AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hierop kan je je hand lekker laten rusten ff snel gemaakt met webcam Lol, wij hebben hier precies dezelfde @ VelaroStel je niet zo aan en ga gewoon met het onderwerp mee! Zelfde Reageren
Upstream Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 vaaag topic..., ik heb gewoon een muismat van 50 cent, en die vernieuw ik om de 2 weken. Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hèhè... Ik heb óók een onzichtbare muismat! Reageren
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hierop kan je je hand lekker laten rusten ff snel gemaakt met webcam Lol, wij hebben hier precies dezelfde @ VelaroStel je niet zo aan en ga gewoon met het onderwerp mee! Zelfde Ik hoef denk al niks meer te zegggen (Heb ik ook) Reageren
need my speed Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb er een met een soort internet woordenboek, hier een voorbeeldje: Crash [krés] 1. vastlopen van een computer 2. kinderopvang En zo staan er allemaal grapigge dingen op. Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb dezelfde als GizmO! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Hierop kan je je hand lekker laten rusten ff snel gemaakt met webcam Lol, wij hebben hier precies dezelfde Haha grappig, ik het ook zo'n 1. Lekker zacht aan je arm . Het was niet nodig geweest, maar bij een optische muis is dat altijd ook wel leuk (zo'n muis werkt op alle ondergronden! Behalve zand dan ) Ruurd31.. Bewerkt: 3 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb ok een onzichtbare heb een hekel aan die dingen, schuien iedere keer met mn muis mee Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb geen muismat maar een plaat waar het toetsenbord ook op staat. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een IceMat Bewerkt: 3 januari 2006 door LucasV Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waarom vind iedereen dit een te onzinnig topic. Er is niks mis met dit topic. Alleen vind ik dat dit topic beter in het Computer Fora thuis hoort. Ik verplaats hem dus even. Ik heb alleen géén foto van mijn eigen muismat. Het is een vierkante Budweiser Muismat. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik gebruik niet eens een muismat ( ik heb een logitech MX 1000 laser muis ) Sorry, maar ik denk dat dit een onzinnig topic is... Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb precies de zelfde muismat als XboxGTA en ik heb er één van Peugeot Speedfight2! Reageren
Azer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 heb een Icemat Exclusief muis... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.