Gtaboy107 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Heerenveen 0-0 gespeeld dus door, Feyenoord na 82 minuten nog 0-0.
Gtaboy107 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Feyenoord door, AZ en Heerenveen. Nu nog Ajax, maar dat zal wel lukken. En Groningen!
Gizmo14 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Groningen niet door! Groningen won wel met 1-0, maar dat was net niet genoeg, Groningen kwam op voorsprong uit een benutte penalty van Koen van de Laak, en in de 80'ste minuut kreeg groningen nog een penalty, maar die werd gemist door Yuri Cornelisse. AZ wel door!
RTS Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ooh wat jammer, zooooo dicht bij de volgende ronde voor FC Groningen . Er was wel een geweldige sfeer, nog nooit zo mooi meegemaakt. De zuidtribune (waar ik zat) deed mee met de sfeeractie. Dit was onze creatie: Naturlijk had de Z-side tegenover ons ook een prachtig groot spandoek gemaakt, besloeg heel de noord tribune. Zoals hier te zien
M4X Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ajax door Dit was gewoon te simpel, die Noren konden er niks van Maar is zien wat de groepsfase brengt...
Preddy Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Zwaar ruk voor Groningen . Ook al snap ik niet waarom Cornelisse de penalty nam/moest nemen. Had nog amper een bal geraakt. Waarom niet gewoon iemand die er al langer op het veld stond . Over het geheel genomen, heeft Groningen het gewoon verpest in de uitwedstrijd. Volgend jaar beter
Preddy Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Loting groepsfase UEFA-beker In het Zwitserse Nyon is dinsdag de loting verricht voor de groepsfase van het UEFA-bekertoernooi. Voor Nederland nemen Ajax, Feyenoord, SC Heerenveen en AZ deel. Het speelschema met thuis- en uitwedstrijden wordt later dinsdag bekendgemaakt. De eerste speelronde is op 19 oktober. De groepsindeling van de Nederlandse clubs: Poule C: AZ, Sevilla (Spa), Slovan Liberec (Tsj), Grasshoppers (Zwi), Sporting Braga (Por). Poule D: SC HEERENVEEN, Parma (Ita), RC Lens (Fra), Osasuna (Spa), Odense BK(Den). Poule E: FEYENOORD, FC Basel (Zwi), Wislaw Krakow (Pol), Blackburn Rovers (Eng), Nancy (Fra). Poule F: AJAX, Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa), Austria Wien (Oos), SV Zulte Waregem (Bel). bron Heerenveen lijkt mij een moeilijke loting te hebben gehad, Feyenoord ook wel. Sommige ploegen kan ik echter niet goed op waarde schatten. Edit: Blijkbaar zit ik fout Van Gaal jaloers op Feyenoord Louis van Gaal is niet blij met de tegenstanders die AZ dinsdag lootte voor de groepsfase van de UEFA-beker. "Sportief gezien is dit een slechte uitkomst. We hebben bijna alleen maar topploegen en koplopers geloot." De trainer van de Alkmaarders zag ook een lichtpuntje. "De landen zijn makkelijk bereisbaar, maar dat is ook een van de weinige voordelen. Ik kijk met een jaloerse blik naar de groep van Feyenoord. Zij treffen de ploegen waar ik een beetje op gehoopt had." bron Bewerkt: 3 oktober 2006 door Preddy
demontventoux Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Hetzelfde dan maar voor de Belgen onder ons Groep F:SV Zulte Waregem, Ajax (Ned), Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa), Austria Wien (Oos) Groep B: Club Brugge, Leverkusen (Dui), Besiktas (Tur), Tottenham (Eng), Dinamo Boekarest (Roe) Beide Belgische ploegen hebben dus een verschrikkelijk zware loting. Ik vrees voor de laatste plaats voor Zulte, Ajax maakt een mooie kans. Brugge kan met geluk 3rde of 4rde worden. Leverkusen en Besiktas schat ik sowieso te hoog in. Bewerkt: 3 oktober 2006 door demontventoux
Pitbull Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ja idd geen lichte groep, in de uefa cup zijn er naturlik nooit lichte tegenstanders maar toch.... Ik vrees ervoor
Preddy Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 17-18 oktober 2006 Groep A Chelsea - Barcelona 1-0 Werder Bremen - Levski Sofia 2-0 Groep B Sporting Lissabon - Bayern München 0-1 Internazionale - Spartak Moskou 2-1 Groep C Bordeaux - Liverpool 0-1 Galatasaray - PSV 1-2 Groep D Olympiakos - AS Roma 0-1 Valencia - Shakhtar Donetsk 2-0 Groep E Dinamo Kiev - Olympique Lyon 0-3 Steaua Boekarest - Real Madrid 1-4 Groep F Manchester United - FC Kopenhagen 3-0 Celtic - Benfica 3-0 Groep G CSKA Moskou - Arsenal 1-0 FC Porto - Hamburger SV 4-1 Groep H Anderlecht - AC Milan 0-1 Lille - AEK Athene 3-1 Goed van PSV, knullig op achterstand maar heel mooi rechtgezet. Anderlecht had met een beetje geluk ook een punt (minimaal) kunnen pakken bij AC, alleen mocht het niet zo zijn. Barca verslagen en ook wel terecht. Chelsea speelde beter.
