RobertSA Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Dat was me een saaie wedstrijd. Echt slaapverwekkend...
NandroDavids Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Dat was me een saaie wedstrijd. Echt slaapverwekkend...Een typische Inzaghi-wedstrijd was het; dat mag je slaapverwekkend vinden, ik vond het wel boeiend. Geen van beide ploegen wist te overtuigen en door twee momenten van Inzaghi ging de beker lichtelijk tegen de verhouding in naar Milaan. Jammer voor Kuijt en Zenden, maar ik gunde het Seedorf absoluut om de Champions League voor de vierde keer te winnen. Zoals hij speelde tegen Bayern München en Manchester United...werkelijk geweldig!
RobertSA Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Het is een goede maar irritante voetballer, die Inzaghi. Ik gun Seedorf niks, hij is nu misschien een beetje bij aan het draaien maar hij is nog steeds best arrogant. Ik vind dat er 3 leuke momenten in de wedstrijd waren, de goals. Ofja trouwens, die trucjes van Kaká en Alonso mochten er ook wezen. Verder viel het me héél erg tegen.
NandroDavids Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik gun Seedorf niks, hij is nu misschien een beetje bij aan het draaien maar hij is nog steeds best arrogant.Och ja, Seedorf heeft natuurlijk een Ajax-verleden, daar zal 't aan liggen. Mag ik vragen wat jij onder arrogant verstaat? Want volgens mij houdt dat in dat iemand zichzelf beter vindt dan de rest en dat op een irritante manier laat merken. Seedorf ís nou eenmaal beter dan menig ander voetballer en laat dat duidelijk merken in het voetbalveld, want hij behoort altijd tot de beste spelers op het veld. Je mag het arrogant vinden, maar ik vind het volkomen terecht als Seedorf van zichzelf vindt dat hij goed kan voetballen. Want dat kan hij nou eenmaal...
demontventoux Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Beetje late reactie op de CL-finale maar toch: Ik supporterde dus voor AC Milan Redelijk saaie wedstrijd, te weinig kansen gemaakt. De eerste helft was vooral Liverpool aanvallend vond ik, en dan plots viel daar dan toch vlak voor rust die 1 - 0. Zeer lucky goal want Pepe Reina dook richting de bal en hij zou hem zeker gehad hebben. Ook al was ik voor Milan, ik moest toegeven dat ze die 1 - 0 voorsprong niet verdienden. In de 2de helft heeft Liverpool eigenlijk slechts 1 reuzekans gekregen, maar Gerrard schoot op Dida. Die kans had hij echt niet mogen laten liggen. De opbouw voor de uiteindelijke 2 - 0 was zeer mooi. Pasje naar Inzaghi, die loopt duidelijk geen buitenspel en mag het dan vervolgens opnemen tegen Reina. Maar bij een 1 tegen 1 situatie is de keeper toch in 85% van de gevallen geklopt en ook hier was dat het geval. De kopbalgoal van Kuyt in de 89ste minuut leverde Liverpool buiten de aansluitingstreffer niets op. Jammer dat er geen verlengingen aankwamen want ik had net op dat moment een nieuwe zak chips geopend
Clowntje_93 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Dit hoort toch eigenlijk ook bij Europees Voetbal: Sommige mensen noemen het de nieuwe klassieker, vandaag barst de strijd tussen de grootste rivalen van dit seizoen nog één keer los: AJAX - AZ Ik hoop echt dat Ajax wint, maar ze hoeven maar met 1-0 te winnen om naar Europa te gaan dus ik heb alle hoop. Bewerkt: 27 mei 2007 door Clowntje_93
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Dit hoort toch eigenlijk ook bij Europees Voetbal:Sommige mensen noemen het de nieuwe klassieker, vandaag barst de strijd tussen de grootste rivalen van dit seizoen nog één keer los: AJAX - AZ Ik hoop echt dat Ajax wint, maar ze hoeven maar met 1-0 te winnen om naar Europa te gaan dus ik heb alle hoop. ikzelf hoop ook dat ajax wint , en ze hebben volop kans , wantjah 1-0 moet te doen zijn . maarjah ze hebben het nog niet en dus kijken vandaag naar de wedstrijd , verder heb ik er dus wel vertrouwen in dat Ajax het gaat pakken. AZ heeft nog niks gepakt , en dit jaar is ook zielig voor ze want ze grijpen er net langs verder denk ik zelf dat het wel weer een spannende wedstrijd word!
NilsHolgersson Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Wat robertpsv bedoelt met arrogant is niet zozeer het spel, maar meer het 'filmsterren'-gedrag erom heen. Bijvoorbeeld; met een muts op voetballen terwijl het 30°c is.
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Bewerkt: 27 mei 2007 door robertpsv
Froodooo Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 En AZ grijpt voor de derde keer ergens naast... Volgens seizoen moeten ze alles maar net wel grijpen, want dit is echt heel jammer, wat ik als AZ fan natuurlijk vind.
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Sneu voor AZ, en Donk. Eerst die pingel missen, nu een eigen goal. En wat is die Huntelaar een misselijke mongool om Donk dan zo te gaan provoceren.
Gtaboy107 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Maar hij deed dat omdat Donk hem ramde op zijn been. Wat zou jij er van vinden als eentje van PSV dat deed? Juist, dat vond jij leuk.
Clowntje_93 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts. Ze beginnen al op die Rotterdammers en Eindhovenaars te lijken.
NandroDavids Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 En wat is die Huntelaar een misselijke mongool om Donk dan zo te gaan provoceren.Hoezo provoceren? Hij gleed toch gewoon uit...? Toch nog een mooi seizoenseinde, net als vorig jaar: Bekerwinnaar én voorronde van de Champions League, meer zat er niet in dit jaar. Volgend jaar wel, want dan hebben we een compleet seizoen de beschikking over Edgar Davids en gaat het helemaal goedkomen. Ben er alleen nog maar meer van overtuigd geraakt het afgelopen half jaar waarom Davids mijn favoriete voetballer is...hij maakt Ajax in z'n eentje stukken beter door zijn geweldige inzet, persoonlijkheid én voetbalvermogen. Kan niet wachten op volgend seizoen
Recommended Posts