Smeets Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Is er eigenlijk nog een andere gta2 map editor dan die ene die gebruikt word in de turials? Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk het niet,volgens mij is er maar een Mvg,Velaro Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb ooit een andere editor gezien, maar de officiele editor is verreweg het beste. Als er nu nog andere editors in omloop zijn (wat ik betwijfel), dan zijn die heel lastig te vinden. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 De officieele editor zal denk ik ook wel het makkelijktste te gebruiken zijn. Je leert er heel snel mee omgaan. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ik denk inderdaad dat de andere editors (als die er zijn) niet super zijn Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ik denk inderdaad dat de andere editors (als die er zijn) niet super zijn Ach, die van DMA is gewoonweg het simpelst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.