ebbc5 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 hallo ik ben bij die missie waar bi jej die trein moet volgen op de motor met big smoke maar iemand zei dat het ook met een jetpack kon omdat het met de motor niet lukt dus probeerde ik het met een jetpack en het lukt ook niet want dan zegt die you forget big smoke.. hoe kan ik hem uitspelen of heeft iemand een een savegame dat die missie is voltooid??en nog een vraag waar woont sweet hoe kom ik dan bij dat pleintje?om te basketballen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Blijf gewoon op de Sanchez. Een tip: Rij met de Sanchez niet op het spoor maar er vlak naast, dan zul je zien dat Smoke ze 1 voor 1 afschiet, je kan natuurlijk ook proberen om met de Sanchez op de trein te springen. Veel succes En Sweet woont in Grove St, daarnaast is een basketbalveldje waar je kan basketballen, maar save later niet in Madd Dogg's Crib, want dan kan je niet meer basketballen. Nogmaals veel succes Reageren
ebbc5 Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 heb jij geen savedgame tot dan ofzo? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Nee, sorry ik speel op de PS2, maar je kan je savegame plaatsen.hier Bewerkt: 31 december 2005 door General Lee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, Ebbc5! Wil je de volgende keer wel even de zoekmachine (klik) gebruiken? Dit is een vaak besproken missie. Hier volgt een plaatje hoe je ongeveer moet rijden (de trein rijdt op het gele, en jij op het rode): Kijk anders even hier (klik) voor veel tips, of hier (klik). Als je er echt niet uitkomt, zet hem dan in de Aanvraag (hier, klik). Veel succes, Ruurd31.. *Edit: Hier (klik) kun je SaveGame's downloaden voor je PC. Bewerkt: 31 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ebbc5 Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 kan iemand een savegame geven dat je robbing uncle sam en wrong side of the tracks sturen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Kijk eens hier (klik) kun je savegames dowloaden. Robbing Uncle Sam: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/do...g_uncle_sam.zip Wrong Side of the Track: Als je die missies hebt gedaan, komt hij vanzelf. Ruurd31.. Bewerkt: 1 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
ebbc5 Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 bedankt maar ik snap het niet met het openen in winrar enzo? :$ Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 bedankt maar ik snap het niet met het openen in winrar enzo? :$ Je moet op opslaan klikken en dan in Sanandreas Userfiles de savegame zetten. Als het goed is ziet je de savegame in Sanandreas Userfiles. Start sanandreas op en dan zie je de savegame en dan spelen maar. Heel veel succes! Reageren
ebbc5 Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 hij begint dan weer helemaal bij het begin?:S Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 hij begint dan weer helemaal bij het begin?:S Als je het opslaat begint het inderdaad bij het begin, maar als je geen savegame ziet bij Sanandreas Userfiles dan moet je nog eens goed alles nakijken op je computer wat er fout is. Dus begint het echt bij het begin als je op opslaan klikt? Reageren
ebbc5 Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 het spijt me maar ik snap er nix van:S ik heb nu wrong side of the tracks zelf uitgespeeld:D met hulp van tips maar nu just businnes en robbing uncxle sam kan ik niet en ik kan geen winrar shit doen enzo kan iemand op een manier het nog anders krijgen voor mij? :$ Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hier zijn wat tips over de missies. Hier zijn tips over de missie Robbing uncle Sam In deze missie moet je dozen gaan jatten bij het leger. Rij naar de haven toe met Ryder. Daar aangekomen maak je de schakelaar van de poort open zodat Ryder naar binnen kan rijden. Doe dit door over het muurtje te klimmen en op de schakelaar te schieten die zich aan de binnenkant bevindt. Schiet wel eerst de bewaker dood. Maak nu ook de schakelaar van de loods kapot zodat de loods open gaat. Binnen in de loods zitten nog 2 bewakers die je moet neerschieten. Pak de heftruck, zoek 6 dozen en zet die in jullie bestelbus. Je moet af en toe wel afstappen om wat soldaten dood te schieten, anders gaat Ryder dood. Als je 6 dozen hebt, rij je met Ryder naar de plaats waar je de dozen moet afleveren. 2 Patriots achtervolgen jullie. Probeer ze van je af te schudden. Je kan Ryder dozen op de Patriots laten gooien door middel van het toeteren met de bestelbus Tips Je kan de eerste poort eventueel dicht laten en alvast naar de loods gaan. Zodra de 4 bewakers dood zijn kun je in betrekkelijke rust de kisten vast klaar zetten buiten en daarna de poort opendoen voor Ryder. Pas als de bestelbus staat komen er meer soldaten. Zodra je geweervuur hoort stap je uit en helpt Ryder, want hij mag niet sterven. Als je met de bestelbus wegrijdt kun je Ryder de kisten laten gooien, maar als je gewoon op de weg blijft en geen rare dingen doet zullen de Patriots geen bezwaar zijn (meestal rijdt er 1 zichzelf al te pletter) Hier zijn wat tips over de missie Just Business. In het begin van deze missie moet je naar het glazen gebouw in Downtown rijden. Stap in de Glendale en rij naar de marker, je krijgt nu een kleine cutscene te zien waarin Big Smoke naar binnen gaat en dat als hij hulp nodig heeft je roept. Na enige tijd roept Big Smoke je en moet je naar binnen. Pak als je binnen bent gelijk je geweer, want er wordt heftig gevochten! Schiet alle Russen dood en zorg dat Big smoke niet dood gaat. Pak alle wapens en de Armor die hier vlakbij ligt. Nu moet je naar buiten, ook daar wordt je opgewacht! Schiet weer iedereen dood. Big Smoke zal nu een motor pakken en jij mag achterop drive-by's doen op de Russen. Probeer niet zoveel op de motors/auto's zelf te schieten, maar meer op de bestuurders en degene die drive-by's doen. Uiteindelijk komt er ook een Packer bij, verspil je energie hieraan niet want hij is onverwoestbaar en doet ook niks. Na een tijdje kom je bij een roadblock, Big Smoke stopt nu heel even. Schiet in die tijd zoveel mogelijk mensen neer, zodat je zelf niet dood gaat. Uiteindelijk besluit Big Smoke door de "Riolen" te gaan. Blijf gewoon iedereen dood schieten. Nadat je over de Packer heen bent gereden (die nu stuk is) moet je het "hek" in de tunnel kapot schieten, daarna wordt je nog achtervolgd, maar gelukkig staan er enkele olievaten. Schiet hierop zodat de motors ontploffen. Nu heb je de missie gehaald! Heel veel succes! Als je het echt niet lukt verwijdert dan Winrar. Reageren
ebbc5 Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 is er geenandere download zonder winrar? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Als je Winrar eraf gooit, dan heeft Windows XP zijn eigen uipaksystem (je herkent het dan als een map met een rits). Dan kun je ook gewoon bestanden uitpakken. Winrar is eigenlijk gewoon een luxe. Succes, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.