AmsterdamBoy Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) PSY - Juninho 0-1 (Sry!!! Thabit) Zo zij de commentator. Wel jammer van Kone dat hij de paal miste want ik had op 1-1 voorspeld Bewerkt: 22 februari 2006 door AmsterdamBoy
Thabit Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 PSY - Juninho 1-0Zo zij de commentator. Wel jammer van Kone dat hij de paal miste want ik had op 1-1 voorspeld Misschien wordt het tijd om wat meer aandacht aan je bericht te besteden, vooral aan de ABN. PSV 0 - 1 Olympique Lyonnais Juninho scoorde, door een blunder van Gomes . Maar ik vind dat Koné ook blunderde, hij was te gehaast!
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Maar ik vind dat Koné ook blunderde, hij was te gehaast! Hij had erg weinig tijd om te schieten, en het was ook nog eens een moeilijke hoek, dus zoveel kon hij er niet aan doen. Het wordt nu wel erg lastig voor PSV. In de uitwedstrijd zullen ze nu moeten scoren. Ik hoop dat Ajax het vanavond beter doet. Helaas had niemand 0 - 1 voorspelt met Sportkenners. Geen punten dus...
Gtaboy107 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Vanavond niet op Nederland 3 maar op Nederland 1 Ajax-Inter om 20:40 begint de wetstrijd. Dan weten jullie het vast.
Thabit Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Maar ik vind dat Koné ook blunderde, hij was te gehaast! Hij had erg weinig tijd om te schieten, en het was ook nog eens een moeilijke hoek, dus zoveel kon hij er niet aan doen. Het wordt nu wel erg lastig voor PSV. In de uitwedstrijd zullen ze nu moeten scoren. Ik hoop dat Ajax het vanavond beter doet. Hij had misschien wel weinig tijd, maar een moeilijke hoek was het niet! Uitwedstrijd minimaal 1 - 0, dan komt er een verlenging, en daarna hopelijk penalty's!
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Maar ik vind dat Koné ook blunderde, hij was te gehaast! Hij had erg weinig tijd om te schieten, en het was ook nog eens een moeilijke hoek, dus zoveel kon hij er niet aan doen. Het wordt nu wel erg lastig voor PSV. In de uitwedstrijd zullen ze nu moeten scoren. Ik hoop dat Ajax het vanavond beter doet. Helaas had niemand 0 - 1 voorspelt met Sportkenners. Geen punten dus... Hij had hem gewoon met z'n linke been moest schieten @Thabit tja Commentator van die Wedstrijd he.
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Gisteravond speelde Ajax tegen Internazionale. Bij de rust stond Ajax met 2 - 0 voor, maar uiteraard wisten die ***-Italianen ook weer 2 te scoren in de 2e helft. 2 - 2 dus. Over 3 week is de return in Milaan. Dan zal Ajax moeten scoren om nog door te kunnen gaan naar de kwartfinales. Helaas was er weer geen goede voorspelling bij Sportkenners....
Thabit Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Lol, UEFA-cup teams uitgeschakeld. AZ is als de dood voor de verlenging volgens mij. Weer door een verlenging uitgeschakeld (kijkt naar vorig jaar, AZ - Sporting Portugal, goal in de laatste seconden). Heerenveen heeft wel gewonnen, 0 - 1, maar dat was niet genoeg om door te gaan .
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Heerenveen heeft wel gewonnen, 0 - 1, maar dat was niet genoeg om door te gaan . Je bedoelt Heerenveen heeft OOK gewonnen? Want Az won ook wel 2-1 maar ook niet goed genoeg.
RGA Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Shade, Chelsea is zojuist uitgeschakeld door Barcelona in Londen: 1-2 in Barcelona: 1-1 Penalty in de reserve tijd Ik was voor Chelsea(Ben groot fan van Arjen Robben ) Maar Barcelona deed het ook goed, Met die showpik (Ronaldinhho )
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) ZUUUUUR!! VOOR DIE KEEPER!! Juventus - Werder Bremen 2-1 Echt zuur in de 89ste minuut de in je handen en dan de bal perongeluk laten vallen. Terwijl die keeper de 2de keeper was en zo goed! keepte. Ik heb medelijnen met Werder Villareal - Glasgow Rangers 1-1 Eerder was het in Glasgow 2-2 dus Villareal gaat met de uit goal regel door. Bewerkt: 7 maart 2006 door AmsterdamBoy
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ajax is uit... Inter - Ajax 1-0
Pitbull Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 In de uefa-cup ben ik voor Schalke In de Champions League ben ik voor Barcelona
Pitbull Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 UEFA-CUP: Middelsbrought(kweenie hoe dajet schrijft)--Sevilla Champions League: Arsenal-Barcelona Ben voor Sevilla en Barcelona(2 Spaanse clubs)
Recommended Posts