Jump to content

Motocross

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik een MTA Filmpje zag ik een heel motocross stadion met een mooie track erin.

Maar waar is die te vinden?

Ik heb al gezocht maar in SF is een soort kuip waar je met je auto in moet rijden.

En in LV is een stadion wel voor je motor maar dat is een soort track waar je over opstakels moet rijden.

(Dus niet over een baan met heuvels etc.)

Weten jullie waar dit is?

Geplaatst:

als je die eerste opdracht heb gehaald met de moter in lv krijg je die race geloof ik

ook komt er een nieuwe auto buiten de stadion te staan.

Geplaatst:

Het is in Las Venturas, alleen zijn er daar 2 verschillende missies die je kan doen. Die baan waar jij het over hebt is voor Kickstart. Maar je kan er ook nog 'dirt track' doen en dat is een heuvelachtig parcours. Die missie kan je enkel op woensdag en maandag doen. Daarom dat je die andere kreeg. ;)

Geplaatst:
als je die eerste opdracht heb gehaald met de moter in lv krijg je die race geloof ik

ook komt er een nieuwe auto buiten de stadion te staan.

Je krijgt 2 beloningen als je ze hebt gehaald.

Bij "Dirt Track": Er spawnt nu een BF Injection voor het Stadium en je krijgt $25.000,- erbij.

Bij "Kickstart": Er spawnt nu een Dune (Dakar vrachtwagentje) voor het Stadium.

Succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Die staan er beide al.

Een soort strand wagentje en een swoort vuilnis wagen.

Maar kan ik niet gewoon vrij op dat parcourt rijden?

Geplaatst:

Nee, je kunt niet vrij rondrijden. Het parcour van Dirt Track kun je alleen maar gebruikenk, als je die missie doet. Bij Kickstart kun ook niet vrij rondrijden, je kan natuurlijk wel die missie doen. Dan ga je daarna lekker rond stunten.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Nu jullie toch over brommers aan het praten zijn kan ik dit even hier schrijven:

Is er een ergens een circuit voor de nrg-500 of de fcr-900 (of zo iets), Ik be doel dan niet zo van die rondjes nemen maar echt racen.

Geplaatst:
Je moet eerst een motocross missie doen. :cya:

wat bedoel je daarmee? eerst een missie doen?

Ik vroeg voor een race met de nrg, kan dit dan volgens jou djbackdoor?

Geplaatst:
Nu jullie toch over brommers aan het praten zijn kan ik dit even hier schrijven:

Is er een ergens een circuit voor de nrg-500 of de fcr-900 (of zo iets), Ik be doel dan niet zo van die rondjes nemen maar echt racen.

Je hebt er een in San Fierro bij Easter Basin een NRG-500 challenge, moet je checkpoints halen. In Las Venturas heb je een Motorschool.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...