ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hey, Waar kan ik Madd Dogg mansion vinden ik heb heel men kaartje bekeken, heb de zoekfunctie gebruitk. Maar nergens te vinden waar ik Madd Dogg mansion kan vinden. Kan iemand op een kaartje tonen waar het is, dank u wel! ps: de euro komt er niet op de plaats onder de piramide, hoe kan dit komen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Volgens mij zit hij hier (zie kaartje). Maar ik kan me ook vergissen... ___________________________________________ ___________________________________________ P.s. Ik weet het eigenlijk wel bijna zeker! Bewerkt: 31 december 2005 door Froodooo Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Daar zijn toch geen garages?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Aan de achterkant van het gebouw zijn 2 garages. Je kunt er jammer genoeg niet wagens inzetten. Tip: Save er nooit, want dan loop je de kans dat je niet meer kunt basketballen. Na de missie "A Home in the Hills (klik, voor de missie)", is Madd Dogg Mansion van jou. Succes, Ruurd31.. Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ongeveer bovenaan LS Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Jah dacht ik al! ik had die garages gezien en ondervonden dat er geen wagens in kosten. Maar klopt het dat je er een gym in hebt, heb dit ergens gelezen op dit forum ps: kunnen jullie men userbar nu zien? want soms komt de tekening er niet (weet niet hoe het komt!). Reageren
SamShine Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Maar klopt het dat je er een gym in hebt, heb dit ergens gelezen op dit forumps: kunnen jullie men userbar nu zien? want soms komt de tekening er niet (weet niet hoe het komt!). Ja, het klopt dat je er een gym hebt, je kan er alleen niet vechten tegen je ''trainers''. En sorry, maar ik kan je userbar niet zien... Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 kan je door een of andere reden die garages wel gebruiken, bv later in het spel? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Wat ook raar is: waarom zie je Madd Dogg niet gewoon in zijn huis, of waarom loopt Sweet niet in Grove St.? Eigenlijk zou Rockstar de mede hoofdpersonen ook gewoon laten zien nadat je de missies hebt voltooid. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 jah, hun kunnen zien in een bar of dat je ze bellen voor een afspraakje, en samen de gangster uit hangen zou wel leuk zijn Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 dat komt hopelijk in GTA 4 (of een andere naam) Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 btw wistten jullie dat de namen van de gta series uit gta 1 of 2 kwamen gta3 is eigelijk gta liberty city! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 btw wistten jullie dat de namen van de gta series uit gta 1 of 2 kwamengta3 is eigelijk gta liberty city! Dat was al lang bekend, van GTA Vice City en San Andreas hetzelfde verhaal. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 kan je door een of andere reden die garages wel gebruiken, bv later in het spel? Ontopic: Normaal kan je die garages in heel het spel niet gebruiken. Soms staat er voor die garage een auto, die je wel kan gebruiken. G. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.