leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 bedankt hier is mijn safgame Aanvraag: Je naam: leo teal Missie: Cheats: mag SaveGame: in bijlage ik heb ook tips nodig voor marked man hoe kom je anders over het kanaal als de politie de brug bewaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Ik zal hem wel even doen. Tot zo. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Je moet de tunnel nemen bij het ziekenhuis in Staunton Island. Neem een snellel auto als je de missie start (Banshee, Yazuka Stinger) en je raced met dat persoon naar de tunnel en je gaat naar het vliegveld zo haal je hem. ______________________________________________ Je moet lezen GTAboy, ik zou hem doen. Daarom doe ik hem ook geduld. Ruurd31.. Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Je moet de tunnel nemen bij het ziekenhuis in Staunton Island. Neem een snellel auto als je de missie start (Banshee, Yazuka Stinger) en je raced met dat persoon naar de tunnel en je gaat naar het vliegveld zo haal je hem.______________________________________________ Je moet lezen GTAboy, ik zou hem doen. Daarom doe ik hem ook geduld. Ruurd31.. Maar jij zou al een andere doen! Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Ik kan heus wel meerdere dingen doen, hij komt zo hoor Leo! Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Ik kan heus wel meerdere dingen doen, hij komt zo hoor Leo!Ruurd31.. Die PB met hoofdletters zijn een beetje kinderachtig. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 dit is een kopie maar op slot 3 misschien werkt deze wel ik zit vast bij alle 2 de missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) De missie van Donald Love moet gedaan worden? Omdat je hulp gevraagt hebt voor Marked Man? Ik doe iig wel de missie van Donald Love. Hij staat in deze post zo! (Als je antwoorden wil op mijn vraag, doe dat in de post hierboven) Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ben ik weer... Aanvraag: Je naam: Flitskikker Missie: Grand Theft Auto (kenji) Cheats: Mag SaveGame: Zie bijlage Bewerkt: 14 januari 2006 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: Flitskikker Missie: Grand Theft Auto Beloning: $ 25.000,- Savegame: In bijlage. Veel succes verder! Bewerkt: 6 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 De missie van Donald Love moet gedaan worden? Omdat je hulp gevraagt hebt voor Marked Man?Ik doe iig wel de missie van Donald Love. Hij staat in deze post zo! (Als je antwoorden wil op mijn vraag, doe dat in de post hierboven) ja die missie moet gedaan worden en ik vroeg om TIPS voor marked man misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Voltooid: Naam aanvrager: Leo Teal Missie: Grand Theft Aero Beloning: $50.000 erbij Savegame: In bijlage. Tips voor Marked Man, je gaat met de snelle auto naar Ray (R op radar) toe. Je start de missie en raced naar het ziekenhuis boven in Staunton Island, je gaat door de tunnel heen. Je komt dat bij het vliegveld uit, en je zet hem daar uit voor de hoofdingang van het vliegveld. Dan zul je de missie halen. Succes, Ruurd31.. *PS: Als dit niet de goedde savegame is, meld het dan even. Want ik heb bijna alle slotjes vol, dan zul je de goedde krijgen. Maa deze is volgens mij wel goed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Naam aanvrager: Damos Missie: Grand Theft Auto Van kenji Kasen chaets: mag Savegame: In bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Damos, die doe ik wel voor je. Tot zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 die hoeft niet meer maar kan je deze dan wel doen. Naam aanvrager: Damos Missie: Smack Down chaets: mag Savegame: In bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.