Jump to content

krijg geen eind missies


the_fa2man

Recommended Posts

ik krijg geen eind missies ik heb alle hoofdmisies gedaan alle zij missies behalve die van phil want hij loopt vast als ik bij de ziekenhuis kom.ik heb de boatyard,sunshineauto's,malibu club,die print fabriek die heb je nodig maar boatyard heb ik niet af mischien ligt het daar aan.Hit the courier heb ik al af.Ik heb alle huizen.

Dus HOE KRIJG IK DIE EIND MISSIES

Link to comment
Delen op andere websites

De race 'Checkpoint Charlie' van de Boatyard moet je nog wel doen. Of de missies van Phil ook nodig zijn, weet ik niet zeker. Doe gewoon alle missies, dan komen de eindmissies vanzelf. ;)

Dit topic lijkt een beetje op deze, misschien dat je daar nog wat informatie uit kan halen.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb je in ieder geval nodig:

Hoofdmissies

Kaufman Cabs

Printworks(zeer belangrijk)

Filmstudios

Boatyard

Malibu Club

Sunshine Auto's

Boatyard en Pole Position Club zal je eventueel nog kunnen doen, en de huizen heb je al, dus veel is het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij moet je alle missie's doen en daarna krijg je die eind missie denk ik...

(als je kijkt bij savegame's zijn die ook altijd gemaakt)dus het is het proberen waard :)

edit:anders moet je eens de walktrouch lezen misshien staat dat daar ook in...

vice :cya:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Op een rijtje.

Je doet eerst alle hoofdmissies.

Dan doe je de bedrijfmissies.

Sommige mensen denken dat de race: Checkpoint Charlie niet hoeft voltooid te worden, maar dat moet dus wel, ga dan naar de Boatyard, spring in de Squalo of Cuban Jetmax en voltooi de race.

Nadat je dat hebt gedaan, zal Ken Rosenberg je bellen en zeggen dat er problemen zijn bij de Printworks.

Dat is dus één van de eindmissies.

Heb je die missie gedaan dan kan je beginnen aan de missie Keep your Friends Close

waarin je Lance en Sonny moet vermoorden.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...