quinton Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ik heb een ingang in het ondergrondse stuk van area 69 gevonden!!! je moet eerst met een jetpack in de blue hell onder san andreas komen (zie plaatje). vlieg nauw helemaal naar area 69 en zoek het stuk op waar je bij de missie blackproject met een trap helemaal naarbeneden moest om de jetpack tepakken. op de hoeken van deze trap kan je staan, dus doe dat ook!!! doe nu je jetpack af en spring gewoon de hell in. je zult zien dat je na een tijdje binnen area 69 spawnd Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Gebruik de zoefunctie... Hier zijn al heel veel topics over gemaakt... Reageren
quinton Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Gebruik de zoefunctie...Hier zijn al heel veel topics over gemaakt... heb ik gedaan maar ik vond nix echt duidelijks Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hehe, goed gevonden maar er bostaat al een topic over zoals ze zeggen! Maar nu vraag ik me af, hoe ontdek je nu zo iets Heb je dat ergens gelezen of zo dan? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 en je kan alleen daar de Blue Hell ingaan .. als je de PS2 Versie hebt !!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.