Jump to content

SnailTrail

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een kleine vraag over deze missie:

Als ik de Reporter achtervolg naar het treinstation en hij uitstapt wacht ik tot hij helemaal boven is en in de Taxi stapt...maar dan komt het probleem. Onderin beeld staat dat hij weg rijd zodra ik gas geef met me Sanchez staat er : Mission Failed

Help!!! :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Dan rijd je er (waarschijnlijk) te dicht op,,en ziet hij je je moet afstand houden er staat ok zo'n balkje met hoe dichtbij je kan komen.

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

Als die reporter uit de trein stapt, krijg je het balkje "Spook-o-meter". Als dat balkje vol is, gaat de missie verloren. Dus als dat balkje vol begint te lopen, ga dan verder van die taxi afrijden Totdat hij bij de vuurtoren uitstapt, kun jij hem en zijn vriend dood schieten.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

des eigenlijk geen moeilijke missie!

int begin begreep ik er niks van !

maar dan las ik hoe de missie moest

Geplaatst:

Het probleem is:

Onder in beeld staat: Get Ready For Follow Him. Als ik sta te wachten gebeurd er niks. Dan staat er ineeens Mission Failed

En ik deed niks :bonk:

Geplaatst:

Heel vreemd *Ryder*, gebeurt het zomaar. Dat is nog wel het allervreemds. Je zou de missie door een ander kunnen laten doen. Als het dan bij die persoon nogsteeds gebeurt, zou je de savegame eens opnieuw moeten downloaden (kun je hier doen). Download de missie voor SnailTrail, dan kun je die missie nog eens doen. Denk eraan, je begint dan zonder cheats en zult je kleding/tatoo's/kapsels opnieuw moeten kopen.

Geplaatst:

ik denk dat het balktje niet vol raakt maar dat hij de taxi niet goed volgt als de taxi ver weg is is de mission ook failed je moet er ongeveer 2 tellen vanaf staan of dat als hij in de taxi stapt ben jij te ver weg

Geplaatst:

Het is me gelukt. De Sanchez was de boos doener

ik had nog een vraag:

Wat is de exacte prijs van Wang Cars?

Geplaatst:

Nu weer een ander probleem:

De missie: Toreno last flight lukt me niet...word steeds afgemaakt door die gasten :-(

Misschien was het beter om een ander topic aan te maken, met de juiste titel. Maar hier is een antwoordt op je vraag.

Koop een bodyamor, en ga naar het vliegveld in San Fierro om een hittegevoelige rocketlaunger te halen. Start de missie en rijdt niet te dicht bij het politie bureau. Dan stap je uit en loop je erop af, je ziet allemaal bodyguards staan. Schiet die van een afstandje dood, probeer dan naar die helicopter te lopen. Je ziet dat die hele vertrekt, spring van die verhoging af en stap op de moter. Zorg dat je hitte gevoellige rocketlaunger niet verwisseld met die rocketlaunger die er ligt!! Volg die helicopter, hij zal naar de snelweg gaan. Rijd een klein eindje vooruit en je ga met die rocketlaunger op die helicopter schieten.

Hier (klik) op WiKiGTA vind je nog meer informatie!

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Bedankt...het is me na 234982390482 keer nog niet gelukt

Maar ik heb wel een oplossing gevonden :bonk:

Op de snel weg wachten en dan met die cheat dat alle autos van dichtbij worden opgeblazen dan lukt het wel

Ben nu in The Dessert!! 8)

Niet cheaten... komen d'r alleen maar problemen bij... kan je je save-game niet vol maken :bonk:

Hoe bedoel je vol maken?

Ik cheat zelf ook alleen 1 cheat voor geld das alles

This wil een beetje loser achtig maja.

Maar wat bedoel je met: kan je je save-game niet vol maken :bonk: ?

Greetz Mike

Bewerkt: door Mikeyyy
Geplaatst:

Ik heb ViceCity ook helemaal vol gecheat :puh: .. en toen op een gegeven moment kon ik allemaal dingen niet meer doen die m'n vrienden nog wel konden... en toen begon ik weer opnieuw zonder te cheaten en toen lukte alles wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...