Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 PSV 2-1 CSK Moskou Best wel een goede wedstrijd van Psv. Bijde teams kregen veel en grote kansen. Jammer dat Affeley geblesseerd is. Hij zijn teen gebroken en dat is niet zo goed nieuws.
RobertSA Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Leuke wedstrijd..stond op Vak X, was om half 4 thuis. Nu ben ik echt moe man
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 PSV speelde vond ik slecht , ze hadden het beter kunnen doen met meer doelpunten , evengoed wel de drie punten gepakt wat ook wel moest.
Mr.Umberto Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik ben blij dat ze gewonnen hebben
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ja , maar dat mochten ze ok wel vind ik
demontventoux Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik heb naar Barcelona - Lyon gekeken. 3 - 0, de cijfers zijn overdreven want Lyon speelde echt wel goed mee in de 2de helft en verdiende een goal. Henry maakte de 3 - 0 en heeft zo z'n eerste CL-goal voor Barca beet. Tussendoor zapte ik soms even naar de Nederlandse zender waar PSV - CSKA aan de gang was. Na de 2 - 0 in de 80ste minuut dacht ik, het is binnen voor de PSV'ers, maar toen CSKA in de 89ste minuut de 2 - 1 binneschoot en nadien nog serieus kwam dreigen vreesde ik even. Zeker toen die kopbal maar net overging in de 92ste minuut. Gelukkig ging voor PSV net daarna het fluitje van de scheids. PSV speelde goed, maar was op het einde alle organisatie kwijt.
TomHagen Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Vooral Kromkamp was slecht Echt een paar grote verdedigende fouten... Toen in de laatste minuut Jo vrij overkopte kwamt dat omdat hij er bij stond en keek ernaar. Perez is wel goed ingevallen, Koevermans en Lazovic speelden redelijk, en Simons was weer erg belangrijk. Gomez was alleen super geïriteerd door de verdediging... (en terecht)
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik heb naar Barcelona - Lyon gekeken. 3 - 0, de cijfers zijn overdreven want Lyon speelde echt wel goed mee in de 2de helft en verdiende een goal. Henry maakte de 3 - 0 en heeft zo z'n eerste CL-goal voor Barca beet. goeie doelpunten kwamen er wel uit , goed samenspel , had de samenvating gezien , zag er niet slecht uit van Barcelona.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Psv 0 - 2 Inter ! Bewerkt: 2 oktober 2007 door Only GrandTheftAuto
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Erg jammer, er had echt veel meer in kunnen zitten. PSV was echt niet minder als Inter, vond ik. Debielige actie van Kromkamp... En daarna gewoon een wereldgoal van Ibrahimovic. Alleen dat hij zo vrij stond vind ik nog altijd vreemd...
RobertSA Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Die kut Kromkamp ook.. ik had nog liever met 10 man gespeeld zonder Kromkamp, als 11 man mét Kromkamp. Wat een kneus, je zou bijna gaan hopen dat ze hem harder op z'n bek geslagen hadden destijds..Verder was Internatizionale gewoon beter, al is die Suazo wel een smeerlap, die elleboog in de laatste minuut. Die gaat het zwaar krijgen hier in 040 op 12 December.
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Die kut Kromkamp ook.. ik had nog liever met 10 man gespeeld zonder Kromkamp, als 11 man mét Kromkamp. Wat een kneus, je zou bijna gaan hopen dat ze hem harder op z'n bek geslagen hadden destijds..Verder was Internatizionale gewoon beter, al is die Suazo wel een smeerlap, die elleboog in de laatste minuut. Die gaat het zwaar krijgen hier in 040 op 12 December. Die elleboog in de laatste minuut had echt niet gemogen ,
JasonStatham Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Hopen dat vandaag real madrid 3 punten pakt
M4X Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Die kut Kromkamp ook.. ik had nog liever met 10 man gespeeld zonder Kromkamp, als 11 man mét Kromkamp. Wat een kneus, je zou bijna gaan hopen dat ze hem harder op z'n bek geslagen hadden destijds..Verder was Internatizionale gewoon beter, al is die Suazo wel een smeerlap, die elleboog in de laatste minuut. Die gaat het zwaar krijgen hier in 040 op 12 December. Die elleboog in de laatste minuut had echt niet gemogen , Tsja, die smerige acties zijn gewoon normaal daar, ze worden erg vaak gemaakt. PSV heeft geluk met die scheidsrechter, een paar jaar terug incaseerde Van der Vaart nog een flinke trap voor z'n poten om het zo maar even te zeggen, en een andere Inter spelen deelde een elleboog uit, en de scheidsrechter zag helemaal niks, en uiteindelijk slaagde Ajax er niet in om te winnen wat ze zeer waarschijnlijk wel was gelukt als ze in de meerderheid waren. Het is wel goed dat er hard tegen de smerige overtredingen werd opgetreden gisteravond, alleen kwam het iets te laat voor PSV...
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Die kut Kromkamp ook.. ik had nog liever met 10 man gespeeld zonder Kromkamp, als 11 man mét Kromkamp. Wat een kneus, je zou bijna gaan hopen dat ze hem harder op z'n bek geslagen hadden destijds..Verder was Internatizionale gewoon beter, al is die Suazo wel een smeerlap, die elleboog in de laatste minuut. Die gaat het zwaar krijgen hier in 040 op 12 December. Die elleboog in de laatste minuut had echt niet gemogen , Tsja, die smerige acties zijn gewoon normaal daar, ze worden erg vaak gemaakt. PSV heeft geluk met die scheidsrechter, een paar jaar terug incaseerde Van der Vaart nog een flinke trap voor z'n poten om het zo maar even te zeggen, en een andere Inter spelen deelde een elleboog uit, en de scheidsrechter zag helemaal niks, en uiteindelijk slaagde Ajax er niet in om te winnen wat ze zeer waarschijnlijk wel was gelukt als ze in de meerderheid waren. Het is wel goed dat er hard tegen de smerige overtredingen werd opgetreden gisteravond, alleen kwam het iets te laat voor PSV... inderdaad te laat , niks voor niks 90+4 , gewoon een smerige overtreding.
Recommended Posts