Ruurd31 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik zou hem net doen, maar oké. Deze doe ik ook wel. Vanavond staat hij er ______________ Voltooid: Naam aanvrager: Damos Missie: Smack Down Beloning: $6000 + $4000 bonus. Savegame: In bijlage Geen cheats gebruikt. Veel succes verder Bewerkt: 7 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Naam aanvrager: Damos Missie: wana gashira wipe out cheats mag Savegame: In bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel Damos, ik edit zo... Edit: Voltooid: Naam aanvrager: Damos Missie: Waka-Gashira Wipeout Beloning: $ 30.000,- Savegame: In bijlage Veel succes verder! Bewerkt: 8 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Naam aanvrager: Damos Missie:na waka gashira wipe out van donald love cheats: mag Savegame: In bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: Damos Missie: 'A Drop In The Ocean' Beloning: $ 10.000,- Savegame: In bijlage Nadat ik de missie had gehaald, kwam er een radiobericht: "De brug tussen Staunton Island en Shoreside Vale is gerepareerd en is open voor verkeer." Je kunt dus naar Shoreside Vale. Ray heeft je ook weer nodig voor een opdracht, hij wacht op je in het 'Belleville Park'. Veel succes verder! Bewerkt: 8 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Naam aanvrager: Damos Missie: espresso 2 go doe dan ook gelijk maar S.A.M. cheats : mag Savegame: In bijlage Bewerkt: 8 januari 2006 door Damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Doe ik wel ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Wanneer doe je hem want ik wil hem graag zo snel mogelijk hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 NandroDavids doet het nu, ik ben de hele dag druk geweest met WiKiGTA. Ik wil wel dat je het zelf ook vaak gaat proberen, want je plaatst hem zeker na 1x proberen in de aanvraag zie ook de regels. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Voltooid! Naam aanvrager: Damos Missie: Espresso-2-Go Beloning: $ 40.000,- Savegame: In bijlage Ik heb wel 2 maal de Bazooka gekocht, omdat deze missie op zich niet zo'n probleem is, maar zonder wapens werd het toch knap lastig... Ik heb S.A.M niet voor je gedaan, omdat je die eerst zelf maar eens moet proberen, want ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat Ruurd en ik GTA III voor je aan het uitspelen zijn. Als dit zo is, kan ik natuurlijk net zo goed m'n 100 % savegame aan je geven... Veel succes verder! Bewerkt: 8 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik heb hem 4x achter elkaar gedaan dus ik denk aan de regels. Hartelijk dank nandrodavids je bent een top sl en ruurd dan een top ml (slijn slijm) Bewerkt: 8 januari 2006 door Damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Aanvraag: Je naam:TheRing Missie:Kanbu Bust-Out Cheats:mag,hoeft niet SaveGame:Bijlage Bewerkt: 12 januari 2006 door TheRing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Aanvraag:Je naam:TheRing Missie:Kanbu Bust-Out Cheats:mag,hoeft niet SaveGame:Bijlage Die doe ik voor je. Vanavond(of morgen) staat hij er. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Ik wel! Sorry maar ik was al eerder. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Sorry maar ik heb hem al gehaald . Ik heb geen cheats of mods gebruikt! Kijk de volgende keer ook op WiKiGTA, daar stond hij namenlijk al beschreven. Opmerking: Slotje 5 was al bezet, als je hem download hoef je alleen maar 1 in 5 te veranderen. Dan kun je hem weer verder op slotje 5 spelen. Succes verder! Bewerkt: 12 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.