Jump to content

Sayanore Salvatore

Recommended Posts

Geplaatst:

op de walktrough staat dat ik moet inloggen om de inhoud van de pagina te kunnen zien maar ik ben ingelogd kan iemand me wat tips geven voor deze missie

Geplaatst:

'Sayonara Salvatore' heb ik altijd een lastige missie gevonden, maar ik heb wel wat tips:

Zorg ervoor dat je een snelle auto pakt, bijvoorbeeld de Yakuza Stinger naast Asuka's huis, zodat je ruim op tijd bij Luigi's Club bent. Ik heb wel een aantal mogelijkheden om deze missie te halen:

• Ga op een afstandje staan en schiet met een bazooka Salvatore's auto kapot als hij instapt.
  • Ga achter Luigi's Club de trap op en gooi op het moment dat Salvatore naar buiten komt een paar handgranaten naar beneden. Je kunt ook vanaf het dak met een bazooka Salvatore's auto met een bazooka kapotschieten.
  • Rijd naar Salvatore's huis en blokkeer daar de ingang met een aantal auto's. Zodra Salvatore eraan komt, gooi je wat handgranaten over de auto's heen zodat zijn auto kapot gaat. Of gebruik een shotgun of bazooka om zijn auto te vernietigen.

Ikzelf vind de 3e manier het best. Zo haal je de missie het makkelijkst. Mocht de missie nog niet lukken, post dan je savegame hier en dan haal ik hem wel voor je. ;)

Veel succes!

NandroDavids

Geplaatst:

je kon ook gewoon met elke normale gun simpel op het dak staan tegenover de sex club en salvatore neer schieten nadat hij naar buiten kwam :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...