Jump to content

Patch-----please help

VICEGUY

Recommended Posts

Ja ok. thnx, maar het wil maar niet lukken. ik heb die ehm.. all seeing eye geinstalled maar dan vind hij VC niet! hoe kan dat? :huh: ik snap ook nix van die MTA menu :(:( please help :o

Zorg dat je overal alle /dirs goed hebt ingesteld...

Als hij via je MTA client je Vice City niet vinden kan druk dan op "Reset game path" en daarna op "Start game" dan kun je zelf navigeren naar je Vice City Directory en je gta-vc.exe selecteren :)

Delen op andere websites

:unsure: sorry ik ben er nog steeds niej uit.... als ik het gamepath wil resetten dan zegttie ''You will need to restart MTA before the canges take effect''

Duzzzzzzz das best klotuhh <_< <_< hopelijk kunne jullie me helpe want ik wil echt keigraag MTA spele

Delen op andere websites

:unsure: sorry ik ben er nog steeds niej uit.... als ik het gamepath wil resetten dan zegttie ''You will need to restart MTA before the canges take effect''

Duzzzzzzz das best klotuhh <_< <_< hopelijk kunne jullie me helpe want ik wil echt keigraag MTA spele

Daar moet je niks van aantrekken joh.. :lol: Gewoon op Start Game drukken. ;)

Delen op andere websites

:o maar ik heb dan een hostadres ingetypt maar dan gaatie de hele tijd Disconnected Delay:5 sec. :( help miej :unsure:

En ik heb mtaserver.gtagames.nl als host! poort 2003, Nick (NL)Arnie en geen password. wie kan me helpuh? :huh:

(edit) Kheb trouwes 0.4.1

Bewerkt: door VICEGUY
Delen op andere websites

:o maar ik heb dan een hostadres ingetypt maar dan gaatie de hele tijd Disconnected Delay:5 sec. :( help miej :unsure:

En ik heb mtaserver.gtagames.nl als host! poort 2003, Nick (NL)Arnie en geen password. wie kan me helpuh? :huh:

(edit) Kheb trouwes 0.4.1

De GTAgames server is de laatste tijd niet meer aan. [De server is trouwens van Joriz]

Download de All Seeing Eye eens hier: www.updsoft.com Daar kan je servers zoeken. Succes ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...