Preddy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Scheidsrechter was weer toppie bij AZ . Voor de gein met rode kaarten zwaaien en anti-voetbal lekker promoten door de aanvallende ploeg telkens af te fluiten voor de kleinste of zelfs geheel geen overtreding. Ook van voordeel geven wanneer dat een kans op kan leveren werd niet gegeven en dan is het wat mij betreft weer een potje ergeren geblazen. Tweede helft was verder wel vermakelijk, ik stond al te juichen bij die terugkopbal maar het mocht niet zo zijn helaas. Dembélé moest die kans van hem verzilveren, die mag je niet missen in deze wedstrijden.
RobertSA Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Vond AZ anders niet slecht, scheids wel. En wat zijn die Engelsen aan het rellen in Europa zeg... Tottenham + Manu heb ik het dan over.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Az heeft groote kansen dit seizoen om Uefa cup te winnen ! Gister speelde Az wel goed ! Dembele had die ene bal er gewoon in moeten schieten
NilsHolgersson Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Onder Co Adriaanse waren ze 5 seconde van een finaleplek af.
East Coast Crip Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Iemand ManU tegen AS Roma gekeken...geschift 7-1...na 19 minuten al 3-0 pffft en kanaaltwee maar Valencia-Chelsea uitzenden
Preddy Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Beide Engelse ploegen door, Chelsea wint nipt door een goal in de '90e minuut na toch wel een foutje van de keeper van Valencia. Toch was het niet onverdiend, Valencia liet niets zien behalve een aardig doelpunt van Morientes, verder was het vooral verdedigen en mislukte aanvallen. Manchester United droogde AS Roma af in eigen huis, met maar liefst 7-1. Binnen 20 minuten stond het al 3-0 en dat werd alleen maar groter in het verloop van de wedstrijd. Dit vond ik toch wel enigzins verrassend, ik volg Roma al een tijdje en ze voetballen goed in de Serie A. Even afwachten tot de samenvatting morgen. Overigens waren er weer schermutselingen van Engelse zijde bij de wedstrijd van ManU. Een beetje consequentheid van onze grote vriend Platini (die voorop stond bij de schorsing van Feyenoord destijds) zou deze ploeg ook moeten diskwalificeren, maar dat zal dan wel weer niet gebeuren (was er ook al niet wat aan de hand bij Likke uit ). Valt me trouwens op, NOS zendt weer verkeerde beelden uit dus, vorige week was Milan - Bayern een betere wedstrijd en nu Manu - Roma...
NandroDavids Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Valt me trouwens op, NOS zendt weer verkeerde beelden uit dus, vorige week was Milan - Bayern een betere wedstrijd en nu Manu - Roma...Vorige week was het logisch dat ze PSV - Liverpool uitzonden, want zolang een Nederlandse club kans maakt om door te gaan in de Champions League moet je dat gewoon uitzenden lijkt me. Ook al is de andere wedstrijd tussen AC Milan en Bayern München. Ook voor het uitzenden van Valencia - Chelsea viel gisteren wel wat te zeggen, want ook daar zat nog genoeg spanning in. Ik had ook liever Manchester United - AS Roma gekeken, maar dat komt nou eenmaal omdat AS Roma mijn favoriete buitenlandse club is. Wat dat betreft ook weer goed dat ze die 7 - 1 niet hebben uitgezonden... Maar goed, commentaar op de NOS leveren over vanavond vind ik dan wel weer terecht, want ze gaan weer gewoon Liverpool - PSV uitzenden, terwijl daar echt geen spanning meer inzit. Ik ga met m'n broer via internet naar Bayern München - AC Milan kijken, aangezien dat iets boeiender lijkt te gaan worden.
