EXIT Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van mijn avatar? ps: vlug even gedaan (ik kon geen topic vinden met de zoek machiene waar ik mijn avatar kan laten zien) Bewerkt: 1 januari 2006 door tectron Reageren
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wel mooi, maar hij kan wat fleuriger, vind je ook niet? Meer kleur moet erin. Het is trouwens: ''Avatar'' Reageren
Thabit Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Grappig Leuk gemaakt. 8/10. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Leuke gemaakt alleen het lettertype is een beetje pixel-achtig. Maar verder is je avatar leuk. Reageren
Velaro Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hij is best leuk gemaakt maar ik zou de kleur aanpassen Mvg,Velaro Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 De achtergrond is te donker als je het goed wilt maken maak je een printscreen en pak je met de eyedropper en dan gebruik je die color als achtergrond. Reageren
Upstream Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Leuke gemaakt alleen het lettertype is een beetje pixel-achtig.Maar verder is je avatar leuk. Rechtermuisknop, afbeelding bekijken. Hij is namelijk iets groter, maar wordt automatisch verkleint naar 64x64. Door die verkleining wordt het lettertype pixelachtig. Bewerkt: 1 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
EXIT Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 De achtergrond is te donker als je het goed wilt maken maak je een printscreen en pak je met de eyedropper en dan gebruik je die color als achtergrond. dat heb ik gedaan maar de achtergrond zijn twee verschilende kleuren (ruitjes) waar door het één kleur word Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 oh ok maar bekijk mijn smylie maar is precies de goede kleur. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ik heb mijn avatar aangepast Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Die vind ik minder mooi die achtergrond kleur en de tekst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.