Jump to content

GTA SAN ANDREAS DVD

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

ik de de orriginele versie van gta san andreas maar er zit opeens een scheur van 3 centimeter op mijn dvd en als ik hem in mijn pc stop gebeurt er niks.

mijn vraag is Valt dit te repareren of is het einde GTA san andreas en dus ook einde g :N tagames.nl

Geplaatst:

Als de kras niet te diep is, kan je een tube cd-fix kopen. Dit kost ongeveer 10 euro en vind je in computerzaken :puh:

Geplaatst:
hoi

ik de de orriginele versie van gta san andreas maar er zit opeens een scheur van 3 centimeter op mijn dvd en als ik hem in mijn pc stop gebeurt er niks.

mijn vraag is Valt dit te repareren of is het einde GTA san andreas en dus ook einde g :N tagames.nl

Welkom op het forum Rodericky9 :cya: ,

Als hij helemaal niets meer doet zou je naar de winkel moeten gaan, waar je hem gekocht hebt. Als het je eigen schuld is zul je een nieuwe moeten kopen, is het de schuld dat je hem na heel vaak spelen niet meer doet zou je een nieuwe moeten krijgen.

Succes ermee, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Als je zelf niks aan de scheur kunt doen ga terug naar de winkel waar je het product gekocht hebt. Je weet maar nooit.

Anders kan je ook de ..... downloaden.(Hier ga ik verder niet op in.)

Geplaatst:

Foto's kun je uploaden via Imageshack.us.

Plaatjes op het forum zetten:

Je plaatjes kan je uploaden via Imageshack, na het uploaden krijg je 2 links:

Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie

Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

1 kras maakt in feite niet erg veel uit, mijn broertje heeft in een boze bui mijn SA CD in de tuin gesmeten. Het zit onder de krassen, maar het werkt nog wél :schater: .

Ben je wel Admin op je PC? Anders kan je sowieso het spel niet installeren. En was je CD al zo toen je hem had gekocht of is het thuis gebeurt? Als het thuis is gebeurt heb je pech, en zal je een nieuwe moeten kopen.

Geplaatst: (bewerkt)
1 kras maakt in feite niet erg veel uit, mijn broertje heeft in een boze bui mijn SA CD in de tuin gesmeten. Het zit onder de krassen, maar het werkt nog wél :schater: .

Ben je wel Admin op je PC? Anders kan je sowieso het spel niet installeren. En was je CD al zo toen je hem had gekocht of is het thuis gebeurt? Als het thuis is gebeurt heb je pech, en zal je een nieuwe moeten kopen.

Dan ligt het eraan hoe diep de kras is, ik denk dat jij heel veel geluk heb gehad BS ;) .

Maar die kras is best diep lijkt het. Maar er zijn ook enorme vage plekken op je dvd te zien. Is dit schijn door de foto of heb je dit normaal ook? Anders kan je proberen met een doekje(NIET van papier) hem schoon te maken..

Ikkes

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

maar als ik de dvd in mijn pc stop komt er 1 keer een klein cdtje en daarna gebeurt er geen mallemoer

Geplaatst:

Misschien is je DVD speler stuk, probeer hem eens in een ander. Natuurlijk kan je je DVD een goed reinigen. Dat doe je gewoon om hem even onder de kraan te houden, maak hem dan niet schoon met een schuurmiddel. Gewoon met water, als je hem dan goed hebt afgespoeld droog je hem af met een vaatdoekje.

Succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

mijn dvd speler is niet stuk want de andere cdtjes leet hij wel gewoon.

hij is pas nog vervangen (twee maanden oud

Geplaatst:

Heey alemaal ik geloof dat ik min of meer hetzelfde probleem heb, heb net een niuwe pc gekocht en ik instaleer SA dubbelklik op het icoontje en er gebeurt niets :?

Op mij broer zijn computer werkt SA wel, wat bedoelt BS juist met admin. zijn van je computer ?

Volgens mij kan het daar wel eens aan liggen, ik namelijk veel user acounts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...