Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Inleiding Lieve Aad kwam op het idee om een Messenger Plus! plugin te maken waarbij je snel naar GTAForum enzo kan. Jarno (Ik dus) vond dat ook een goed idee en ging dat dus maken. Binnen enkele minuten gepiept. Sites en command GTAForums.com /xgtaforums GTAGames.nl /xgtagames GTAForum.nl /xgtaforum WikiGTA.org /xwikigta Credits/About /xgtalinks LET OP Je hebt MSG Plus! nodig. Dit kan je gratis downloaden van MSGPlus.net. Download Versie 1.0 RAR Archief (WinRAR vereist) ZIP Archief (WinZIP vereist voor Windows 2000/ME of lager) Bewerkt: 31 december 2005 door Jarno Reageren
Aad Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooi man is erg handig misschien nog meer opties erop. maarja dat vertel ik je wel op msn he. ik moest gewoon ff posten. Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Dank jullie voor complimenten. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb MSN+ op mijn PC. Wat moet ik nu precies doen? Moet ik het downloaden en installeren? Vet goed idee, Ruurd31.. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Hahah leuk bedacht man ga het meteen downloaden Hoe maak jij eigelijk zo iets? jij bent echt GOED man je zet zo ff iets in elkaar en het werkt ook nog Maar is deze MSN die je moet downloaden nieuwer dan MSN 7.5? Bewerkt: 31 december 2005 door Ronnie1987 Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik was al een paar dagen eerder begonnen eraan maar dan niet aan GTALinks maar bijv. als je /xhihi typt dat er dan dit komt: Hihi :$. Zo begon ik.In de readme staat waar je moet neerzetten. Ik maak straks wel even een installatertje denk ik. En weer bedankt voor complimenten. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik was al een paar dagen eerder begonnen eraan maar dan niet aan GTALinks maar bijv. als je /xhihi typt dat er dan dit komt: Hihi :$. Zo begon ik.In de readme staat waar je moet neerzetten. Ik maak straks wel even een installatertje denk ik. En weer bedankt voor complimenten. Ik heb die GTAlink in de map plugins gezet maar als ik dan bijvoorbeeld /xgtagames doe dan staat er ongeldige commando (blabla) wat moet ik nou doen? Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) MSN Messenger en/of je computer opnieuw starten. (En nee niet opnieuw aanmelden). MSG Plus! is een add-on. Dus geen nieuwe MSN versie. Bewerkt: 31 december 2005 door Jarno Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ow oke, maar je moet het toch intypen als je met iemand aan het praten bent? Welke prog gebruik je om dit soort dingen te maken? Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik gebruik Delphi hiervoor. Maar je kan ook Visual Basic en C#/C++ gebruiken. Ja je moet het typen als je met iemand praat. Screenshot: Klikje Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Aah oke en waar kan je Delphi downloaden? Hier een plaatje: KLIK Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Delphi moet je kopen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Leuk gedaan Jarno, ik ga deze zeker installeren . Reageren
Mpp Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Delphi moet je kopen. wat is dat ??? en hoe duur kost het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.