RobertSA Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts. Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo.
Marsmello Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts. Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo. Dat vind ik niet gek nee. Die Ajax-supporters zijn altijd zo! PSV-supporters vind ik wel wat rustiger!
RobertSA Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja, die doen dat alleen tegen Ajax, en misschien Feyenoord. Aan andere clubs heeft men hier geen hekel.
Gtaboy107 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ajax plaatste zich vanmiddag door AZ Alkmaar aan de kant te zetten voor de voorronde van de Champions League. Bij de loting van de derde en laatste voorronde zullen de Amsterdammers in ieder geval geplaatst zijn, zo werd vanmiddag bekend. Ajax is voorlopig als vijfde geplaatst, wat betekent dat de ploeg van trainer Henk ten Cate een ongeplaatste club als tegenstander zal krijgen. Mogelijke tegenstanders zijn daardoor Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenborg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Daarbij moet echter wel de kanttekening worden gemaakt dat enkele ploegen eerst nog de tweede ronde moeten overleven. Bron:voetbalzone.nl
demontventoux Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Mogelijke tegenstanders zijn daardoor Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenborg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Daarbij moet echter wel de kanttekening worden gemaakt dat enkele ploegen eerst nog de tweede ronde moeten overleven. Leuke tegenstanders! Ik hoop op Racing Genk Alhoewel Genk niet zo een grote naam is in het Europees voetbal uiteraard...AEK Athene, Fenerbahce en Sparta Praag/Mouskou daarentegen... Ajax-Genk zou leuk zijn, dan krijgen we een leuk Nederlands-Belgisch voetbalonderonsje We zullen zien... Wanneer vinden de lotingen voor de CL (groepen en voorrondes) en de UEFA plaats?
Gtaboy107 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 CL 4 weken of later. Uefa Cup zou ik niet weten.
NilsHolgersson Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ik hoop niet op FC Kopenhagen. :$
Mister.X Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 PSV krijgt het niet makelijk volgend seizoen in de CL zonder Alex en Cocu! Ajax vind ik toch wel beter dan AZ als je kijkt naar die wedstrijden! Rayn Donk moet niet tegen Ajax spelen! eerst mist ie een penalty en dan een eigen doelpunt!
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Rayn Donk moet niet tegen Ajax spelen! eerst mist ie een penalty en dan een eigen doelpunt! aha hij was toen echt niet goed bezig
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts. Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo. Oh ja klopt. grote bekken hebben ze wel die joden
TomHagen Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ja inderdaad. Hij kan goed voetballen, maar buiten het veld is het een arrogante kwal. Edit: En sinds wanneer zijn Ajax en AZ rivalen? Qua voetbal misschien, maar de supporters hebben geen hekel aan elkaar. Geen hekel? Vorige week in Alkmaar was het alleen maar "kanker joden" en "kanker 020'ers" enzovoorts. Was jij naar die wedstrijd geweest dan? Oh en Ajax doet dat ook hoor. Ik was afgelopen seizoen naar Ajax-PSV geweest staat daar 600 man te wachten en 'kankerboeren' te roepen. En de vingers over de keel halen enzo. Oh ja klopt. grote bekken hebben ze wel die joden ja precies.
demontventoux Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 bumpje, maar dat mag wel, want de loting voor de CL is gedaan! De groepen: Groep A 1. Liverpool 2. Porto 3. Marseille 4. Besiktas Groep B 1. Chelsea 2. Valencia 3. Schalke 04 4. Rosenborg Groep C 1. Real Madrid 2. Werder Bremen 3. Lazio 4. Olympiakos Groep D 1. AC Milan 2. Benfica 3. Celtic Glasgow 4. Shakhtar Donetsk Groep E 1. Barcelona 2. Lyon 3. Stuttgart 4. Glasgow Rangers Groep F 1. Manchester United 2. AS Roma 3. Sporting Lissabon 4. Dynamo Kiev Groep G 1. Inter Milaan 2. PSV Eindhoven 3. CSKA Moskou 4. Fenerbahçe groep H 1. Arsenal 2. Sevilla/ AEK Athene 3. Steaua Boekarest 4. Slavia Praag PSV zit dus in groep G, en het moet zeker te doen zijn om door te stoten naar de volgende ronde. België heeft geen enkel team (voor de 1ste keer in 8jaar) in de CL,...het is erg gesteld met het Belgisch voetbal...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Morgen : Sevilla VS Ac Milaan Bewerkt: 30 augustus 2007 door Only GrandTheftAuto
Marsmello Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 PSV gaat zeker door. Veelste makelijk vind ik
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 deze groepen vind ik wel spannend : Groep C 1. Real Madrid 2. Werder Bremen 3. Lazio 4. Olympiakos Groep G 1. Inter Milaan 2. PSV Eindhoven 3. CSKA Moskou 4. Fenerbahçe
Recommended Posts