djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Waarom is cjs ma doodgeschoten? Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Dit is een 'rare' vraag hoor. ik weet het niet. >>> Door BS: Post dan niet<<< Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Hier is al een topic over: *KLIK* Gebruik de volgende keer de zoekfunctie. Edit @ hieronder: Dat komt een beetje op hetzelfde neer. De Ballas hebben CJ's moeder vermoord, vanwege de 'oorlog' tussen Grove Street en de Ballas. Bewerkt: 31 december 2005 door NandroDavids Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 DJbackdoor vraagt 'waarom' en niet 'hoe' Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hier is al een topic over: *KLIK*Gebruik de volgende keer de zoekfunctie. Edit @ hieronder: Dat komt een beetje op hetzelfde neer. De Ballas hebben CJ's moeder vermoord, vanwege de 'oorlog' tussen Grove Street en de Ballas. dat klopt niet, want later komt cj door cesar er achter dat tenpenny en pulaski en big smoke en ryder dat gedaan hebben, daarom moet je ze op het einde van de game vermoorden Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ze wouden haar niet neerschieten maar Ryder maar toen ze schoten schoten ze op CJ's moeder. Daarom is ze dood. Groeten Gtaboy107. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) dus antwoord op de vraag waarom: het was per ongeluk het doelwit was normaal Ryder iemand anders Bewerkt: 31 december 2005 door zethe Reageren
LucasV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ze wouden toch Sweet omleggen (tijdens een drive-by), alleen ze misten hem en raakte CJ's moeder? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ja, de Ballas reden met de Green Sabre naar Grove St. om een drive-by te doen op Sweet, maar ze schoten mis en raakten toen de moeder van CJ en Sweet. En zo is hun moeder omgekomen, door die drive-by. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ik dacht dat het zo zat dat de Ballas dachten dan de Moeder Sweet was en de verkeerde hebben dood geschoten ! Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ze was perongeluk doodgeschoten!! Ze wilden iemand anders doodschieten maar hadden perongeluk cj's moeder geraakt ! Reageren
gta 88 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) nenene ik heb wel een filmpje van dat de ballas de moeder nerschoten het was een drive by op de moeder omdat de grovestreet ruzie heeft met ballas ryder en smoke hebben niks met de moord te maken hier is de site wil geen reclame maken maar wil gewoon het filmpje laten zien www.gammotv.nl/ als je goed kijkt staat er Doorzoek het video archief: daar typ je in gta en dan het eerste filmpje oja het is helemaal op het einde die driveby en als je dan paar keer op pauze drukt tijndes de driveby dan zie je dat er ballas in zit Bewerkt: 3 januari 2006 door gta 88 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 @ gta 88, zou je even de link naar je filmpje kunnen verbeteren? We kunnen het nu niet zien. Alvast bedankt. Reageren
gta 88 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) een mensen die het niet vinden ik heb een plaatje maaar ik kan het plaatje hier niet in krijgen schit ik kan hem hier niet krijgen sorie dat filmpje gemaakt door rokstar kijki naar het filmpje dan maar Bewerkt: 3 januari 2006 door gta 88 Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Kun je dat filmpje ook nog ergens downloaden? En wie zijn de makers van het filmpje? Rockstar? Of staat dat filmpje op die bonus disc? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.