the_fa2man Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 ik krijg geen eind missies ik heb alle hoofdmisies gedaan alle zij missies behalve die van phil want hij loopt vast als ik bij de ziekenhuis kom.ik heb de boatyard,sunshineauto's,malibu club,die print fabriek die heb je nodig maar boatyard heb ik niet af mischien ligt het daar aan.Hit the courier heb ik al af.Ik heb alle huizen. Dus HOE KRIJG IK DIE EIND MISSIES Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) De race 'Checkpoint Charlie' van de Boatyard moet je nog wel doen. Of de missies van Phil ook nodig zijn, weet ik niet zeker. Doe gewoon alle missies, dan komen de eindmissies vanzelf. Dit topic lijkt een beetje op deze, misschien dat je daar nog wat informatie uit kan halen. Bewerkt: 1 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 nou bedankt die missie had ik inderdaad nog niet gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 en misschien het taxi bedrijf? pole position? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Dit heb je in ieder geval nodig: Hoofdmissies Kaufman Cabs Printworks(zeer belangrijk) Filmstudios Boatyard Malibu Club Sunshine Auto's Boatyard en Pole Position Club zal je eventueel nog kunnen doen, en de huizen heb je al, dus veel is het niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 boatyard moet zowieso, en pole position denk ik ook hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) volgens mij moet je alle missie's doen en daarna krijg je die eind missie denk ik... (als je kijkt bij savegame's zijn die ook altijd gemaakt)dus het is het proberen waard edit:anders moet je eens de walktrouch lezen misshien staat dat daar ook in... vice Bewerkt: 3 januari 2006 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Op een rijtje. Je doet eerst alle hoofdmissies. Dan doe je de bedrijfmissies. Sommige mensen denken dat de race: Checkpoint Charlie niet hoeft voltooid te worden, maar dat moet dus wel, ga dan naar de Boatyard, spring in de Squalo of Cuban Jetmax en voltooi de race. Nadat je dat hebt gedaan, zal Ken Rosenberg je bellen en zeggen dat er problemen zijn bij de Printworks. Dat is dus één van de eindmissies. Heb je die missie gedaan dan kan je beginnen aan de missie Keep your Friends Close waarin je Lance en Sonny moet vermoorden. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Ow, damn dan moet ik nog veel doen! Ik dacht dat je alleen de Print works nodig had om de eindmissies te doen? Zie hier:*klik* Beloning: $??? $8000 per dag bij de Printworks Cap The Collector beschikbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.