Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 kan er is iemand duidelijk uitleggen hoe ik die missie moet doen elke keer mislukt de missie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ja hoor. Kijk eens regel recht van WiKiGTA af, de missie is compleet uitgelegd. Ga naar Pier 69, aangegeven door het rode Syndicate logo, daar wacht Cesar je op. Ga naar hem toe op het dak aan de overkant van Pier 69. Je krijgt een sniper van hem. Schiet aan de overkant alle mannen van T-Bone Mendez dood die op het dak van pier 69 lopen. Pas wel op dat je niet de Triads van Woozie dooschiet in de zwarte pakken. Als je klaar bent ga je met Cesar naar beneden.Ga naar de pier toe en dood daar elke gangmember. Pas op ze zijn met veel, dus let op waar je loopt en kijk om elke hoek of achter je. Op het einde van de pier zal T-bone Mendez op je staan schieten. Dood hem en je zal Ryder in het water zien springen Ga hem achterna, bij een klein eilandje staan 2 speeders, hij zal er één pakken en jij moet de tweede boot pakken. Volg hem en doe drive-by's met de boot op hem. Als hij vuur vat zorg dan wel dat je van hem wegvaart of jouw boot zou ook wel eens kunnen ontploffen. Als de boot van Ryder is vernietigt heb je de missie gehaald. Tip: Je kan het beste rechts van het gebouw langs lopen (om het gebouw heen), daar heb je niet veel Ballas en andere gangs. Dan zie je op het einde van de Pier 1 persoon staan. Die kun je dan mooi doodschieten. Daarna kun je mooi in het water springen en naar de speedboot. Dan kun je Ryder makkelijk achtervolgen en drive by's doen! Veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 31 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 der valt altijd 1 van die mannetjes dood en dan is het mission failed Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Als het echt niet lukt kan je je savegame in het SaveGame-Aanvraag-Forum plaatsen Veel succes verder nog ! Mvg,Velaro Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ik heb al gekeken maar als ik van dat dak schiet waar woozie staat lukt het nooit om de mannetjes dood te schieten en als ik naar hun ga dan ben ik te laat dan zijn ze allemaal al dood , maar aan welke kant staan de zwarte en aan welke kant de slechte? Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je moet al de mensen doden die een pijltje boven hun hoofd hebben Mvg,Velaro Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 moet ik van het gebouw gaan waar woozie staat en naar die mannetjes gaan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 maar aan welke kant staan de zwarte en aan welke kant de slechte? De mensen met de zwarte pakken zijn de goedde mensen (zie quote). moet ik van het gebouw gaan waar woozie staat en naar die mannetjes gaan Je hoeft niet helemaal op het dak, je kunt er gewoon omheen lopen. Dan loop je om het hele gebouw heen, dan vermijd je veel tegenstanders. Op het einde van de Pier zie je dan een man staan met een pijl boven zijn hoofd. Schiet die dood. Spring daarna in het water en probeer Ryder te doden. Ruurd31.. Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ryder was toch een vriend van cj Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) ryder was toch een vriend van cj Die vraag heb ik net ook al beantwoord, ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hier het antwoord: Ryder was inderdaad een vriend van CJ, maar Ryder en Big Smoke hebben je verraden. Daarom moet je Ryder dus vermoorden. Bewerkt: 1 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ja in een ander ding had ik het gevraagd maar daarnet heb ik zoveel keer geprobeert ik had alle mannetjes neergeschoten met een rood pijltje en plots viel er een zwart mannetje op de grond en het was mission failled Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Als je met Caesar op het dak staat, schiet je eerst alle mensen dood die je ziet. Daarna ga je het dak af via de trap, je loopt dan links van het gebouw af en schiet ze dood. Kom je er dan echt niet uit gebruik het Savegame aanvraag forum! Oefenen baat kunst, echt waar . Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 daar tegen is het toch al te laat?? dan vallen alle zwarte dood en je kan toch niet vvan zover schieten ale het is bijna nooit raak Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je staat eerst met cesar op het dak tegenover pier 69 he? Je krijgt van hem een sniper. Dan moet je inzoomen met de sniper rifle op het dak van pier 69. Daar zal je de mannetjes van woozie zien staan. En iedereen die op hen aan het schieten is (met een blauwe pijl boven hun hoofd) , moet je neerknallen. Als ze dood zijn, zal cj iets zeggen van 'ooh, my bustin' was tight' En dan pas kan je naar beneden gaan... Was een foutje van mij, je moest inderdaad die dood schieten met een rode pijl boven hun hoofd. Toch fijn dat je hem gehaald hebt. Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met een blauwe pijl ik dacht een rode pijl!! ik heb hem gehaald!! 1 ik wist niet dat je kon inzomen met dat geweer 2 'kheb aleen maar die mannetjes op het dak neergeschoten en de rest niet!! ben gewoon gaan vluchten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.