Jump to content

Lung Capicity?

Recommended Posts

Geplaatst:

niet zo heel lang, gewoon onderwater zwemmen een paar keer en dan lukt het wel ( je moet wel een tijdje onderwater geweest zijn tot de balk bijna leeg is )

Geplaatst:

Bedankt ben al aan het proberen....en nog wat na deze missie komt er geloof ik nog 1 missie en dan kan je Wang Cars kopen??

Geplaatst: (bewerkt)

wat je ook kan doen is de cheat infinity oxygen(oneindig adem) als je met cheats doet tenminste dan moet je gwn onder water blijven en rondjes zwemmen tot ie vol is hier is de cheat:

down left L1 down down R2 down L2 down

edit:ja de balk gaat weg maar er komt gewoon lung capacity bij het cheat is voor oneindig adem dus kan je de hele tijd zwemmen zodat er lung capacity bij komt snappie :Y

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Het spel moet maar 2 keer zeggen dat je lung capacity vermeerderd is. Dan zou het al genoeg moeten zijn om die missie te kunnen spelen. Ongeveer 5-10 minuutjes duiken dus ongeveer.

Wang cars is pas te koop nadat je de autoschool gehaald hebt en de missie 'Yay ka-boom-boom'..

maar niet iedereen is een cheater en bovendien werkt die cheat daar niet eens voor, want die cheat disabled gewoon die balk, en je moet met lung capacity er voor zorgen dat die balk minder snel leeg is, en niet door een cheat te doen dat hij weg is

Wang cars is pas te koop nadat je de autoschool gehaald hebt en de missie 'Yay ka-boom-boom'..

wat de hell heeft dat er mee te maken?

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Geplaatst:

Ik heb ondertussen wel genoeg lung capicity gehaald bedankt

Nu wil ik alleen nog weten waneer ik Wang Cars kan kopen

Zie hier het antwoord. ;)

Edit: Te laat... :cab:

Bewerkt: door NandroDavids

:O je bent me al voor voor de vraag al gesteld is, nice

in wang cars komen de auto's te staan die je in de komende missies met cesar steelt, deze kan je dan altijd weer terug pakken, en ze kunnen uiteraard gepimt/gemod worden in een garage wat verder in san fierro

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...