Jump to content

Waar/hoe kan ik deze voertuigen vinden?


noedel

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb al een tijdje GTA Vice City op de pc, en ik vind wel dat ik nogal saaie auto's heb staan in mn garages... :puh:

Weet er soms iemand waar of hoe ik aan deze wagens kan geraken? :*D

- Deluxo

- Sandking

- FBI Rancher

- Zebra Cab

En als vliegtuigje de Skimmer?

Greetz, Jonas

Link to comment
Delen op andere websites

Deluxo:

Voor deze auto moet je Sunshine Cars uitspelen. Dan moet je verschillende auto's zoeken, als je een bepaalde groep auto's hebt gedaan zal deze auto in het bedrijf staan, op de begane grond

Als je deze lijst hebt voltooid, krijg je de Deluxo

Sandking:

Voor deze auto geld het zelfde al de Deluxo, als je een bepaalde groep auto's hebt gedaan zal deze auto in het bedrijf staan, op de 1e verdieping

Als je deze lijst hebt voltooid, krijg je de Sandking.

FBI Rancher:

Die kan je alleen krijgen door de FBI achter je aan laten komen, dus 5 sterren zien te krijgen

Zebra Cab:

Voor deze auto moet je de missies van Kaufman Cabs doen, dan staat deze in het bedrijf

Als je deze missie hebt voltooid, krijg je de Zebra Cab

Skimmer

Als je de skimmer wilt hebben moet je de missie Dildo Dodo uitspelen bij de Film Studio. Dan ligt hij achter de Film Studio aan een steiger.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Skimmer wilt hebben, moet je eerst de Film Studio kopen en de missie Dildo Dodo uitspelen, dan ligt ie aan de steiger aan de achterkant van de Film Studio.

Succes

@Thabit, je hoeft niet te herhalen wat ik zeg hoor.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Skimmer wilt hebben, moet je eerst de Film Studio kopen en de missie Dildo Dodo uitspelen, dan ligt ie aan de steiger aan de achterkant van de Film Studio.

Succes

@Thabit, je hoeft niet te herhalen wat ik zeg hoor.

Ik had jouw bericht niet eens gezien.. Ik las haar bericht nog een keer en toen dacht ik: 'O, ik ben de Skimmer vergeten'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...