iron eagle Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 dit is een leuke mmorpg:http://stage.ogreisland.com/intro.asp je kuntt kieze n uit mens elf dwerg enz. ik weet t hoort in rts rpg maar ik post hem hier zodat ie meer andagtkrijgt Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Kun jij ook normaal praten ? want ik snap er geen bal van. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Multi Massive Online Role Playing Game Zo zijn er heel veel,denk aan RuneScape,etc,etc :)Zelf ben ik niet zo een MMORPG fan Mvg,Velaro Reageren
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) iik speel het (nog) niet...is het gratis en moet je er iets voor downloaden? Bewerkt: 3 januari 2006 door vice Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Text MMORPG Gratis Download baar MMORPG Gratis maar kan ook betaalbaar zijn maar de meeste is GRATIS! Reageren
iron eagle Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 gratis jaah met rare graphics en weinig spelersa dat wel Reageren
ViceAgent Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Kun jij ook normaal praten ? want ik snap er geen bal van. dit is een leuke mmorpg:http://stage.ogreisland.com/intro.aspje kuntt kieze n uit mens elf dwerg enz. ik weet t hoort in rts rpg maar ik post hem hier zodat ie meer andagtkrijgt Is vertaald: "Dit is een leuk MMORPG: Klik hier Je kunt kiezen uit mens, elf, dwerg enzovoorts. Ik weet dat dit topic in het RTS/RPG forum moet, maar ik post hem hier zodat hij meer aandacht krijgt. Mafia, moet jij dan altijd iets te zeuren hebben? Dit kon je ook zelf.. Reageren
Yohan Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Je doet net alsof t Frans is wat hij heeft getypt..., Najah anywayz ik ga deze MMORPG ook ff checken binnenkort ben al de hele week bezig verschillende games te checken... Meer MMORPG's Hier staan er ook nog een paar voor de liefhebbers.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.