Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook de nationale ploeg, Belgie zit samen met Portyugal in groep a voor de voorrondes van het EK..........

• 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Uitslagen Champions League van 12 en 13 september:

Poule A:

Chelsea - Werder Bremen 2-0

FC Barcelona - Levski Sofia 5-0

Poule B:

Sporting Portugal - Internazionale 1-0

Bayern München - Spartak Moskou 4-0

Poule C:

Galatasaray - Bordeaux 0-0

PSV - Liverpool 0-0

Poule D:

Olympiacos - Valencia 2-4

AS Roma - Shaktar Donetsk 4-0

Poule E:

Dinamo Kiev - Steaua Boekarest 1-4

Olympique Lyon - Real Madrid 2-0

Poule F:

Manchester United - Celtic 3-2

FC Kopenhagen - Benfica 0-0

Poule G:

FC Porto - CSKA Moskou 0-0

Hamburger SV - Arsenal 1-2

Poule H:

AC Milan - AEK Athene 3-0

Anderlecht - Lille 1-1

Niet teveel schokkends gebeurd qua uitslagen volgens mij.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Niet schokkends qua verrassingen, maar er is toch echt wel véel gescoord, niet?

5-0, 4-0, 2-4, .......wel mooie uitslagen :)

Geplaatst:

Heerenveen kan donderdagavond in Lissabon gewoon in de vertrouwde eigen shirts aantreden tegen Vitoria Setubal. De Friezen kregen donderdagochtend het bericht dat de vermiste kisten met materiaal waren gearriveerd op de luchthaven.

De materiaalkisten kwamen woensdag wel mee naar Lissabon, maar gingen per abuis weer retour naar Nederland. Heerenveen miste daardoor trainingsmateriaal, medische spullen, ballen en de wedstrijdshirts. De Friese club speelt in het stadion van Sporting Lissabon tegen Vitoria Setubal de eerste wedstrijd in de eerste ronde van de UEFA-cup.

Bron: Spitsnet

Geplaatst:

GVD, FC Groningen 4-2 verloren van Partizan. Erg belangrijk doelpunt van Suarez in de laatste minuut!!! :) Het is nog mogelijk! Ik heb de kaarten voor de thuiswedstrijd al liggen dus ik ben er klaar voor :dans:

Geplaatst:

Uitslagen Nederlanse Clubs in UEFA CUP:

IK Start - Ajax 2-5

Een paar mooie doelpunten, maar volgens mij had Ajax een stuk beter gekund. Zullen maar niet zeggen dat Ajax zo goed als door is :).

Partizan Belgrado - FC Groningen 4-2

Penalty die er geen was en een paar blunders van de verdediging kostten Groningen de wedstrijd. Als ze door willen gaan zullen ze in de kathedraal toch echt beter verdedigen moeten laten zien. Een 2-0 overwinning thuis zou mogelijk moeten zijn, als je het verschil ziet tussen thuis en uit bij Groningen.

Lokomotiv Sofia - Feyenoord 2-2

Feyenoord wat gelukkig gelijkgespeeld denk ik. Heb wedstrijd niet gezien maar als ik het zo hoorde komen ze goed weg. Thuis in de Kuip zou het moeten kunnen worden afgerond.

AZ - Kayserispor 3-2

Wordt nog een klus voor AZ om door te gaan. Imo hebben ze teveel kansen laten liggen en er teveel weggegeven. Vooral in de laatste 10 minuten had er nog minimaal 1 gescoord moeten worden.

Vitoria Setubal - SC Heerenveen 0-3

Alves de te vieren man. Ik denk dat je wel kunt stellen dat Heerenveen door is naar de groepsfase.

Geplaatst:

Ajax heeft het goed gedaan, Groningen heeft pech gehad, Feyenoord redelijk, maar het moet veel beter kunnen, AZ vond ik slecht... Ze kunnen veel beter! SC Heerenveen heeft geweldig gespeelt. Hopen dat alle Nederlandse teams de Groepsface kunnen bereiken en overleven...

Geplaatst:

En voor de Belgen onder ons ;)

Chamions league

Anderlecht-Lille 1-1

Anderlecht kan het Champions League niveau aan, maar slechts voor 1 helft; aldus de woorden van Frankie Vercauteren.

UEFA beker

Ruzomberok-club Brugge 0-1

Na een moeizame start nam Club Brugge resoluut het heft in handen tegen de Slovaakse kampioen Ruzomberok. Blondel schoot de eerste kans voorlangs, maar kort voor de rust knalde Balaban een vrijschop heerlijk binnen. In de tweede helft kwam Club nooit meer in de problemen.

