Jump to content

PIG


gta mega fan

Recommended Posts

hallo iedereen ik was vandaag in de north point mall en ik zag opeens een polietieman en PIG achtervolgen ik ging er achterna en later schoot de politieman de PIG dood is dat een fout ik weet niet

greetz gta mega fan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dit weleens vaker dat er een politieagent achter een PIG aanzit. Zo zie je maar, varkens kun je nooit vertrouwen. Nee grapje, maar ik weet het eigenlijk niet. Misschien kunnen anderen je hiermee helpen. Baffie bijvoorbeeld. Hij is hier de VC-kenner op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurt altijd bij Vice City, het is normaal. De man in die auto reed vast tegen de plitieautoop, dan gaat de politie erachteraan. En dat wordt weleens een bloedbad. De mensen die achterna gezeten worden schieten ook terug. Hetzelfde geld voor Gta San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

De PIGS zijn gewoon een soort kopie van de Politie mannen.

Als je één keertje schiet gaan ze al op je schieten. (Zonder ster dan hé :bonk: )

Het zijn eigenlijk gewoon rare gasten. Misschien dat General Lee gelijk heeft, dan ze 'criminelen' zijn.

pigs.gif

Nou, ze lijker eigenlijk op politie mannen, maar niet van Vice City.

Ze hebben een pet die lijkt eigenlijk op een Politie Pet, en een pakje + een pistool.

Maar het lijkt me raar aangezien je ze vaak ziet op Escobar International Airport in dat autootje rijden. :sigaar:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

De PIG's zijn ook maar op bepaalde plekken te vinden, zo zul je ze in Ocean Beach, Washington Beach, Downtown, Little Haïti en Little Havana bijna nooit tegenkomen. Ze lopen vooral bij het vliegveld, de Mall in Vice Point en er staan er twee bij de Leaf Links, deze zijn echter wel uitzonderingen op de rest. Als jij in hun omgeving ga schieten buiten de Leaf Links zullen ze niet achter je aankomen, ze hebben ook geen pistool op zak, alleen een gummiknuppel. Ook wanneer jij met een motor de Leaf Links ingaat zullen ze achter je aankomen. De rest is allemaal hetzelfde, ze schieten op iedereen die voor crimineel door kan gaan, rij jij iemand dood, ze schieten op je, schiet jij één keer, ze komen al achter je aan met als enig doel je om zeep te leggen. Als een politieagent ze in de gaten heeft gaan die er weer achteraan, de PIG zal dan ook op de vlucht slaan. In missies worden ze ook wel eens gebruikt om als normale beveiliging te dienen (Martha's Mug Shot, Demolition Man) Dit is meer omdat er geen andere is. Ze zijn wel ingeschreven als gang, ik heb een keer gehad namelijk dat er bij Least Favorite gang stond: Security Guards, had ik na level 200 van vigilante, waarom snap ik ook niet, maar ze dienen dus wel als gang hoewel je er geen rampages tegen hoeft te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...