demontventoux Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ook is er geloot voor de UEFA-beker: Midtjylland - Lokomotiv Moskou Groningen - Fiorentina Rabotnicki - Bolton Sevilla/AEK - Salzburg Nürnberg - R. Boekarest Everton - Metalist Zenit Sint-Petersburg - Standard Leverkusen - Leira Villarreal - BATE Sion - Galatasaray Atletico Madrid - Erciysspor Bordeaux - Tampere Panathinaikos - Artmedia Sparta Praag - Odense Zürich - Empoli Sochaux - Panionios Anderlecht - Rapid Wenen Paços - Aalborg Spartak Moskou - Häcken Hammerby - Braga Larissa - Blackburn Boleslav - Palermo Dinamo Zagreb - Ajax Rennes - L. Sofia Brann Bergen - Club Brugge Bayern München - Belenenses Aberdeen - Dnipro Heereveen - Helsingborg Toulouse - CSKA Sofia Hamburg - Litex Sarajevo - Basel Austria Wenen - Valerengen AIK - Hapoel Tel Aviv Aris - Zaragoza D. Boekarest - Elfsborg Tottenham - Anorthosis Lens - Kopenhagen Getafe - Twente Groclin - Crvena Zvezda
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Dinamo Zagreb - Ajax die maken een kans Groningen - Fiorentina spannend Heereveen - Helsingborg we zullen zien Getafe - Twente jahwel toch ?
Suburban Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 denk niet dat groningen wint van fiorentina ( die zijn volgens mij wel wat beter ) de rest maken best een kans
Jesperkaj Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 We moeten maar afwachten.....
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 denk niet dat groningen wint van fiorentina ( die zijn volgens mij wel wat beter )de rest maken best een kans Groningen misschien toch wel als ze een beetje goed spelen We moeten maar afwachten..... inderdaad , moeten we zeker , ben benieuwd er zitten wedstrijden tussen dat je het echt niet weet
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 PSV moet eigenlijk wel winnen vanavond.. op papier is thuis tegen CSKA Moskou de makkelijkste partij in de poule denk ik. Is er geen Primera Division topic? Gisteren weer Real Madrid gekeken.. Wesley Sneijder is helemaal het mannetje daar. Blaag uit Utrecht komt even in Madrid kijken en zet meteen de hele stad op z'n kop met z'n geniale spel.
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) PSV moet eigenlijk wel winnen vanavond.. op papier is thuis tegen CSKA Moskou de makkelijkste partij in de poule denk ik. Is er geen Primera Division topic? Gisteren weer Real Madrid gekeken.. Wesley Sneijder is helemaal het mannetje daar. Blaag uit Utrecht komt even in Madrid kijken en zet meteen de hele stad op z'n kop met z'n geniale spel. heb je gelijk in , en PSV is gewoon nog de enige Nederlandse club in de Champions legeu Bewerkt: 19 september 2007 door Groot-Duimpje
demontventoux Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Gisteren de eerste goal gezien van Milan-Benfica. Wat een pareltje! Milan verdient gewonnen. Voor de rest zag ik enkel nog maar beelden van Madrid-Bremen. Van Nistelrooy - Raul, fantastisch duo. Hebben ze weer 2x bewezen. Wieze prima gekeept. Goal van Pirlo:
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 wat een prachtgoal , die zie je niet vaak , echt recht in de kruising , superdoelpunt .
Clowntje_93 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Gisteren de eerste goal gezien van Milan-Benfica. Wat een pareltje! Milan verdient gewonnen. Voor de rest zag ik enkel nog maar beelden van Madrid-Bremen. Van Nistelrooy - Raul, fantastisch duo. Hebben ze weer 2x bewezen. Wieze prima gekeept.Goal van Pirlo: HAHA wat een gestoord commentaar zeg. @ Big Thumb: Daarom ben ik van de CL ook voor PSV en daarna RealMadrid. Bewerkt: 19 september 2007 door Clowntje_93
JasonStatham Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 mooie overwinning voor Ral Madrid :P de doepunt was heel mooi gemaakt MvG GTA-fan2
2fast{0} Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Geen Feyenoord ? gelukkig die verdienen het niet maar omdat ik ajax-fan ben hoop ik helemaal voor ajax maar de rest maakt ook kans
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Gisteren de eerste goal gezien van Milan-Benfica. Wat een pareltje! Milan verdient gewonnen. Voor de rest zag ik enkel nog maar beelden van Madrid-Bremen. Van Nistelrooy - Raul, fantastisch duo. Hebben ze weer 2x bewezen. Wieze prima gekeept.Goal van Pirlo: HAHA wat een gestoord commentaar zeg. @ Big Thumb: Daarom ben ik van de CL ook voor PSV en daarna RealMadrid. Inderdaad , al ben ik helemaal antipsv , in de Championsleqeu ben ik wel voor ze , daarna Real M. helemaal mee eens , dan is zo onderandere een nederlands team geworden met Sneijder , Drenthe . v. Nisterooy en Robben.
Clowntje_93 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Geen Feyenoord ?gelukkig die verdienen het niet maar omdat ik ajax-fan ben hoop ik helemaal voor ajax maar de rest maakt ook kans Ajax doet niet eens mee met de Champions League, ei. Of bedoelde je de UEFA Cup? EDIT: Láááááááázovic!!!!!! YEAH!! Bewerkt: 19 september 2007 door Clowntje_93
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Balen dat Afellay zo verzwakt was door de Ramadan.. één tikje en z'n wedstrijd was voorbij. Op het moment dat ik dit typ scoort LAZOVIC.
Recommended Posts