Lokomotiv Moskou-Zulte-Waregem 2-1

Zulte Waregem heeft zijn debuut in de Uefa Cup niet gemist. De Belgische bekerwinnaar leek lange tijd af te stevenen op een pijnlijke 2-0 nederlaag na twee flaters in de defensie, tot Vandermarliere diep in blessuretijd de belangrijke 2-1 tegen de netten prikte.

Standard-Celta de Vigo 0-1

Celta de Vigo was een maatje te groot voor Standard, dat in de eerste periode geen enkele kans wist te versieren. Celta kwam via Gustavo Lopez op voorsprong. Na de pauze zagen we een gretiger Standard, dat dicht bij de gelijkmaker was, maar zich eveneens gelukkig mag prijzen dat het geen 0-2 werd.

Bron verslagjes: www.sport.be

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanaaf Bordeaux - PSV.. nog enige gokjes wagen hoeveel het wordt? Ik denk 0 - 2 voor PSV.

Geplaatst:

Mwa ik weet niet zeker of psv het zal gaan redden, hier mijn uitslagen voor deze week:

psv - bordeaux: 1-1

ajax - start 3-0

az - kaisersport 2-1

feyenoord - sofia 1-1

heereveen - setubal 5-0

groningen - belgrado 1-1

Geplaatst:
Mwa ik weet niet zeker of psv het zal gaan redden, hier mijn uitslagen voor deze week:

psv - bordeaux: 1-1

ajax - start 3-0

az - kaisersport 2-1

feyenoord - sofia 1-1

heereveen - setubal 5-0

groningen - belgrado 1-1

Ik zie dat je van voorspellen houdt....lees deze post dan eens door: *KLIK* ;)

Over vanavond: Ik verwacht eigenlijk niet heel erg veel van PSV, maar een gelijkspel moet er denk ik wel inzitten. Jammer dat Kluivert geblesseerd is, want een Ajax-spits kunnen ze natuurlijk altijd gebruiken :clown:. Nee, Koné is ook een goede aanvaller, maar hij heeft gewoonweg veel te weinig rendement: De acties zijn altijd goed, maar scoren doet hij te weinig. Ik voorspel een 1 - 1-eindstand voor vanavond...

(Daar gaat m'n reputatie als sportkenner...:puh:)

Geplaatst:

0-1tje voor mij, nu we toch bezig zijn. Afgelopen 2 jaar moest PSV het vooral van de middenvelders/verdedigers hebben om te scoren, dus verwacht ik dat nu ook. 75e minuut, Alex mee naar voren en rost 'm drin.

Geplaatst:

w00t.gif Had ik de uitslag nog goed ook xD.

Anways, uitslagen 26 & 27 september:

Groep A:

Levski Sofia - Chelsea 1-3

Werder Bremen - Barcelona 1-1

Groep B:

Spartak Moskou - Sporting Lissabon 1-1

Internazionale - Bayern München 0-2

Groep C:

Bordeaux - PSV 0-1

Liverpool - Galatasaray 3-2

Groep D:

Shakhtar Donetsk - Olympiakos 2-2

Valencia - AS Roma 2-1

Groep E:

Steaua Boekarest - Olympique Lyon 0-3

Real Madrid - Dinamo Kiev 5-1

Groep F:

Benfica - Manchester United 0-1

Celtic - FC Kopenhagen 1-0

Groep G:

Arsenal - FC Porto 2-0

CSKA Moskou - Hamburger SV 1-0

Groep H:

AEK Athene - Anderlecht 1-1

Lille - AC Milan 0-0

Wel wat opvallends gebeurd deze ronde.

- Barcelona die bijna verliest tegen Werder Bremen (Eto'o 2-3 maand uit roulatie na een opgelopen blessure)

- Internazionale flink gespankt door Bayern. Ksnap niet waarom er aan die Ibrahimovic zoveel waarde wordt gehecht. Eerst dikke kans missen en dan nog een rode kaart erbij... Nette overtreding van Van Bommel op de enkels van Figo :D

- HSV die voor de 2e keer verliest, had er toch meer van verwacht.

- PSV die wint uit bij Bordeaux, zeer netjes. Rode kaart voor Lamey nogal raar.

- Anderlecht niet te stoppen!

- Kopenhagen die wordt geowned door Celtic. Kzou toch niet zeggen dat Celtic beter is dan Ajax...

Geplaatst:

Nog ff over ibrahimovic: toen hij nog bij ajax speelde scoorde hij veel en was hij een goeie spits. Ik weet niet wat ze in Italie met hem gedaan hebben, maar nu vind ik hem een eikel met kapsones. Volgensmij is dit al ze 5e rode kaart voor inter (waar hij sinds dit seizoen speelt). En netjes van psv, maar er moet bijgezegt worden dat bordeaux héél erg matig speelde. Maar het blijft een goeie prestatie, geef ik als ajacied toe :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...