ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hey Ik heb nu al een tijdje GTA: SA! Maar nu heb ik een vraag: zou er iemand voor mij een nieuwe rancher willen maken? dat hij de vorm heeft van de fbi-rancher ( zo een lange dus) Wie kan dit maken voor mij, ik heb het geprobeert maar ik snap er echt niets van als iemand dat kan doen aub. Laat dan iets weten als je er mee bezig bent via pm of zo. dank u! Wel iemand die er iets van kan eh! Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Er zit al een FBI Rancher in het spel dus..... Mvg,Velaro Reageren
-Roy- Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk dat hij de gewone Racher net zo lang wil hebben als de FBI Rancher! Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik wil anders die uit VC wel halen en hem converteren voor jou. Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Vervang de rancher.dff en rancher.txd met die van de FBI Rancher. Als je nog een andere kleur wilt hebben moet je even de .txd aanpassen. Zo is je Rancher langer en als je de .txd hebt aangepast, met een andere kleur. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) ja dat is het denk ik! ik wil gewoon de gewone rancher even lang als de andere FBi-rancher (de zelfde vorm!) Kan iemand dat? ok dank u big smoke! maar dan kan ik hem nog gewoon modden in de tuning shop eh, en kan er dan ook radio mee luisteren toch? met welk prog. kan ik dit dan doen? dank u mannen Bewerkt: 31 december 2005 door zethe Reageren
gta player Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 met dit: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.285 en dit: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.282 read my bestandje voor meer info Reageren
SWYV Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik ga ervoor zorgen dat jij de nieuwe rancher krijgt edit: een nieuwe mod gemaakt door mij: een verlengde rancher jeep hier is ie, de verlengde rancher zoals die fbirancher, maar die is niet in zwart, zoals de normale rancher opgelet!!! => jij kun er wel mee tunen maar geen "lights anders loopt je spel vast en gaat vanzelf afsluiten of foutmelding van er is fout opgetreden in gtasa.exe en wordt afgesloten ofzo!!! dus als jij gaat tunen, geen lights kiezen!!! bewijzen - enjoy Bewerkt: 2 januari 2006 door sonny yoshi Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik ga ervoor zorgen dat jij de nieuwe rancher krijgtedit: een nieuwe mod gemaakt door mij: een verlengde rancher jeep hier is ie, de verlengde rancher zoals die fbirancher, maar die is niet in zwart, zoals de normale rancher opgelet!!! => jij kun er wel mee tunen maar geen "lights anders loopt je spel vast en gaat vanzelf afsluiten of foutmelding van er is fout opgetreden in gtasa.exe en wordt afgesloten ofzo!!! dus als jij gaat tunen, geen lights kiezen!!! bewijzen - enjoy Echt waar dank u!!! Maar 'k kan hem niet downloaden :S Kan je een andere link nemen aub, hij zegt iets van java script! Toch bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik heb er deze avond een nieuwe download link van gemaakt, volgens mij werkt die nu wel geloof ik probeer andrs opnieuw he edit: ik heb er ook screens van gemaakt dat die getund is bewijzen: - Bewerkt: 2 januari 2006 door sonny yoshi Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ok dank u wel nu werkt hij perfect eeuwig dank baar Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hij is wel geinig vooral die spoiler. Reageren
YPM Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb er deze avond een nieuwe download link van gemaakt, volgens mij werkt die nu wel geloof ikprobeer andrs opnieuw he edit: ik heb er ook screens van gemaakt dat die getund is bewijzen: - Hoe tune je auto's dan? Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Gewoon in die tuneshops in het spel. Bijvoorbeeld bij die missie in LS waar je een lowride battle moet winnen, moet je eerst een lowrider ophalen. Daar is zo'n tuneshop. Reageren
EXIT Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 zou je hem nog langer kunnen maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.