NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ook Ajax is eruit gekegeld nadat het thuis niet verder kwam dan 1 - 1 tegen topper Werder Bremen. In Bremen verloor Ajax met 3 - 0.Volgens alle bronnen die ik erop heb nageslagen is het gisteravond toch echt 3 - 1 geworden voor Ajax, maar de uitschakeling blijft natuurlijk een feit. Leonardo opende al vroeg in de wedstrijd de score, maar doordat Roger zich als een amateur voorbij liet spelen scoorde Almeida binnen 10 minuten na de 1 - 0 de gelijkmaker. Het UEFA-Cuptoernooi leek voor Ajax voorbij, want nu moest er met 5 - 1 worden gewonnen en dat is toch moeilijk tegen een club als Werder Bremen. In de tweede helft zorgde Huntelaar nog voor de 2 - 1 en na de 3 - 1 van uitblinker Ryan Babel een kwartier voor tijd was er nog steeds een kleine mogelijkheid op de volgende ronde. Maar helaas werd het uiteindelijk 3 - 1 en bleef het bij wat punten voor de coëfficientenlijst van de UEFA.
demontventoux Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Volgens alle bronnen die ik erop heb nageslagen is het gisteravond toch echt 3 - 1 geworden voor Ajax. Inderdaad, foutje van me Op de site waar ik me op basseerde om m'n verslag te schrijven stond er niets verder geschreven dan een 1 - 1. En daarnet zag ik op het nieuws de 3 - 1 staan, dus wou ik het snel komen veranderen zodat niemand het ooit kon merken dat ik zo'n grove fout had gemaakt, maar jammerlijk te laat dus PS: EDIT is gebeurd in vorig bericht
Wrieh Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Liverpool door, barcalona niet door. Vanavond Arsenal-PSV Bewerkt: 7 maart 2007 door jensbrinkman
demontventoux Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Gisteren en vandaag stond/staat er opnieuw Champions League voetbal op het menu. Gisteren waren er 4 matchen: Liverpool - Barcelona 0 - 1 heen: 2 - 1 Valencia - Inter Milaan 0 - 0 heen: 2 - 2 Chelsea - Porto 2 - 1 heen: 1 - 1 Lyon - Roma 0 - 2 heen: 0 - 0 Dat Lyon eruit ligt verrast wel. Ook Inter Milaan ontgoocheld een beetje. Van de anderen was het wel te verwachten dat ze door gingen stoten. Vanavond: Celtic Glasgow - AC Milan heen: 0 - 0 PSV - Arsenal heen: 1 - 0 Lille - Manchester United heen: 0 - 1 Real Madrid - Bayern München heen: 3 - 2 Bewerkt: 7 maart 2007 door demontventoux
RTS Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 PSV door! Geweldige wedstrijd, Alex man of the match. Ondanks het eigendoelpunt, erg ongelukkig kon hij niks aan doen, toch geweldig gespeeld! Erg mooi dat Alex ook nog de 1-1 maakte!
Preddy Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Inderdaad een geweldige wedstrijd, net als twee week terug trouwens. Arsenal die PSV bijna overliep in de eerste helft, maar eigenlijk fantastisch opgepakt in de tweede helft van PSV. Prachtig hoe de Chinees bij de cornervlag die vrije trap uitlokte, waar uiteindelijk uit gescoord werd. Nu hopen dat PSV een leuke ploeg loot, en dan hoop ik niet op Liverpool. AC Milan of Bayern München zou ik mooie tegenstanders vinden voor PSV. Makaay trouwens ook na 10 secondes gescoord , blunder van Real Madrid achterin wat mooi werd afgemaakt door Das Phantom.
demontventoux Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Celtic Glasgow - AC Milan 0 - 1 heen: 0 - 0 PSV - Arsenal 1 - 1 heen: 1 - 0 Lille - Manchester United 0 - 1 heen: 0 - 1 Real Madrid - Bayern München 1 - 2 heen: 3 - 2 In Celtic - Milan bleef het 90 minuten lang 0 - 0 dus moesten verlengingen voor de beslissing zorgen. En dat deden ze al snel: Kaka scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd in de 93ste minuut. AC Milan dus door. Sla me niet dood maar ik vind het jammer dat Arsenal eruit ligt. In de eerste helft overklasten ze PSV helemaal. Nadat Alex op jammerlijke wijze een own-goal maakte waren de verlengingen bijna een feit. Maar dat was buiten diezelfde Alex gerekend die met een magistrale kopbalgoal de 1 - 1 op het scorebord zette en zo ook PSV naar de kwartfinales leidt. Man United had in Lille al met 1 - 0 gewonnen en stond dus voor een gemakkelijke opdracht. Net als ginds wonnen ze ook nu met het kleinste verschil. Bayern München moest een 1 - 0 maken om door te gaan en na 10 seconden deden ze dat al. Na dom balverlies van Roberto Carlos tikte Makaay de snelste Champions League goal ooit binnen. In de 2de helft koptte Lucio verdiend de 2 - 0 tegen de netten. In de 78ste minuut werd een onterechte penalty voor Real gefloten die Van Nistelrooy hard binnentraptte. 2 - 1. Real probeerde nog maar kwam niet meer aan scoren toe. Ploegen in de kwartfinales: Liverpool (Eng) Valencia (Spa) Roma (Ita) Chelsea (Eng) PSV (Ned) Man United (Eng) AC Milan (Ita) Bayern München (Dui) Nog 3 Engelse, 2 Italiaanse, 1 Spaanse, 1 Duitse en 1 Nederlandse ploeg in de running.
