50-Cent Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Voor de missie met Woozie heb je 20% long adem nodig....hoellang duurt het voordat je dat hebt? Bedankt Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 niet zo heel lang, gewoon onderwater zwemmen een paar keer en dan lukt het wel ( je moet wel een tijdje onderwater geweest zijn tot de balk bijna leeg is ) Reageren
50-Cent Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Bedankt ben al aan het proberen....en nog wat na deze missie komt er geloof ik nog 1 missie en dan kan je Wang Cars kopen?? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) wat je ook kan doen is de cheat infinity oxygen(oneindig adem) als je met cheats doet tenminste dan moet je gwn onder water blijven en rondjes zwemmen tot ie vol is hier is de cheat: down left L1 down down R2 down L2 down edit:ja de balk gaat weg maar er komt gewoon lung capacity bij het cheat is voor oneindig adem dus kan je de hele tijd zwemmen zodat er lung capacity bij komt snappie Bewerkt: 2 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Het spel moet maar 2 keer zeggen dat je lung capacity vermeerderd is. Dan zou het al genoeg moeten zijn om die missie te kunnen spelen. Ongeveer 5-10 minuutjes duiken dus ongeveer. Wang cars is pas te koop nadat je de autoschool gehaald hebt en de missie 'Yay ka-boom-boom'.. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) maar niet iedereen is een cheater en bovendien werkt die cheat daar niet eens voor, want die cheat disabled gewoon die balk, en je moet met lung capacity er voor zorgen dat die balk minder snel leeg is, en niet door een cheat te doen dat hij weg is Wang cars is pas te koop nadat je de autoschool gehaald hebt en de missie 'Yay ka-boom-boom'.. wat de hell heeft dat er mee te maken? Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
50-Cent Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb ondertussen wel genoeg lung capicity gehaald bedankt Nu wil ik alleen nog weten waneer ik Wang Cars kan kopen Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Zie mijn vorige bericht. @ cpt. pinguin Hij vraagt wanneer hij wang cars kan kopen, dat is het antwoord. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Wang cars is pas te koop nadat je de autoschool gehaald hebt en de missie 'Yay ka-boom-boom'.. Zie hier het antwoord. Edit: Te laat... Bewerkt: 31 december 2005 door NandroDavids Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) :O je bent me al voor voor de vraag al gesteld is, nice in wang cars komen de auto's te staan die je in de komende missies met cesar steelt, deze kan je dan altijd weer terug pakken, en ze kunnen uiteraard gepimt/gemod worden in een garage wat verder in san fierro Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
50-Cent Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 En dan gaat zeker ook nog die Tune Shop open?? Wheel Arch Angels?? Die lijkt me vet Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Jup, na de eerste missie van Wang cars. Reageren
50-Cent Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooi...hier kan een op! Bedankt mensen! Reageren
djbackdoor Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Je moet heel de tijd onder water zwemmen maar vergeet niet weer boven te komen. Reageren
laura-lucas Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 gebruik de cheat CVWKXAM dan heb je oneindige zuurstof Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.