wiebje Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Ik weet niet of dit al bekend was maar op het kerkohf bij fisher's lagoon waar ook het groen oplichtende graf is staat ook een grafkist met daarop een gehandicapten teken en als tekst: "We know you are here" Easteregg ofnie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Misschien die jongen in die rolstoel? Kom even niet op zijn naam... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Kan je een screen maken om het te bewijzen. Want zonder bewijs zal er zo een slot komen op dit topic... Kijk hier voor de regels. Ok, dan is het goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 j bdoelt pigsy? mja bes vaag en op heel veel graven staat daar een tekst maar deze viel me egt op oke zalk thuis doen maar ben nu nie thuis dus maar over uurtj wel dan maak ik wel een foto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Nee ik bedoel: Johnny Sindacco. Ja, kan je even een screen maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 hier is die als die t doet http://img449.imageshack.us/img449/1272/gallery468oj als ie t niet doet dan krijge jullie um morge alvast een glukkig nieuwjaaR! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Je moet er even [/img] achter zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ik heb er [/url] achter gezet maar het werkt niet,maar kun je even de exacte plaats zeggen,want fishers Lagoon is toch alleen maar een strand ? Dan kan ik een screenshot plaatsen. Bewerkt: 31 december 2005 door Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 http://img449.imageshack.us/img449/1272/gallery468oj.jpg Dit is de goede link maar ik kan hem niet vinden. Maar ik ben nog aan het doorzoeken. Groeten Gtaboy107. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Volgens mij kan het wel te maken hebben met die rolstoel bij de fishers lagoon. De persoon zal verdronken zijn en daar begraven geweest zijn. Die 'we' is volgens mij Rockstar en alleen zij weten dus het raadsel achter die rolstoel en wie erin zou gezeten hebben. Volgens mij heb je een EE vast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Zo, wiebje, goed speurwerk, KUTGW Ik ga er ook een paar zoeken. The Eggs are out there Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 haha oke he tnx dr staan nog mir dinge op die andere graven maar deze was t grappigst ik ga wir verder zoeke naar EE tot over een tijd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Kan iemand dat kerkhof op een kaart aanduiden,ik weet het namelijk niet zijn :$ Mvg,Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Misschien die jongen in die rolstoel?Kom even niet op zijn naam... Zijn naam is Johnny Sindacco On-topic: ik denk wel dat dit een easter egg is, zulke abnormale teksten zijn dat altijd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 hier is dat kerkhof het ligt vlakbij fisher's lagoon waar dus ook die rolstoel staat van dat graf http://img494.imageshack.us/img494/2236/sanandreasmap4bk.gif bruin aangegeve waar t is >>> Door Lantyz: Veel te grote afbeelding tot url gemaakt<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts