Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Geluk ontbrak idd in grote mate bij Ajax... Eigendoelpunt ging dr maar net in, Huntelaar net mis, en natuurlijk de legio kansen in de 1e helft die net naast gingen of iig er niet in.

Nu maar hopen dat PSV niet een onmogelijke groep loot. Barca-PSV-Werder Bremen-Shaktar oid.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Alle groepen van de UEFA Champions League zijn bekend! :

LOTING

Groep A: Barcelona(Spa) Chelsea(Eng) Werder Bremen(Dui) Levski Sofia(Bul).

Groep B: Inter Milaan(Ita) Bayern München(Dui) Sporting Lissabon(Por) Spartak Moskou(Rus)

Groep C: Liverpool(Eng) PSV(Ned) Girondins Bordeaux(Fra) Galatasaray(Tur)

Groep D: Valencia(Spa) AS Roma(Ita) Olymiakos(Gri) Shakthar Donetsk(Oek)

Groep E: Real Madrid(Spa) Olymique Lyon(Fra) Steaua Boekarest(Roe) Dinamo Kiev(Oek)

Groep F: Manchester United(Eng) Celtic(Sch) Benfica(Por) FC Kopenhagen(Den)

Groep G: Arsenal(Eng) FC Porto(Por) CSKA Moskou(Rus) HSV(Dui)

Groep H: AC Milan(Ita) Lille(Fra) AEK Athene(Gri) Anderlecht(Bel)

Ik denk dat PSV goed heeft geloot (het hadden betere tegenstanders kunnen zijn)

Anderlecht kan voor een 2de plaats gaan door AEK Athene en Lille te verslaan.

Andere leuke ontmoetingen tussen bijvoorbeeld Barcelona Chelsea, Real madrid-Lyon en Manchester United tegen Celtic.

(Zelf geschreven stukje! :clown: )

Geplaatst:

Mooi stukkie thumbup.gif

iid aardige loting. Groep A belooft wel een klapper te worden, met 3 ploegen die voor de eerste 2 plekken kunnen gaan. Revange van Chelsea voor vorig jaar op Barca?

Groep G is denk ik ook wel interessant als FC Porto een beetje meekan.

PSV moet door kunnen gaan, wie weet als 1e :). PSV-Liverpool, wat de terechte finale zou kunnen zijn geweest 2 jaar terug :).

AC milan een makkelijke groep denk ik. Met alle respect, maar Anderlecht en die andere 2 zijn niet meteen uitblinkers in de CL. Anderlecht zou idd wel es 2e kunnen worden.

Geplaatst:

Ik denk dat anderlecht het tegen AEK Athene en Lille het nog moeilijk kan krijgen.

Ik denk dat ze geluk hebben als ze 2de worden.

En in groep C: onderschat galatasaray niet die kunnen voor PSV nog onverwacht voor problemen gaan zorgen.

Dat is mijn mening.

GTAgangster92 :cya:

Geplaatst:

Ik hoop dat dit Anderlecht kan door stoten en dat het zo een oppepper kan zijn voor het Belgisch voetbal.

De 2de plaats is haalbaar maar ik denk dat ze een 3de plaats behalen.

Geplaatst:

Nee he , niet weer barcelona - chelsea. Dat is al 3e jaar op rij dat ze tegen elkaar moeten. Waarom niet Barcelona - Anderlecht dat is wel leuk om te zien :clown:

Geplaatst:
Nee he , niet weer barcelona - chelsea. Dat is al 3e jaar op rij dat ze tegen elkaar moeten. Waarom niet Barcelona - Anderlecht dat is wel leuk om te zien :clown:

ja en dan heeft Anderlecht weer 1 punt in de groepsfase zeker.......nee liever niet

Geplaatst:

De loting van de UEFA Cup heeft zojuist om 13.00 uur plaatsgevonden. Van de 80 teams werden 5 Nederlandse en 3 Belgische teams geloot.

Nederlandse teams:

AZ - Kayserispor(Tur)(Vorig jaar 5de)

Vítoria Setúbal(Por)(Vorig jaar 8ste) - SC Heerenveen

Feyenoord - Lokomotiv Sofia(Bul) (Vorig jaar 4de)

Partizan(Ser)(Vorig jaar 2de) - FC Groningen

IK Start(Noo)(Vorig jaar 2de) - Ajax

Belgische teams:

Standard Luik - Celta de Vigo(Spa)(Vorig jaar 6de)

Ruzomberok(Slowakije)(Vorig jaar Kampioen) - Club Brugge

Lokomotiv Moskou(Rus)(Vorig jaar 2de) - Zulte-Waregem

Ik denk dat de Nederlandse teams het redelijk hebben getroffen, alleen FC Groningen gaat het moeilijk krijgen. Voor de rest zou het geen probleem op moeten leveren

Ik weet niet veel van de Belgen, maar wel dat Standard nu niet goed presteerd in de competitie en dus lastig kan krijgen tegen Celta de Vigo. Club zou geen problemen moeten krijgen. Van Zulte-Waregem weet ik niks dus zeg ik er maar niets over.