deagle Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) De loting van de kwartfinales en de halve finales is reeds achter de rug, al van 12:00 deze middag. Kwartfinales (3/4 april en 10/11 april)AC Milan - Bayern München PSV - Liverpool AS Roma - Manchester United Chelsea - Valencia Halve finales (24/25 april en 1/2 mei) Chelsea of Valencia - PSV of Liverpool AS Roma of Manchester United - AC Milan of Bayern München @Preddy: Jaja, PSV loot inderdaad Liverpool . Bewerkt: 9 maart 2007 door Nicsan
Preddy Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 @Preddy: Jaja, PSV loot inderdaad Liverpool . Ik ook met m'n grote mond . Aan de andere kant, misschien is het wel beter om ze in deze fase uit te schakelen dan wanneer je ze in de finale tegenkomt. Met zo'n ploeg weet je het nooit wanneer ze zo dicht bij een grote prijs zijn, waar AC Milan over mee kan praten...
demontventoux Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Je weet natuurlijk nooit...PSV kan altijd verrasen, zker met zo'n goeje Belg als Simons kan het niet mislopen In de UEFA-beker heeft AZ met 4 - 2 in Newcastle verloren. Na een halfuur stond het al 4 - 1, gelukkig maakte AZ rond de 70ste minuut nog 4 - 2 zodat de returnwedstrijd nog spannend kan worden. AC Milan - Bayern München is echt een fantastische affiche. Duimen voor München!!
Deetje1607 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Moeilijke loting voor PSV. Ik vrees toch voor een uitschakeling, maar hoop natuurlijk op meer. Heb vandaag of gisteren nog een vreemd verhaal gehoord over Arsenal. Ze waren boos op Chelsea omdat Alex eigenlijk eigendom is van Chelsea. Alex heeft een groot aandeel gehad in de uitschakeling van Arsenal en aangezien Arsenal en Chelsea rivalen en stadsgenoten zijn, was iedereen die iets met Arsenal te maken had, boos op Chelsea. Beetje raar, want Alex voetbalt al iets van 2 (?) jaar bij PSV dacht ik. En dat PSV nu op deze manier Arsenal uit zou schakelen had niemand 2 jaar geleden kunnen voorspellen.
Preddy Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Vanavond stond AZ - Newcastle op het programma, waarin AZ een 4-2 achterstand moest zien goed te maken. Wat een wedstrijd zeg, had ik het bij Arsenal - PSV het al niet meer, hier was het nog een stuk erger. AZ was na een uur spelen al klaar met het ombuigen van het doelsaldo in hun voordeel en begon toen achteruit te lopen. Met de eerdere resultaten van dat voetbalspel in geheugen vreesde ik het ergste, maar wonder boven wonder hield de verdediging stand. 2-0 overwinning voor AZ en zeker niet onterecht, Newcastle was erg tegenvallend en zelfs ongeconcentreerd. Vooral achterin ging er niet normaal veel mis. Tevens weer twee niet-uitgedeelde rode kaarten gezien, allebei voor Newcastle. Eerst een ranzige elleboogstoot die overduidelijk expres uitgedeeld werd en in de blessuretijd nog een overtreding waar (dacht ik) een schop werd verkocht aan een AZ verdediger. Hoe lang willen die kontkussende, geld-in-eigen-zak-stekende Blatter en Platini nog dat videosysteem tegenhouden? Ik zie echt niet waarom dat niet ingevoerd wordt, waar de kosten ervan niet opwegen tegen het geld dat er omgaat in het voetbal tegenwoordig. Edit: Loting geweest: Het is Werder Bremen geworden.
NilsHolgersson Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 PSV wordt op dit moment geslacht door Dirk Kuijt & Kornuiten
Pitbull Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Munchen heeft een fantastische zaak gedaan: 2 - 2 in San Siro. 2 goals van de belg Daniel Van Buyten....En bij Bayern Munchen speelt hij dan wel goed...
demontventoux Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Champions League uitslagen: AC Milan - Bayern Munchen 2 - 2 PSV - Liverpool 0 - 3 AS Roma - Man. United 2 - 1 Chelsea - Valencia 1 - 1 In de UEFA-beker heeft AZ Alkmaar gisteren thuis 0 - 0 gespeeld tegen Werder Bremen. AZ was toch wel de beste ploeg maar ze kregen de bal niet tegen de netten. Op het einde maakte Bremen nog bijna een domme own-goal, maar gelukkig voor de Duitsers gebeurde dat net niet.
Recommended Posts