AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik denk niet dat Heerenveen doorgaat.Groeten Gtaboy107. Ik denk het wel Ze hebben thuis voordeel de laatste wedstrijd
Thabit Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik ga naar die wedstrijd Ik ben ook naar Heerenveen - CSKA Moskva geweest. Ik hoop dat wel nu wel kunnen juichen!
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Tegen Levski Sofia toch?
NandroDavids Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Inderdaad, SC Heerenveen moet nog tegen Levski Sofia. Heerenveen moet winnen en is zelfs dan nog niet zeker van de volgende ronde.
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 PSV - Fenerbache nu. Nja ik hoop voor psv ..... Want Inter villareal en barca , ajax zitten er toch daar niet bij
NandroDavids Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Want Inter villareal en barca , ajax zitten er toch daar niet bij Wat bedoel je hier precies mee Het staat op dit moment trouwens 1 - 0 voor PSV door een goal van Philip Cocu. Er zijn 34.999 stoeltjes bezet , dit in verband met het overlijden van Frits Philips (100 jaar).
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik denk niet dat Heerenveen doorgaat.Groeten Gtaboy107. Ik denk dat Sc Heerenveen doorgaat, wie wil er nou niet groepswinnaar worden? Olimpic Marseille wint heus wel, het probleem is alleen dat Heerenveen moet scoren. Net een Wissel In: Ismaël Aissatie Uit: Ibrahim Affaley @Frits Phillips: Rust in Vrede. Ik hoop dat PSV wint, aangezien ik daarvan Fan ben! Ruurd31.. :'D *Edit Robert krijg nu geel! Bewerkt: 6 december 2005 door Ruurd31
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ok ik hou 2 groepen eruit tussenstand rust en eindstand de Tussenstand de poule van PSV , Fenerbache , Schalke 04 en AC MILAN PSV - Fenerbache 2-0 AC Milan - Schalke 04 3-2 *Bijzonderheden* PSV en AC Milan zijn door Tussenstand de poule van Internazionale , FC Artmedia Bratislava , FC Porto en Glasgow Rangers Glasgow Rangers - Internazionale 1-1 FC Artmedia Bratislava - FC Porto 0-0 *Bijzonderheden* Internazionale en Glasgow Rangers zijn door Bewerkt: 6 december 2005 door AmsterdamBoy
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Europese vrienden , PSV wint weer, met 2-0 zelfs. PSV is door, een leuke herdenking voor Frits Phillips! Ajax fans morgen veel succes, Ruurd31.. :'D
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Lol in Bratislava die grasveld Ajax is door maar moet nog tegen Arsenal. Ik denk gewoon dat Ajax met 1-4 gaat winnen. Goals: Rosenberg Henry Rosenberg Rosenberg Manucharyan
Thabit Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 2 - 0 voor PSV. En ik hoop dat Ajax vanaaf wint, al zijn ze toch al door. Is PSV nou ook poulwinnaar? PS: R.I.P mr. Philips
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Nee AC Milan won van Schalke04 3-2 Lol Gatusso:P 2Ajax spelers in 25minuten al uit dat gaat weer zoals Ajax - De Graafschap lijken 8blassures Bewerkt: 7 december 2005 door AmsterdamBoy
NandroDavids Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Gisteren werd Arsenal - Ajax 0 - 0. Henry miste een strafschop. Het resultaat maakte niet uit, omdat ze allebei toch al door waren. Grote verrassing in de poule van Manchester United: Villarreal won gisteren met 2 - 0 van Lille en is groepswinnaar geworden, Manchester United verloor met 2 - 1 van Benfica. Benfica is hierdoor 2e geworden, Lille 3e (naar UEFA-Cup) en Manchester ligt er helemaal uit.
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 2 - 0 voor PSV. En ik hoop dat Ajax vanaaf wint, al zijn ze toch al door. Is PSV nou ook poulwinnaar?PS: R.I.P mr. Philips Nee, dat is Ac Milan geworden. Ajax is ook 2e geworden. Met een beetje geluk spelen Ajax en PSV tegen elkaar . Zitten in dezelfde pot . Ruurd..
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Gisteren werd Arsenal - Ajax 0 - 0. Henry miste een strafschop. Het resultaat maakte niet uit, omdat ze allebei toch al door waren.Grote verrassing in de poule van Manchester United: Villarreal won gisteren met 2 - 0 van Lille en is groepswinnaar geworden, Manchester United verloor met 2 - 1 van Benfica. Benfica is hierdoor 2e geworden, Lille 3e (naar UEFA-Cup) en Manchester ligt er helemaal uit. De keeper van Villareal was lachen! Ook verassend dat Villareal nog poule winnaar is en Villareal maakte ze debuut in de champions league.
Recommended Posts