Der Waagh Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ik zou graag een paar animaties aan elkaar plakken. Hoe doe ik dat? Met IR bijv. of welke programma's zijn beter? Bewerkt: 31 december 2005 door Der Waagh Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik zou graag een paar animaties aan elkaar plakken. Hoe doe ik dat? Met IR bijv. of welke programma's zijn beter? Je kan het bijv. met ULEAD Gif Animator proberen. Die heb ik zelf ook. Maar hoe bedoel je plakken? Bedoel je logo's maken, en achter elkaar doen? Reageren
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hier heb ik er misschien nog een paar, maar ik weet niet of ze beter zijn: Microsoft Gif Animator Gif Movie Gear Animation Shop (Pro) Reageren
Der Waagh Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik wil twee gif files an elkaar plakken zodat het 1 animatie wordt. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik wil twee gif files an elkaar plakken zodat het 1 animatie wordt. Met imageready! Ik wil het wel proberen als het niet lukt of zo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.