Jump to content
Geplaatst:
comment_298358

Savegame aanvraag

Als je vastzit met een missie of iets dergelijks kan je je savegame hier posten.

Je savegame posten doe je als volgt:

Je gaat naar Mijn documenten --> GTA3 User Files. In deze map tref je je savegames aan, in de vorm van GTA3.sfx.b (x = getallen 1 t/m 8 ):

gallery_125040_232_2028.jpg

Kies de juiste savegame. Dit kun je zien aan het getal in je savegame: dit duidt de slot aan, de plaats in de lijst van de savegames. Zie ook dit screenshot:

gallery_125040_232_53706.jpg

Als je in dit geval Van Heist wilt gebruiken voor dit topic, moet je dus slot 2 hebben. Dit is logischerwijs dan het bestandje GTA3sf2.b in je GTA3 User Files map.

Nu je je savegame gevonden hebt, moet je 'm uploaden. Dit is niet het moeilijkste klusje en kan gewoon via het forum.

Als je bij Nieuw bericht plaatsen op Meer opties klikt, zie je onderaan de optie Bestanden bijvoegen staan. Je drukt op Bestand kiezen , kiest je savegame uit en je drukt op Dit bestand bijvoegen . Vervolgens is je savegame als het goed is bijgevoegd, en kunnen andere mensen je savegame downloaden en spelen. :)

Het downloaden en spelen van een savegame is een stuk makkelijker: je downloadt de savegame, je plaatst 'm in de GTA3 User Files (zorg ervoor dat je savegame een vrij slot beslaat: je kunt het slot in je savegame veranderen door simpelweg het getal te veranderen) en als het goed staat-ie dan in je GTA III.

Opmerkingen:

• Probeer het eerst zelf, voordat je hulp vraagt.
  • Tips voor missies kun je vinden op WikiGTA.
  • Ga niet cheaten op 's anders savegame wanneer diegene dat niet wil.
  • Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.
  • Blijf ontopic, alleen savegame aanvragen en -antwoorden, svp.
  • Aanvullende uitleg/regels.

Als je een savegame aanvraagt gebruik je deze code:

[b][size=3][color=#FF6600]Aanvraag::[/color][/size][/b]
[b]Je naam::[/b]
[b]Missie::[/b]
[b]Cheats::[/b] Ja / nee
[b]SaveGame::[/b]

Heb je de savegame voltooid gebruik je deze code:

[b][color=#33CC00][size=3]Voltooid:[/size][/color][/b]
[b]Naam aanvrager::[/b]
[b]Missie::[/b]
[b]Beloning::[/b]
[b]Savegame::[/b]

Dan blijft het mooi overzichtenlijk! :)

Bewerkt: door Foreigner97
Update & tags

• Reacties 447
  • Bezichtigingen 129.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_303638

Ik doe hem wel!

Ruurd31.. :*D

Voltooid:

Naam aanvrager: Flitskikker

Missie: Pay Day for Ray

Beloning: $11.000,- erbij.

Savegame: In bijlage.

Opmerking: Ik heb de Infernus uit je garage gebruikt voor deze missie. Ik heb nu een Karuma in je garage gezet.

Succes verder, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_303961

Voltooid:

Naam aanvrager: Leo Teal

Missie: Big 'N Veiny

Beloning: $ 20.000,-

Ik heb gesaved in je savehouse op Portland. Voor en in de kamer liggen nu wat 'XXX-magazines'. Hier kun je verder niks mee, maar ze zijn wel geinig. ;)

Veel succes verder met GTA III.

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_304602

Voltooid:

Naam aanvrager: Leo Teal

Missie: Grand Theft Auto

Beloning: $ 25.000,-

Veel succes verder! ;)

Waarschuwing: Ik zag dat je ook al missies van Donald Love kunt doen. Doe de missie 'Waka-Gashira Wipeout' pas als je alle missies voor Kenji Kasen hebt gedaan, want anders kun je het spel niet meer 100 % uitspelen!

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_305213

Ik wil hem wel doen, alleen je bijlage mist!

Als de bijlage eris doe ik hem wel ;) .

Tip: Je kunt gewoon het lijstje invullen en na de dubbelepunt gewoon je gegevens invullen. Je hoeft niets te veranderen ;)

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_305354

er is iets vaags aan de hand hier ik mag maar 38,54 kb bijlagen in mijn bericht hebben teklein voor een save game dus heb hier nog nooit eerder last van gehad weet iemand wat het probleem is

Geplaatst:
comment_305379
er is iets vaags aan de hand hier ik mag maar 38,54 kb bijlagen in mijn bericht hebben teklein voor een save game dus heb hier nog nooit eerder last van gehad weet iemand wat het probleem is

Dan moet je even naar 'Instellingen' gaan en dan naar 'Bijlagen beheren'. Je hebt op dit moment waarschijnlijk het maximum aantal bijlagen gebruikt. Dus je moet even de bijlagen die niet meer gedownload hoeven worden, verwijderen.

Veel succes! ;)

Geplaatst:
comment_305479

Je moet naar je instellingen gaan, dan bij "Bijlagen beheren". Dat vind je onder de kop "Opties". Dan sellecteer je je bestanden je verwijderd ze.

Je kunt anders ook je savegame's uploaden via Rapidshare.de. Dat is gratis en het neemt geen ruimte van je bijlagen in.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
comment_305496

bedankt hier is mijn safgame

Aanvraag:

Je naam: leo teal

Missie:

Cheats: mag

SaveGame: in bijlage

ik heb ook tips nodig voor marked man hoe kom je anders over het kanaal als de politie de brug bewaakt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.