wiebje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 wie is gt killer ? want mn broertj zei als j nou de snowmod aanzet en als j die aanzet zit hij dr wel in dus hij zal t r wel in hebbe gezet kga um een mailtje sturu!!
mr krabhamer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik ga strals een kijken of ik op de ps2 iets kan vinden foto kkomt mss nog als ik die kan maken van de tv Ps: tips om van tv te fotograferen?
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit is echt nep, ik vond het wel grappig dus ik wilde zelf gaan kijken.. Heb een halfuur gezocht en ben drie keer de hele begraafplaats door gelopen.. Er is geen een steen met die tekst erOP! Ik dacht dat het aan mij lag xD
Velaro Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Weet iemand de exacte plaats van de graveyard,zoja wil je het aanduiden op een kaart,liefst geen cirkel maar een stip dat is preciezer
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ja ik heb 'm ff gemaakt: Maar je zult er niks vinden hoor.. Zie de bijlage Zie de rode punt waar de pijl naar wijst, je kan het niet missen . Bewerkt: 5 januari 2006 door ViceAgent
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ? raar ben gaan zoeken maar heb daar niets gevonden! Waar ergens in dat dorp is het?
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De begraafplaats is omheind met een hek, en er staat (soms) een Romero naast, en er ligt een opengrbroken tombe.. Als je het niet vind gewoon wat rondlopen door het stadje, zo groot is hij nou ook weer niet.. En er valt zowiezo niets te zien...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ok, Heb het onder tussen al gevonden! maar er staat geen romeo bij hoor.
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nee, soms staat hij er wel en soms niet, bij mij stond hij er de eerste keer ook niet, maar de tweede keer wel. Dat is het mooie van GTA; Het zo onvoorspelbaar dat je nooit uitgespeeld raakt
ZOrange Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ??? man ik zie hem nooit! kan iemand een pic. maken waar hij staat mss kijk ik ergens anders :s
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik zit nu op de verkeerde computer(niet waar ik san andreas op heb) dus kan ik zelf geen plaatje maken, maar als je op die kaart van vice agent kijkt kun je in dat dorpje de stukjes tussen de wegen in als een soort hokjes zien, als je zo kijkt is het het tweede hokje van links in de onderste rij.
Moonbeam Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wel goed gevonden Het is een nep EE, het is een fake foto
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik denk dat hij het met Photoshop met een Look-A-Like lettertype heeft gedaan of met een of andere Fun-Mod
Moonbeam Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 het is in elk geval nep dus kan dit topic weg @ Velaro, volgens mij heeft ie het van een of andere site gejat
Recommended Posts