Thabit Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Zo verrassend vind ik dat niet. Villarreal heeft al bewezen dat het een hele goede club is! Maar poulewinnaar bòven Man. Utd. is wel bijzonder!
Ruurd31 Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik vind dat Mn. Und. de laatste tijd slecht speelt, het wordt wordt eens tijd dat ze de manager van Man. Unt. eens ontslaan, dan kunnen ze weer prijzen winnen. Het is lang geleden dat dat gebeurt is.
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Alex Furgeson hebben ze al sinds 1999. 1999 Champions League Winnaar 2000 Uitgeschakeld in de 1/4 Finale 2001 Uitgeschakeld in de 1/4 Finale 2002 Uitgeschakeld in de 1/2 Finale 2003 Uitgeschakeld in de 1/4 Finale 2004 Uitgeschakeld in de 1/8 Finale 2005 Uitgeschakeld in de Groepsfase
Shorty_D Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Toch mooi voor de Nederlandse clubs. PSV,Ajax,AZ en misschien nog Heereveen?
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Winnen met minimaal 2-0.. of 3-0
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Olympique Marseille - Dinamo Boekarest 2-1 SC Heerenveen - Levski Sofia 2-1 SC Heerenveen is door!! Ik zei het toch dat ze doorgaan:P AZ was al inmiddels door. Ik denk niet dat Heerenveen doorgaat.Groeten Gtaboy107. ??? Ja dus 4Clubs zijn door naar de Achste Finale's Ajax en PSV in de Champions League AZ en SC Heerenveen in de UEFA Cup Bewerkt: 14 december 2005 door AmsterdamBoy
Ruurd31 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 AZ speelt vanavond ook weer, ze zetten niet Arvelatze, Perez en Vlaar in. Vlaar is hierover zeer kwaad, hij wil zo snel mogelijk weg. Ik vind dat Ron Vlaar zich niet zo moet aanstellen, hij is pas 20. Hij praat als 1 van 45, toch moet hij een beetje oppassen wat hij zegt. Louis van Gaal zei dat ze vanavond ook voor de winst gaan, Koevermans kan zich vanavond eens bewijzen. Ik vind het een prachtvoetballler, alleen heb ik nog nooit wat van hem gezien. Ik wens AZ (Alkmaar-Zaandam) veel succes, en ik feliciteer Heerenveen, Ruurd31..
Thabit Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 YEAH! Heerenveen door naar de 3e ronde. Ik was erbij Toen de wedstrijd afgelopen was moesten we nog 5 minuten wachten tot de wedstrijd Marseille - Moskou was afgelopen, en toen ze het omriepen gingen we allemaal heeeeel hard juichen
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 AZ mag wel van mij wel 4-0 winnen tegen Grasshoppers.(vroeger zij ik vaak GrasSchoppers )
NandroDavids Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 AZ heeft gisteren met 1 - 0 gewonnen van Grasshoppers gewonnen en is daardoor 2e geworden in de poule, achter Middlesbrough. Vanochtend was de loting voor de Champions League, hier de wedstrijden: PSV - Olympique Lyon Ajax - Internazionale Chelsea - FC Barcelona Real Madrid - Arsenal Werder Bremen - Juventus Bayern München - AC Milan Benfica - Liverpool Glasgow Rangers - Villarreal PSV speelde vorig seizoen in de kwartfinale van de Champions League ook al tegen Olympique Lyon. Toen eindigden de uit- en thuiswedstrijd allebei in 1 - 1. PSV won na strafschoppen: Robert scoorde de beslissende penalty. Guus Hiddink had juist niet gehoopt op Olympique Lyon, omdat PSV er in een jaar tijd al 3 x tegen heeft gespeeld. ( 2 x in de Champions League, 1 x vriendschappelijk) De laatste keer dat Ajax tegen Internazionale in de Champions League speelde, was in 2002 in de eerste ronde. Ajax verloor toen in de poule 2 x van Inter. Danny Blind noemde Internazionale