Jump to content

Wishlist


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    2

  • Klokkie89

    2

  • b4rtsimps0n

    2

  • GTA-Freak2

    1

  • 2 maanden later...
Voor een groot deel ben ik het wel met Cesar-Vialpando eens.
Geen grotere map, SA was groot genoeg, de genoegdoening van spelen gaat eraf als afstanden zoals van Bayside naar Los Santos Int. Airport een doorsnee afstand gaan worden. Natuurlijk mogen er wel verschillende eilanden zonder wegverbinding komen (dat verhoogt het gebruik van boten. Want eigenlijk zie ik het nut van het gebruik van een boot in SA niet.

True, ik zou dan ook graag grote boten zien waarmee je kunt varen, het hoeft niet meteen zo een te zijn zoals je in de haven van Los Santos ziet liggen (mag wel :Y ), maar zeker iets groter dan de Reefer.

Verder zou een duikboot waar je in kunt varen leuk zijn.

De uitleg over Wasted, Busted als je dat voor de eerste keer bent is onnodig en houdt het spel alleen maar op, het lijkt me dat voor enkele voor rede vatbaar zijnde-figuur deze begrippen duidelijk zijn. En de consequenties ($100 minder en alle wapens kwijt) zijn merkbaar en hoeven dus niet uitgelegd te worden. Dat kan allemaal in het begeleidende boekie.

Precies, daar erger ik me ook aan, ookal mag het best blijven mits je het weg kunt drukken.

Ook zou ik graag een comeback zien van de RC's. Ik wil het dan net als in Vice City, dat ze ook buiten missies beschikbaar zijn en ze mogen ook wel wat vaker in missies terugkomen.

Ik zie ook geen probleem met een nog grotere map, zolang er een trein-en vliegtuig verbinding is en snelwegen met -zoals Mr. X al zei- betere rijvaardigheid van de andere weggebruikers.

Wat ook leuk zou zijn is een wapenkluis bij elk safehouse. Je hebt bijvoorbeeld een minigun met 5000 kogels, maar voor een missie heb je een rpg nodig. Je legt dan je minigun met 5000 kogels in die kluis en pakt een rpg. Na die missie kun je weer de minigun met 5000 kogels nemen, in plaats van dat je weer opnieuw moet sparen voor die 5000 kogels.

Verder zijn er nog wat dingetjes die beter zouden kunnen:

-Snelheidsmeter in alle voertuigen

-klein voorbeeld naast de naam van een kledingstuk in kledingwinkels, zodat je het niet aan hoeft te trekken om überhaupt te kunnen zien wat het is (nu duurt het zolang)

-meer verschillende tattoo's en van elke tattooshop maar één in het hele spel, dus elke winkel heeft weer iets anders (zelfde mag overigens gelden voor de kapper)

-meer bergen

-mp3-speler, zodat je altijd naar muziek kunt luisteren

-metro voor binnen de steden (of tram, echt een misser van Rockstar dat je niet in de trams van San Fierro kon :-( )

-jetski's

-andere vliegtuigen in de lucht als je zelf in de lucht zit

-restaurants waar je kunt eten i.p.v. alleen maar fastfood

-veerpont/lijnboot

-elk safehouse heeft een verschillende binnenkant waar je afhankelijk van de prijs van het huis ook echt iets speciaals kunt. In SA was het raar dat je in een huis van $10.000 evenveel kon als in een huis van $100.000

-garages waarin je evenveel auto's kwijt kunt als er ook in past, dus niet dat er twee auto's in kunnen, terwijl er ruimte is voor 7.

-een garage voor je boten

-weer bedrijven die je kunt kopen, zoals in Vice City

-een eigen haven, net zoals jouw vliegveld in San Andreas

-een vliegtuig, waarmee je bommen kunt laten vallen (dus niet alleen zoals de Hydra waarmee je bommen vooruit kon schieten

Ik voeg daaraan toe dat ik weer winkels wil kunnen overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

mooie lijst daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, ik vind wel dat als je weer winkels kan overvallen dat dat wat realistischer moet. Ook lijkt een (nog) betere AI me wel fijn en dan vooral voor de cops want tot nu toe was het iets te makkelijk om te overleven :puh:

Met hoopvolle groeten, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me niet bemoeien maar wat ik zou doen is in het begin zelf je persoon maken ,dat je met geld de persoon zijn skils verbetert. Danku voor het luisteren of lezen naar mijn bericht. Zie je later :cya:

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw zou inderdaad wel cool zijn. Dus misschien dat er rekening word gehouden met seizoenen enz. En dat met kerstmis je bv mannetjes ziet lopen met een kerstmuts :puh: (maar dan dat 1maand gelijk is aan 5dagen in die gta)

Link to comment
Delen op andere websites

Een Metro.

een bus waarin je echt kan zitten zonder dat je zelf hoeft te besturen.

