RobertSA Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Hallo,,Ik heb net een tel. gekregen van Mike Toreno die zegt dat ik dat vliegveld moet kopen. dan doe ik dat en staat er dat tekentje van de vliegschool. dan wil ik dat doen staat er: Learnig to Fly. maar ik dacht dat de missie N.O.E ofzo iets kwam:? En wat moet je doen bij die missie learning to fly? snap hem echt niet. Oke thanks! Bewerkt: 31 december 2005 door robertsa Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Kijk eens Robertsa, hier het lijstje op volgorde: - Als eerste moet je het vliegveld kopen in Verdant Meadows. - Daarna een telefoontje opnemen. - Je kunt nu vliegles nemen en de school halen. - Je kunt nu de vliegmissies doen, NOE, Stowaway enzovoort. - Na de missie NOE kun je missies in Las Venturas doen. Veel succes, Ruurd31.. Handy links: - Missie N.O.E. - WiKiGTA.org (Dessert missies) Bewerkt: 31 december 2005 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je moet je eerst bewijzen door alle tests te halen van de vliegschool. Dus je gaat het trappetje op en je loopt naar de TV, ga in de rode cirkel staan, en dan moet je de tests doen. Heb je ze allemaal gedaan, dan kan je beginnen aan de missie N.O.E. Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.