East Coast Crip Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Valt me trouwens op, NOS zendt weer verkeerde beelden uit dus, vorige week was Milan - Bayern een betere wedstrijd en nu Manu - Roma...Vorige week was het logisch dat ze PSV - Liverpool uitzonden, want zolang een Nederlandse club kans maakt om door te gaan in de Champions League moet je dat gewoon uitzenden lijkt me. Ook al is de andere wedstrijd tussen AC Milan en Bayern München. Ook voor het uitzenden van Valencia - Chelsea viel gisteren wel wat te zeggen, want ook daar zat nog genoeg spanning in. Ik had ook liever Manchester United - AS Roma gekeken, maar dat komt nou eenmaal omdat AS Roma mijn favoriete buitenlandse club is. Wat dat betreft ook weer goed dat ze die 7 - 1 niet hebben uitgezonden... Maar goed, commentaar op de NOS leveren over vanavond vind ik dan wel weer terecht, want ze gaan weer gewoon Liverpool - PSV uitzenden, terwijl daar echt geen spanning meer inzit. Ik ga met m'n broer via internet naar Bayern München - AC Milan kijken, aangezien dat iets boeiender lijkt te gaan worden. Kijk is of je Kanaaltwee uit België kan ontvangen...als je digibox ofzow hebt...is met commentaar van goede commentator en nabespreking met Gilles de Bilde ex psv en Bob Peeters ex Roda ... Geven ze op NOS geen uitgebreide samenvatting van de andere match van 30 minuten lang? Op kanaaltwee doen ze dit altijd...
Preddy Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Nee dat doen ze niet op de NOS helaas, ik denk dat we met 10-15 minuten wel klaar zijn per wedstrijd. De 8 goals van de wedstrijd van gister van ManU - AS Roma konden er nog maar net in . Wat een wedstrijd zal dat geweest zijn, stuk voor stuk prachtige doelpunten, zelfs die ene van Roma was echt zeer netjes gedaan. Die van Smith was misschien wel de mooiste, 5 keer één keer raken en dan rechts in de kruising als ik het goed zag. Dat was ook weer zowat, die scheidsrechters vandaag. De ene geeft rood voor een 'gele' overtreding en de ander geeft geel voor een '(diep)rode' overtreding. Dat het Liverpool publiek daar tegen protesteerde was dan wel weer prachtig, zo kan het ook.
NandroDavids Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Wat een matige wedstrijd van AZ gisteravond tegen Werder Bremen zeg; 4 - 1, dat had ik echt niet verwacht. Waar de fouten lagen bleek overduidelijk tijdens de wedstrijd: Het verdedigingsduo Jaliens-Donk liet constant de spitsen vrij, wat vooral bij de 2 - 1 en 3 - 1 te zien was. Daarnaast werd naar mijn mening duidelijk dat Luirink een leuke speler is voor een club als FC Groningen, maar dat hij voor het niveau van AZ flink tekortschiet. Overigens ook fout van Louis van Gaal om Luirink op een speler als Diego neer te zetten, want dan maak je geen schijn van kans. Bovendien liep ook Borowski daar in de buurt en zo stonden de 3 zwakste spelers van AZ gisteravond tegenover misschien wel de 3 sterkste van Werder Bremen, als we Klose ook nog even meetellen. Wel een goede goal van Moussa Dembele, maar daar kun je natuurlijk weinig mee als er aan de andere kant van het veld niet wordt verdedigd. Een onnodig verlies zoals Van Gaal ook al zei, want hier hadden ze meer uit kunnen halen. Nu kijken of Werder Bremen is opgewassen tegen de Spaanse clubs die sterk vertegenwoordigd zijn in de halve finales. Ik dicht Sevilla en Werder Bremen de beste kansen toe, alhoewel dat weinig zegt gezien ik er gisteravond ook finaal naast zat met een voorspelling over de uitslag.
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik had echt wat beters verwacht van AZ maar Bremen is gwoon goed met Klose,Barovski enz....Maar ik had gelijkspel verwacht
Jesperkaj Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Wanneer is ook alweer de Champions League finale?
NandroDavids Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Wanneer is ook alweer de Champions League finale?Woensdag 23 mei om 20.45 uur 's avonds. Morgenavond dus al... Mocht je de deelnemers ook niet weten: Milan speelt tegen Liverpool, dezelfde finale als 2 jaar terug. Schitterende wedstrijd was dat: 3 - 0-ruststand in het voordeel van Milan en 20 minuten na de rust staat het al 3 - 3. Shevchenko miste in de verlenging nog een ongelofelijk grote kans en het werd dus een strafschoppenserie. Dankzij missers van Pirlo, Serginho en Shevchenko ging Liverpool aan de haal met de beker, ondanks de gemiste strafschop van Riise. Jawel, ook in examentijd is er ruimte voor wat voetbalfeitjes
NilsHolgersson Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 En de winnaar is Clarence Seedorf zoals altijd.
Jesperkaj Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 En de winnaar is Clarence Seedorf zoals altijd. En geen Dirk Kuyt en Boudewijn Zenden
Recommended Posts