Bus missies.

Als je de firefighters missies gaat doen dat je dan ook brandweer lieden kan meenemen.

Meer auto's waar je meer dan 4 mensen in kan stoppen.

Dat je cement uit die cement wagen kan laten komen op elke plek die je maar wil.

Dat je je wapens kan tunen.

Dat je in drugs en wapens kan handelen.

Dat je wietplantage kan bijhouden.

Dat je kan surfen.

Dat je kan skateboarden.

Dat de stuntmogelijkheden bij je BMX worden uitgebreid.

Dat je kan rollerskaten.

Dat je mensen kan gijzelen.

Dat je banken altijd kan overvallen.

Dat je winkels altijd kan overvallen.

Meer gangs waar je ok echt een gangwar mee kan starten.

Politie agenten kan chanteren(als ik het goed schrijf :bonk: )

Dat je kan duiken met een zuurstoffles.

Dat je kan samenwerken met andere criminelen wanneer je maar wilt.

Meer verschillende dingen die je kan stelen in huizen.

Mensen ook zonder ze te vermoorden beroven.

En vast bog wel meer maar dit is het voor nu. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een Metro.

een bus waarin je echt kan zitten zonder dat je zelf hoeft te besturen.

Bus missies.

Als je de firefighters missies gaat doen dat je dan ook brandweer lieden kan meenemen.

Meer auto's waar je meer dan 4 mensen in kan stoppen.

Dat je cement uit die cement wagen kan laten komen op elke plek die je maar wil.

Dat je je wapens kan tunen.

Dat je in drugs en wapens kan handelen.

Dat je wietplantage kan bijhouden.

Dat je kan surfen.

Dat je kan skateboarden.

Dat de stuntmogelijkheden bij je BMX worden uitgebreid.

Dat je kan rollerskaten.

Dat je mensen kan gijzelen.

Dat je banken altijd kan overvallen.

Dat je winkels altijd kan overvallen.

Meer gangs waar je ok echt een gangwar mee kan starten.

Politie agenten kan chanteren(als ik het goed schrijf :bonk: )

Dat je kan duiken met een zuurstoffles.

Dat je kan samenwerken met andere criminelen wanneer je maar wilt.

Meer verschillende dingen die je kan stelen in huizen.

Mensen ook zonder ze te vermoorden beroven.

En vast bog wel meer maar dit is het voor nu. :cya:

Agreed

Tram mag er ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

metro`s/tram`s in de steden

Cruiseschepen

kleine tropische eilandjes waar je heen moet varen of vliegen en di eje niet kunt zien vanaf het vaste land.

containerschepen

het spoorwegen trajekt beter uitgewerrkt hebben, dat je bijvoorbeeld nara een of ander station kan lopen en dat daar allemala treinen staan die je kan jatten en dat je er dan wagons aan kan koppelen

mooier landschap met meer bergen en sneeuw daarop en dat er dat zo`n skidorpje is waar allemaal sneeuwscooter e.d. staan,

chinooks, wara je ook egt auto`s onder kan hangen :Y

grotere woestijn met wat minder wegen dat je ook in de middle of noware terecht kunt komen,

eiegn gebouwen maken en zelf inrichten en er een bedrijf mee maken,

winkels overvallen met minimissie ofzow,

geldtrucks overvalen en dara ook egt geld mee vedienen, moeten ze wel iets moeilijker te pakken zijn natuurlijk,

mensne aanspreken en dan helemala verotschelden en dat ze dna boos worden en je gaan slaan :schater: en dat dan de politie kom en diegene dan meenemen of doodschieten en dat jij dan gewoon vrijuit gaat :*D

groetere boerderijen met van die grote graasmaaiers wara je ook egt inkan, want bij SA gata da nie, en dan lkkr gastjes omvermaaien ofzow 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn dingen die ik wil:

-Dat het heel groot word (écht heel groot).

-Meer soorten voertuigen (zoals veel meer soorten vliegtuigen).

-Goede stad (steden) en ook veel plekken waar gewoon echt niks is zodat je lang moet reizen.

-Lekker veel missies.

-Dat vorige GTA plekken er weer terug voor in komen (zodat je bijvoorbeeld naar Vice City kan vliegen).

-dat je in elk gebouw kan gaan.

-Multiplayer (voor alle platformen).

-Dat het lekker speelt.

Als het hier aan voldoet zou ik echt heel erg blij zijn.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...