Andere interessante ontmoetingen:

Levadia Talinn(Est)(Schakelde FC Twente uit) - Newcastle United(Eng)

Ethnikos Anchas(Cyp)(Schakelde Roeselare uit) - RC Lens(Fra)

Sporting Braga(Por) - Chievo Verona(Ita)

Sparta Praag(Tsj) - Hearts of Mithlotian

Schalke 04(Dui) - AS Nancy(Fra)

Dinamo Zagreb(Kro) - AJ Auxerre

Geplaatst: (bewerkt)

PSV moet zeker door kunnen gaan in de CL, mischien wel als 1ste in de poule.

verder denk ik dat de nederlandse clubs ook wel goed geloot hebben in de uefa cup.

FC Groningen gaat partizan thuis helemaal van de aardbol vegen, 8-1 voor groningen en daarna de uefacup winnen en volgend jaar meedoen in de CL :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
PSV moet zeker door kunnen gaan in de CL, mischien wel als 1ste in de poule.

verder denk ik dat de nederlandse clubs ook wel goed geloot hebben in de uefa cup.

FC Groningen gaat partizan thuis helemaal van de aardbol vegen, 8-1 voor groningen en daarna de uefacup winnen en volgend jaar meedoen in de CL :puh:

En toen werd je wakker :clown::schater::puh:

Ik denk dat PSV 2 of 3e word in Poule C. (hoop 1e)

Geplaatst:

Standard en Zulte gaan het moeilijk krijgen, club mag geen problemen krijgen met deze club

enja die nederlanders hebben nog maar eens geluk....

Geplaatst:

Fc groningen zullen ze ene poepie late ruike(:puh:)ook uit winnen ze;) ik heb er teminste alle vertrouwen in

Geplaatst: (bewerkt)

Ajax mogelijk toch in CL

1 september 2006

Bron: www.voetbalprimeur.nl

Er bestaat nog altijd een mogelijkheid dat Ajax dit seizoen kan uitkomen in de Champions League. De FIFA heeft namelijk gedreigd alle Portugese clubs uit de Europese competities te weren.

Oorzaak van de problemen voor de Portugese clubs en zelfs de nationale ploeg zijn de clubs Gil Vicente en Leixões. De eerste zette de stap naar de rechter om de, in hun ogen onterechte, degradatie ongedaan te maken. Angolees Mateus speelde vorig seizoen vier wedstrijden in de basis van Vicente, maar bleek later niet speelgerechtigd. Daarop werd de club één divisie teruggezet.

Leixões maakte vervolgens ook de stap naar de rechter. De club is namelijk van mening dat de opgevallen plek, door de degradatie van Gil Vicente, niet voor Belenenses, maar voor hen had moeten zijn.

De FIFA is echter niet blij met dergelijke acties en gaf de Portugese voetbalbond een officiele waarschuwing. Eerder overkwam dat ook al de Italiaanse voetbalbond. Club in kwestie Juventus besloot vervolgens af te zien van de gang naar de rechter.

De media in Portugal melden nu dat de bondsvoorzitter onlangs een gesprek met de wereldvoetbalbond heeft gehad. Hij zou niet positief zijn over de uitkomst. Verder worden de namen van Chievo, Osasuna en Ajax genoemd als clubs die de opgevallen plaatsen in de Champions League, mocht het zover komen, zullen gaan innemen.

Edit: 'Geen sprake CL-deelname Ajax'

Bron: www.voetbalzone.nl

De kans is klein dat Ajax komend seizoen alsnog deel mag nemen aan de Champions League. Het lijkt er voorlopig niet van te komen dat de Portugese ploegen worden uitgesloten van deelname aan het miljoenenbal.

De UEFA heeft de Portugese voetbalbond weliswaar gewaarschuwd, maar bronnen in het land zelf melden dat er hard aan een oplossing wordt gewerkt. De Portugezen lijken niet van zin om de felbegeerde CL-tickets af te staan aan andere landen.

Bewerkt: door Gizmo14
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...