Flitskikker Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) GTA3 hapert veel bij mij (moet een nieuwe videokaart) dus ik kan Payday for Ray gewoon niet uitspelen, zou iemand dat voor mij willen doen? Dus: Aanvraag: Je naam: Flitskikker Missie: Payday for Ray Cheats: Mag SaveGame: Zie bijlage Bewerkt: 6 januari 2006 door flitskikker Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel! Ruurd31.. ______________________________________ Voltooid: Naam aanvrager: Flitskikker Missie: Pay Day for Ray Beloning: $11.000,- erbij. Savegame: In bijlage. Opmerking: Ik heb de Infernus uit je garage gebruikt voor deze missie. Ik heb nu een Karuma in je garage gezet. Succes verder, Ruurd31.. Bewerkt: 5 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Is niet erg, ik vind wel een nieuwe. Bedankt, hè! Reageren
leo teal Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Aanvraag: leo teal: Big 'n' Veiny Cheats: ja SaveGame: in bijlagen ik heb in het eerste safehous gesaved zodat je er vlak bij bent alvast bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: Leo Teal Missie: Big 'N Veiny Beloning: $ 20.000,- Savegame: In bijlage. Ik heb gesaved in je savehouse op Portland. Voor en in de kamer liggen nu wat 'XXX-magazines'. Hier kun je verder niks mee, maar ze zijn wel geinig. Veel succes verder met GTA III. Bewerkt: 5 januari 2006 door NandroDavids Reageren
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Aanvraag: leo teal: grand theft auto: Cheats: mag SaveGame: in bijlage alvast bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: Leo Teal Missie: Grand Theft Auto Beloning: $ 25.000,- Savegame: In bijlage. Veel succes verder! Waarschuwing: Ik zag dat je ook al missies van Donald Love kunt doen. Doe de missie 'Waka-Gashira Wipeout' pas als je alle missies voor Kenji Kasen hebt gedaan, want anders kun je het spel niet meer 100 % uitspelen! Bewerkt: 6 januari 2006 door NandroDavids Reageren
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 bedankt voor de tip en de hulp Reageren
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Aanvraag: leo teal: [Grand Theft Aero /b] Cheats: mag SaveGame: zie bijlage Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik wil hem wel doen, alleen je bijlage mist! Als de bijlage eris doe ik hem wel . Tip: Je kunt gewoon het lijstje invullen en na de dubbelepunt gewoon je gegevens invullen. Je hoeft niets te veranderen Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 er is iets vaags aan de hand hier ik mag maar 38,54 kb bijlagen in mijn bericht hebben teklein voor een save game dus heb hier nog nooit eerder last van gehad weet iemand wat het probleem is Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 er is iets vaags aan de hand hier ik mag maar 38,54 kb bijlagen in mijn bericht hebben teklein voor een save game dus heb hier nog nooit eerder last van gehad weet iemand wat het probleem is Dan moet je even naar 'Instellingen' gaan en dan naar 'Bijlagen beheren'. Je hebt op dit moment waarschijnlijk het maximum aantal bijlagen gebruikt. Dus je moet even de bijlagen die niet meer gedownload hoeven worden, verwijderen. Veel succes! Reageren
leo teal Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik heb mijn bijlages gevonden maar kan ze nie verwijderen staat nergens aangegeven in het scherm ook niet onder rechter muisknop Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Je moet naar je instellingen gaan, dan bij "Bijlagen beheren". Dat vind je onder de kop "Opties". Dan sellecteer je je bestanden je verwijderd ze. Je kunt anders ook je savegame's uploaden via Rapidshare.de. Dat is gratis en het neemt geen ruimte van je bijlagen in. Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.