een lastige tegenstander, maar vond Ajax - Internazionale wel een mooi affiche. In de jaren '70 won Ajax in de finale van de Europa Cup 1 al eens van Internazionale. Vanmiddag was ook de loting voor de UEFA-Cup. Hier de resultaten: SC Heerenveen - Steaua Boekarest Real Betis Sevilla - AZ Club Brugge - AS Roma Litex Lovech - RC Strasbourg VfB Stuttgart - Middlesbrough Slavia Praag - Palermo Lokomotiv Moskou - Sevilla Bolton Wanderers - Olympique Marseille Hertha BSC - Rapid Boekarest FC Basel - AS Monaco Udinese - RC Lens Rosenborg BK - Zenith Sint-Petersburg Schalke 04 - Espanyol Lille - Shakhtar Donetsk FC Thun - Hamburger SV FC Artmedia Bratislava - Levski Sofia SC Heerenveen moet opnieuw naar Boekarest: In de groepsfase speelde Heerenveen nog met 0 - 0 gelijk tegen Dinamo Boekarest. Nu is de tegenstander dus Steaua Boekarest, de regerend kampioen van Roemenië. Steaua eindigde in de eerste ronde als 1e in een poule met RC Lens, Hertha BSC, Sampdoria en Halmstads BK. AZ leek een makkelijke tegenstander te gaan treffen: aan het einde van de loting waren er nog maar 3 mogelijkheden: Real Betis Sevilla, FC Thun en FC Artmedia Bratislava. Het werd de moeilijkste van de 3. Real Betis eindigde in de groepsfase van de Champions League als 3e in een poule met Liverpool, Chelsea en Anderlecht. Als SC Heerenveen en AZ allebei doorgaan naar de volgende ronde, spelen ze tegen elkaar. Club Brugge treft misschien wel de allermoeilijkste tegenstander die kon: AS Roma. De Italiaanse ploeg van onder andere Francesco Totti eindigde in de eerste ronde van de UEFA-Cup als 2e in Groep E. Ze eindigden achter, RC Strasbourg en boven FC Basel, Rode Ster Belgrado en Tromso IL. NandroDavids
Thabit Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Heerenveen heeft een niet al te moeilijke tegenstander, Ajax wel, Inter
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ajax Ik heb zeer grote vertrouwen dat Ajax op een VERASSENDE MANIER doorgaat. PSV denk ik ook maar Lyon heeft wel zich beter gepresteerd maar ik denk dat PSV een maatje voor hun te groot is.[(Volgens de BOOKMAKERS helemaal niet) AZ is wel een maatje te groot voor Real Betis Sevilla SC Heerenveen nu dat ze geen HUNTELAAR meer hebben krijgen ze nog steeds meer kans op door te gaan dan Steaua Boekasrest.
Ikkes Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Vanavond zijn er weer wedstrijden in de UEFA-cup... Twee Nederlandse clubs: SC Heerenveen - Steaua Boekarest Betis Sevilla - AZ Ik ben benieuwd wat het word . Ikkes Bewerkt: 15 februari 2006 door Ikkes
NandroDavids Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik ben benieuwd wat het word . Nou, geen beste uitslagen... SC Heerenveen heeft in het eigen Abe Lenstra Stadion met 1 - 3 verloren van de Roemeense club Steaua Boekarest. In de return zal de Friese club dus minstens 2 keer moeten scoren. Een erg lastige opgave dus. AZ ging in Spanje met 2 - 0 onderuit tegen Real Betis Sevilla. Allebei de doelpunten vielen in de tweede helft. De zwakste speler aan de kant van AZ was Rogier Molhoek, die zijn Europese debuut maakte. Maar toen de 2 doelpunten vielen, was de ex-RKC'er inmiddels al gewisseld voor Demy de Zeeuw. AZ zal in de eigen Alkmaarderhout dus een erg goed resultaat neer moeten zetten om de prestatie van vorig jaar te evenaren, toen de Alkmaarders de halve finale van de UEFA-Cup bereikten.
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Kan wel 5-3 stonden ze ook achter dat hebben ze weer terug gezet in 3-1 Maar goed jammer.
Recommended Posts