Jump to content

grafkisten

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedankt Wiebje,maar zou je je plaatje bij Imageshack willen uploaden en hier in een Thumbnail plaatsen ? Want de maximum grootte is 640x480 ;)

Mvg,Velaro :*D

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wiebje

13

• Velaro

6

• ViceAgent

4

• Moonbeam

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

srry hij is een beetje te groot :$ maar tis wel te zien ik doe dr nog wel een maar dan kleiner

hier is die wir

sanandreasmap0bu.th.gif

en dan lijkt t me t handigst om dan gwoon in afbeelding opslaan als te doen en dan ff kijke dan is tie wat groter maar t ligt aan de linksboven los santos ongeveer :puh:

Geplaatst:

Maar ik zie alleen huizen enzo,ik vind geen kerkhof :?

Alvast bedankt

Mvg,Velaro :*D

Geplaatst:

Ik ben op dat kerkhof geweest, maar ik zie geen grafsteen met de teks ''We know who you are".

Volgens mij is dat een fake screen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op het kerkhof in Palaminio Creek een nieuwe ee ondekt:

op de grafsteen zie je 'Medal of Honor' staan als je goed kijkt. Een verwijzing naar het spel Medal of Honor?

gallery2939xw.th.jpg[/img]

De afbeelding is alleen wel erg donker. Maar als je zelf ingame gaat kijken, kun je het wel zien.

Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst:

kweenie or maar die screen is egt niet fake :ch:

dan zou ik nog maar is goed gaan kijken op die begraafplaats want hij staat er echt

vlakbij t graf waar t groene licht uit komt

Geplaatst:

Heb ik al gekeken, maar ik zie alleen maar grafstenen met een onduidelijke tekst, die van flying dutchman heb ik wel gezien.

Geplaatst:

hoe kan dat nou dat graf staat er echt 4x ofzo :? dus wel vaag heb j san andreas op de pc of ps2? mss dat dat uitmaakt?

Geplaatst:

ik maak wel fotos vnuit een straat in palimino creek om te late zien waar t kerkhof is

of heb j t al gevonde? :bonk:

Geplaatst:

Het maakt niet uit of het op ps2 of op pc is denk ik.

Volgende keer niet dubbelposten.

Geplaatst:

isser iemand die bevestigt dat die grafsteen er is want ik benook een keer op dat kerkhof langs de stenen gegaan en toen zag iik hem niet(mischien heb ik met mn neus gekeken sorry als dat zo is) wel een steen met een duidelijke naam -waarschijnlijk van een concurent van gta ofzo- :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
http://img449.imageshack.us/img449/1272/gallery468oj.jpg Dit is de goede link maar ik kan hem niet vinden. Maar ik ben nog aan het doorzoeken.

Groeten Gtaboy107.

Deze Easter Egg is zo echt als een ijsbeer die vliegt door de Sahara, wil je bewijs, kijk dit:

gallery252pp.th.jpg

Op precies dezelfde plek gemaakt, deze Egg is zo fake als weet ik veel wat..

Bewerkt: door Headcrab
Geplaatst:

hoe kom je daarna nou wir bij dat deze EE zo nep is als een ijsbeer die over de sahara vliegt :bonk:

dit zit bij mij egt in t spel or dat graf staat er 4x

en ik kan geen eens fotos bewerke dus deze screen is ECHT!!! :ch:

ik maak nog wel wat fotos want die text staat egt aan alle kanten op da graf

Geplaatst:
hoe kom je daarna nou wir bij dat deze EE zo nep is als een ijsbeer die over de sahara vliegt :bonk:

dit zit bij mij egt in t spel or dat graf staat er 4x

en ik kan geen eens fotos bewerke dus deze screen is ECHT!!! :ch:

ik maak nog wel wat fotos want die text staat egt aan alle kanten op da graf

Je hebt vast ergens een mod gedownload

Geplaatst:

jah maar wat voor mod zou zoiets nou verandere...... maar keb danet gekeke en nu is dat graf er niet meer :?

maar ik heb egt elemaal GEEN verstand vn foto's veranderen en die foto van dat graf is gemaakt met een sniperrifle en toen heb k printscreen gedaan geloof ik of de camera gebruikt daarom ook de zwarte balken aan de zijkant :puh:

dus dat graf bestaat echt maar misschien verschijnt die tekst op bepaalde tijden net als de graffiti tekening op het kerkhof in los santos

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...