Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nou als je admin van je PC bent kun je allemaal dingen veranderen en installeren. Heb je een beperkte account dan kun je alleen maar documten en zulke dingen doen. Je kunt dan niets verwijderen er erbij zetten. Je kunt het chekken via: Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts. Dan zie je de accounts staan, staat er onder die van jou: "Beheerder van deze computer". Dan kun je alle instellingen wijzigen en programma's installeren. Staat er: "Account met beperkte rechten", dan kun je niets installeren/veranderen. Succes, Ruurd31.. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Bedankt Ruurd31 voor je antwoord Maar volgens mij ligt het inderdaad aan de administratie want nu start user accounts ook al niet meer op Er komt een schermpje met : Windows heeft een fout gevonden en moet sluiten, als je in het midden van iets zit kan je informatie verliezen, weet er iemand misschien wat er aan de hand is met mijn SA/User Accounts en eventueel een oplossing EDIT : Volgens mij ligt het aan de Codec's om dvd's af te spelen, weet er iemand de welke ik moet gebruiken voor SA te kunnen spelen ??? EDIT: Ik heb even gechekt en ik ben Admin op mijn pc, User accounts werkt terug maar nu weet ik nog steeds niet hoe mijn SA werkt, het ligt niet aan mijn dvd speler want die werkt nog Weet er iemand een oplossing please Bewerkt: 2 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
kippet Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 halo, ik heb de originele cd maar de computer zegt dat het dat niet is maar op twee andere doet hij het wel. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt. Groetjes kippet. _O Reageren
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik begrijp niet wat je bedoelt...Bedoel je soms: Je stopt de DVD in de speler en de computer leest het spel niet. Als dit het is kunnen er verschillende dingen zijn: - Je stop de DVD in een Cd-speler. Gevolg is dat je computer het niet kan lezen. - Je Dvd-speler is kapot. Dan moet je het ook bij andere spellen/programma's hebben.. - Je Dvd-speler is vies. Je moet erin blazen --> Open hem en blaas erin. Ikkes Reageren
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heey alemaal ik geloof dat ik min of meer hetzelfde probleem heb, heb net een niuwe pc gekocht en ik instaleer SA dubbelklik op het icoontje en er gebeurt niets Op mij broer zijn computer werkt SA wel, wat bedoelt BS juist met admin. zijn van je computer ? Volgens mij kan het daar wel eens aan liggen, ik namelijk veel user acounts ADMIN zijn: vooral in XP, dat je alle gebruikersrechten hebt op je computer. Dit kun je eenvoudig testen door in Internet Explorer op internetopties te klikken en te kijken wat er gebeurt. Als je het venster te zien krijgt, heb je alle rechten. Je kan ook kijken in Deze Computer. Suc6 Blu3ice Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Beankt voor je antwoord maar ik had al gechekt of ik admin op mijn compuer ben, wat dus ook zo is dus daar kan het niet aan liggen, hoe weet je waneer je dvd speler te oud is (om SA af te spelen, heb wel een 16x speed ) of kaduuk is Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Te oud zal het wel niet zijn want hij is 16x speed zoals je zegt, dit is ook aanbevolen. Wat het probleem kan zijn is dat je Dvd-speler vuil is maar dan moet je ook problemen hebben met andere games/programma's. Om dit te verhelpen moet je de lade even open doen en er heel hard in blazen. Je speler kan ook kapot zijn maar dan doet geen een ding het meer... Maar wat zijn je specs misschien is daar een probleem te vinden. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Ik kan Need For Speed Underground 2 zeer vlot spelen maar dat is een cd, maar hij hij kan ook nog gewoon dvd's afspelen dus hij zal wel niet kapot zijn, ik heb er net eens heel hard in geblazen en daar lag het blijkbaar ook niet aan. Hier mijn specs : Microsoft Windows Xp Intel ® Pentium® 4 CPU 2.53 GHz 1.00 GB of RAM Radeon 9700 pro (video kaart) Aopen 16 x dvd-Rom/Amh Is dit genoeg ? EDIT : Even erbij zeggen dat zij mij al hebben aangeraden mijn driver te updaten maar dat ga ik voorlopig niet doen want mijn computer is de vorige keer gecrasht door hitman pro Dus ik ga voorlopig zoon soort dingen nog niet doen EDIT : SA werkt weer , het lag aan de dat idioote bestandje Gta_Set in mijn documenten, je moest het gewoon verwijderen :$ Maar nu heb ik weer een probleem, mijn computer loopt iedere keer vast, ook in de laagste settings mijn specs voldoen toch meer als aan de aanbevolen settings, ik begrijp er geen snars van Bewerkt: 4 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb precies hetzelfde met Battlefield2 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het lag inderdaad aan mijn drivers die ik moest updaten :$ Ik wantrouwde het eerst omdat mijn computer al is gecrast door hitman pro En zeker niet te vergeten virusscan uitzetten !!!! Ik heb nu de hoogste resolutie en drawdistance op het hoogst gezet en het loopt übervlot Bedankt voor iedereen die mij heeft geholpen Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je kunt er mee terug gaan na de winkel Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 kapot is kapot ik hoop voor je dat ie te maken is maar ben bang die ie kapot is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.