Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 In GTA III en SA kun je 'Delete Game' doen. Kun je dit ook bij VC? En als het zo is, hoe doe je dit dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ja, dit kan ook in Vice City en wel op de volgende manier: 'Start Game' --> 'Delete Game'. Dan selecteer je de savegame die je wilt verwijderen en dan is die gedelete. Edit @ hieronder: Ik heb VC voor de PC en heb dus geen idee hoe je op de PS2 kunt deleten. Bewerkt: 31 december 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Ik snap je niet, NandroDavids. Kun je dit anders uitleggen PS: ik heb een ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Dat kan denk ik nie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Kan me dit iemand anders uitleggen die WEL een ps2 heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Je hoeft hier alleen maar een Memory Card voor te hebben. Stop je Memory Card in je PS2, en druk op Start Game => Delete Game => Ik weet het niet zeker, maar selecteer dan degene die je wilt verwijderen. => Hij is volgens mij zo verwijdert uit je Memory Card. Tjáh, Saven is makkelijker op de PS2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 tuurlijk kan dat, bij de opties van "new game" "load game" zit ook een "delete game" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Bij de opties 'New Game' en 'Load Game' staat 'Delete Game' nergens hoor, Cpt. Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Ik weet misschien de oplossing. Ik weet niet of het kan, want ik heb geen PS2,wel een GameCube en daar kan het wel mee maar misschien lukt het. Doe eens een keer géén game in je PS2 en zet hem aan. Ga dan naar Memory Card (of iets in die richting) en verwijder dan je savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Ik weet dat je dit kunt, Juice. Misschien heb ik dit niet goed uitgelegd. ik heb nu 4 'profielen'. 1 ervan is uitgespeeld maar ik wil die andere 3 kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Bij de opties 'New Game' en 'Load Game' staat 'Delete Game' nergens hoor, Cpt. Pinguin sorry ik las te laat dat het voor ps2 moest zijn, anders save je er toch een andere ( new game bijv. ) er overheen? Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Zijn er nog andere manieren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Als het voor de PC versie is kan je ook gewoon naar Mijn Documenten gaan. Dan GTA San Andreas User files. En daar kan je dan je Savegame verwijderen. Dit geld ook voor Vice City en III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Als het voor de PC versie is kan je ook gewoon naar Mijn Documenten gaan. Dan GTA San Andreas User files. En daar kan je dan je Savegame verwijderen. Dit geld ook voor Vice City en III. Er wordt al duidelijk verteldt dat het voor de Play Station 2 moet zijn niet voor de Personal Computer. Bewerkt: 14 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Maar is er nu een andere manier? Bewerkt: 21 januari 2006 door Gta-boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.