Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Op dit moment is Real Madrid - Lazio bezig. 1 - 1 is de stand. Met ee goal van R. van Nistelrooy
NilsHolgersson Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Brrr.. dat schot op het eind van Drenthe. Ik had 'm die goal als een gek gegund.
Preddy Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Schwalbe van het jaar door Dida, wat een verschrikkelijke colleganaaier is dat. Misschien kan hij zich beter eens bezighouden met keepen, want daar bakt hij de laatste tijd echt niets meer van, getuige ook wederom deze wedstrijd. Onbegrijpelijk dat hij voor Gomes staat bij de Gele Kanaries...
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 R. van Nistelrooy deed het goed deze keer , 2 doelpunten wat achteraf ook echt nodig was.
GekkieJ01 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Even een voorbeeld van die k*t Robben. Robben heeft altijd zin om een paar mannetjes voorbij te spelen. Maar altijd loopt Robben zich vast tussen (Bijv.) de Lazio spelers . En weet je wat Robben daarna doet?, Hij loopt rustig terug naar z'n eigen helft . Daarintegen had Robben de bal terug moeten pakken , Dit krijg je nou en dan voetbalt robben zelfs bij NL-Elftal.
JasonStatham Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Jammer dat Real Madrid de 3 punten niet binnenheeft Ruud van NIstelrooy vind ik nu wel egt een geweldige speler 2× gescoord
Preddy Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Even een voorbeeld van die k*t Robben.Robben heeft altijd zin om een paar mannetjes voorbij te spelen. Maar altijd loopt Robben zich vast tussen (Bijv.) de Lazio spelers . En weet je wat Robben daarna doet?, Hij loopt rustig terug naar z'n eigen helft . Daarintegen had Robben de bal terug moeten pakken , Dit krijg je nou en dan voetbalt robben zelfs bij NL-Elftal. Je wou zeggen dat Robben schuldig is aan die doelpunten? Volgens mij lag dat meer aan de "defensie" van Real, want die zaten echt te klungelen bij tijd en wijle. Wil overigens niet zeggen dat Robben dan wel zo goed speelde, maar hij kwam wel één keer zijn man voorbij gevolgd door een zeer goede voorzet. Dat is waarvoor hij opgesteld wordt, niet om achter elke verloren bal aan te rennen. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Preddy
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Heerenveen er ook uit , Ajax nu achter door een Penalty in de 34ste minuut.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Heerenveen er ook uit , Ajax nu achter door een Penalty in de 34ste minuut. Ja het gaat nu niet echt goed met de Nederlandse teams in Europa. Ook al ben ik geen ajacied, ik hoop wel dat Ajax door zal gaan. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Only GrandTheftAuto
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Heerenveen er ook uit , Ajax nu achter door een Penalty in de 34ste minuut. Ja het gaat nu niet echt goed met de europeese teams. Ook al ben ik geen ajacied, ik hoop wel dat Ajax door zal gaan. Inderdaad , al is het iets van Europa of Champions leque , ik ben altijd voor een Nederlands team , ook straks voor AZ bijvoorbeeld , al ben ik 100% Ajacied. ( staat nog steeds 0-1 bij Ajax )
NilsHolgersson Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Nou we staan er weer goed op als voetballand. Wat een drama zeg.
Mister.X Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Ajax verliest in 2 jaar van 3 keer van een amateurclub bij CL en Uefa-cup wedstrijd! Wat nu! Zelf vind ik het heel slecht! Kopenhagen,Slavia Praag en Dinamo Zabgre zijn helemaal niet zo sterk! Ja ik weet het is nog niet afgelopen. Maar het is nog een klein 10 minuten! Let maar is op dat ze niet winnen. Ze moeten nog 2 doelpunten maken om door te gaan! Bewerkt: 4 oktober 2007 door Mister.X
Mirrrr Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik ben voor alle Nederlands teams. Maar echt niet voor Ajax. Ik zit echt te genieten hier
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik ben voor alle Nederlands teams. Maar echt niet voor Ajax. Ik zit echt te genieten hier Ik ben ook niet voor Ajax maar wel jammer dat ze veloren hebben. Ze hadden eerder met de aanval moeten beginnen. Dit keer waren er te laat mee begonnen. Na Sc Heereveen nu ook al Ajax. Het is jammer dat Ajax alweer uitgeschakeld wordt. En dit keer is het zelf in de 1st ronde. Maar het lijkt de laatste jaren altijd wel iets te zijn met de Nederlandse teams in Europa. Sc Heereveen, Fc Twente, Az en Fc Groningen horen ook zeker niet bij de top van Europa. Psv doet het dan van al die teams nog wel het beste. Maar zijn ook altijd nog een maatje te klein voor teams als Ac Milaan, Real Madrid, Barcelona en Liverpool. Helaas..
RobertSA Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) HET GRAS DAT IS NIET ECHT EN AJAX SPEELT WEER ES SLECHT!! En dan om PSV lachen, haha. Wie het laatst lacht lacht het best, neuzen!! Edit: Terwijl ik dit typ lopen ze vast half Amsterdam af te breken..hahahaha!! EINDHOVEN VOETBALHOOFDSTAD!! Always Look On The Bright Side of Life, tudu tudu tududududu! Bewerkt: 4 oktober 2007 door RobertSA
Recommended Posts