RobertSA Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) En jaja, PSV weer gewonnen, uit tegen Galatasaray. Ze zijn heel goed bezig, en zo goed als door. PSV is zo goed als door naar de volgende ronde: PSV heeft vanavond een grote stap gezet naar de volgende ronde van de Champions League. De Eindhovenaren wonnen met 1-2 van Galatasaray dankzij treffers van Jan Kromkamp en Arouna Koné. Hoewel PSV een goede wedstrijd speelde, was Galatasaray voor de pauze de beste ploeg. De Turken gingen fel van start en creëerden enkele goede kansen. De openingstreffer van Ilic was een logisch gevolg. PSV liep echter geen verdere averij op en kwam na rust goed opzetten. De gelijkmaker van Jan Kromkamp kwam tot stand na een blunder van doelman Faryd Mondragon. Het schot van Kromkamp vloog in de korte hoek van de Colombiaanse goalie. Na de gelijkmaker greep PSV het initiatief. Galatasaray werd voorin nauwelijks nog gevaarlijk en moest spoedig een tweede tegentreffer slikken. Uitlblinker Mika Vayrynen zette Arouna Kone vrij voor Mondragon. De Ivoriaan schoot op beheerste wijze raak: 1-2. Galatasaray bracht vervolgens twee extra spitsen in de ploeg (Necati Ates en Hakan Sukur), maar kon geen echte vuist maken. In blessuretijd moest Gomes nog wel handelend optreden na een vlammend schot van Necati Ates. PSV bleeft echter overeind en lijkt bijna zeker van een plek in de volgende ronde. Bron:www.voetbalzone.nl, maar staat op alle voetbalsites. Bewerkt: 19 oktober 2006 door robertpsv
Preddy Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) UEFA cup Speeldag 19 oktober Mederlandse ploegen: AZ - Sporting Braga 3-0 FC Basel - Feyenoord 1-1 Osasuna - SC Heerenveen 0-0 Belgische ploegen: Austria Wien - SV Zulte Waregem 1-4 Club Brugge - Leverkusen 1-1 Overig: Besiktas - Tottenham 0-2 Eintr. Frankfurt - Palermo 1-2 Livorno - Glasgow Rangers 2-3 Maccabi Haifa - AJ Auxerre 3-1 Newcastle - Fenerbahçe 1-0 Panathinaikos - Hapoel Tel Aviv 2-0 R. Boekarest - PSG 0-0 Slovan Liberec - Sevilla 0-0 Sparta Praag - Espanyol 0-2 Wisla Kraków - Blackburn 1-2 Denk dat NL & Be ploegen wel goede zaken hebben gedaan. Heb alleen AZ volledig gezien en dat was een genot om naar te kijken. 2e doelpunt was zeer fraai. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Preddy
Pitbull Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ik vind dat Z-W uitzonderlijk goed bezig is, met 1-4 OP Austria Wien, een uitwedstrijd naar zo'n ploegen is nooit gemakkelijk, ze gaan nog verder geraken dan ik dacht, maarja ze moeten nog wat wedstrijden spelen he dus we zullen zien. over brugge: ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb me laten vertellen dat ze heel veel kansen gehad hebben, tja je zit wel in de UEFA-cup he, dan moet je die kansen gewoon benutten...
Thabit Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Liverpool 2 - 0 PSV 65' Gerrard 89' Crouch Jammer ..
Recommended Posts