Flame^ Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Werkt het nu omdat je die '#' hebt weggehaald? Dat zou kunnen, ik heb die "#" weggehaald en ik heb "VCol" bij het .dff maken uitgezet. Edit Hulde aan Jarno ;-) . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Mooi dan lag het gewoon cker weten aan # want alles wat je achter een # zet, leest gta niet nu kon die dus neit je IPL lezen en wist ie dus ook de coords niet ingame Bewerkt: 1 januari 2006 door kaaspizza Reageren
Jarno Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wat ben ik toch weer goed. Iedereen zag het over het hoofd. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik had het ook gezien. Maar ik dacht dat het een typfout was ofzo. Maarja wat is er nu nog niet goed dan? Een texture en faces? Hoebedoel je faces? Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik had het ook gezien.Maar ik dacht dat het een typfout was ofzo. Maarja wat is er nu nog niet goed dan? Een texture en faces? Hoebedoel je faces? Het dak is een pyramide en heeft 4 faces/polygons die je kan zien. 2 daarvan zie je niet, bekijk de laaatste pic maar. Ik heb tevens nog een ander object met succes gemapt, geen bug te bespeuren. Iedereen die heeft geholpen, bedankt . En speciaal omdat Jarno het wil : Hulde aan Jarno ;-) . Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mijn knuppel is ook onzichtbaar weet iemand hoe dit komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.