SWYV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 die jeep is te tunen in Transfender (die getunde jeep is getund in Transfender en waar ik screen heb gepost is een steegje ten links van pay 'n spray die bur is van Transfender dus Reageren
Velaro Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Kan je hem eens ik-weet-niet hoe lang maken voor mij ? Reageren
SWYV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 maar eigenlijk was het TE simpel om die jeep te maken hoor, gewoon de dff bestand van FBI rancher en de txd veranderen in die dff en txd van gewone rancher en voila vergelijk maar met die FBI rancher gelijk he? ook ben ik geen echte modder van auto's enz... Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hehe! ja maar toch, BEDANKT! hij is heel mooi in het spel! Hij is al helemaal op gepimpt: -goudenvelgen -dubbele uitlaat -low-rider dingen Reageren
EXIT Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) maar Kan iemand de rancher ik-weent-niet-hoelang maken? alvast bedankt Bewerkt: 5 januari 2006 door tectron Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hoe? ja hij is al gemaakt op dit topic staat een download link! Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik zal hem eens proberen te vergroten. [edit] Het wil niet, ik zal het nog wel eens proberen. Bewerkt: 5 januari 2006 door royboyvdv Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.