Jump to content

Delete Game


Lord of War

Recommended Posts

Ja, dit kan ook in Vice City en wel op de volgende manier:

'Start Game' --> 'Delete Game'. Dan selecteer je de savegame die je wilt verwijderen en dan is die gedelete.

Edit @ hieronder: Ik heb VC voor de PC en heb dus geen idee hoe je op de PS2 kunt deleten. ;)

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft hier alleen maar een Memory Card voor te hebben.

Stop je Memory Card in je PS2, en druk op Start Game => Delete Game => Ik weet het niet zeker, maar selecteer dan degene die je wilt verwijderen. => Hij is volgens mij zo verwijdert uit je Memory Card. :{

Tjáh, Saven is makkelijker op de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet misschien de oplossing. Ik weet niet of het kan, want ik heb geen PS2,wel een GameCube en daar kan het wel mee maar misschien lukt het.

Doe eens een keer géén game in je PS2 en zet hem aan. Ga dan naar Memory Card (of iets in die richting) en verwijder dan je savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de opties 'New Game' en 'Load Game' staat 'Delete Game' nergens hoor, Cpt. Pinguin :N

sorry ik las te laat dat het voor ps2 moest zijn, anders save je er toch een andere ( new game bijv. ) er overheen?

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als het voor de PC versie is kan je ook gewoon naar Mijn Documenten gaan. Dan GTA San Andreas User files. En daar kan je dan je Savegame verwijderen. Dit geld ook voor Vice City en III.

Er wordt al duidelijk verteldt dat het voor de Play Station 2 moet zijn niet voor de Personal Computer. :puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...