Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is Ajax wel niet zo goed als dat ze denken dat ze zijn. "Ach, dat Kopenhagen rollen we wel even op." "Slavia Praag? Stop ons maar vast in een Champions League kokertje." "Nou, dan winnen we de UEFA-Cup maar." Na afloop kunnen ze steevast als geslagen honden naar huis. En als je Urzaiz in gaat brengen wil je gewoon niet winnen.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
En als je Urzaiz in gaat brengen wil je gewoon niet winnen.
Mee eens...

Als echte Ajacied kan ik wel allerlei excuses gaan verzinnen, maar 't is inderdaad belachelijk dat na FC Kopenhagen en Slavia Praag ook Dinamo Zagreb inmiddels te hoog gegrepen is voor Ajax. Overigens wil ik 't geen amateurclubs noemen, want ze zijn stuk voor stuk wel topclubs in eigen land. Neemt niet weg dat Ajax deze ploegen moet kunnen verslaan natuurlijk.

Geplaatst:

Er zit structureels iets fout bij Ajax, het gaat jaar na jaar slechter en ze komen geen spat dichter bij het niveau dat ze ooit hadden in verhouding tot de Europese top.

Spelers als Emanuelson, Maduro, Gabri, Rommedahl, Ogararu enzovoorts zijn toch eigenlijk niet een basisplaats waard bij een topploeg. Die kunnen redelijk meekomen in de Eredivisie, maar dat is gewoon te min. Als Ajax terug naar de top wil moet het een ervarener coach aantrekken. Henk ten Cate en Danny Blind hebben nooit een topploeg gecoacht toen ze bij Ajax aangesteld zijn. Wat bivoorbeeld bij PSV wel gebeurt (Hiddink en Koeman). Dezelfde fout is gemaakt bij Van Basten (naar mijn idee).

En daarom bakken ze er Europees niets van om even ontopic te komen ^_^

Geplaatst:
>>> Door Ikkes: Gelieve nu weer ontopic gaan. Dit topic is immers bedoeld voor Europees Voetbal en niet voor de geruchten omtrent ten Cate en Ajax, posts afgesplitst.<<<
Geplaatst:

Ajax doet niet eens mee, tis geen europeese topper :7

:dans: FC Groningen :dans:

bijna de nummer #3 van Italia uitgeschakeld! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanavond PSV-Fenerbahçe (hoe doe je eigenlijk zo'n krulletje onder de 'c', dat heb ik nu gekopieerd).

In elk geval, hier een soort van voorbeschouwing:

'Zeker vier punten tegen Fenerbahçe'

Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 22 oktober om 14:04

Voor Ronald Koeman telt er morgen in de wedstrijd tegen Fenerbahçe maar één ding: winst. De coach van PSV weet dat zijn ploeg het met name in thuisduels af moet dwingen, willen de Eindhovenaren zich bij de beste zestien van Europa scharen.

”Ik speel geen toneel als ik zeg dat ik het een goeie ploeg vindt, maar ik zie ook kansen,” verklaarde Koeman voorafgaand aan het duel met de Turkse landskampioen. “Daar moeten we de spelers van overtuigen, die het dan moeten afmaken.”

Met Internazionale als favoriet voor de groepszege, ziet de oefenmeester Fenerbahçe als belangrijkste gegadigde om PSV de doorgang richting de achtste finales te beletten. ”Het is duidelijk dat we in de komende twee onderlinge duels meer punten moeten halen, als je alles in eigen hand wil houden.”

”We willen zeker vier punten halen. Bij hen maakt het zeker of ze uit of thuis spelen, maar het is een goed elftal met zeker vier of vijf spelen van het niveau Europese top. Dit Fenerbahçe is zeker beter dan de ploeg waartegen PSV twee jaar geleden speelde, en ook beter dan het Galatasaray van vorig seizoen,” sprak Koeman vol ontzag over de opponent van morgen.

Tevens bevestigde hij dat Gomes, zoals eerder al werd gemeld, gewoon van de partij zal zijn. “Het ging om pijn na de wedstrijd,” aldus Koeman. “Nadat hij gisteren een eigen programmaatje volgde, heeft hij vandaag gewoon normaal getraind.”

Ook aanvaller Danko Lazovic kwam aan het woord. De Serviër moest met name uitweiden over de absentie van landgenoot en oud-PSV’er Mateja Kezman. “Hij is een hele goeie spits, ik hoorde vanmorgen dat hij niet mee zou doen. Dat is goed voor ons.”

Bron: voetbalzone.nl

Misschien leuk om het commentaar van die Turken te lezen. Wat een praatjes hebben die gasten. 'Fenerbahce is veel beter,'PSV is het lachtertje van Europa.' HAHAHAHA....wat heeft Fener nou gepresteerd in Europa? Helemaal niets..PSV toch laatste jaren halve finale, kwart finale en achtste finale.

Dit is wat ze alleen over het voetbal zeggen, dan nog maar niks over een eventuele confrontatie met PSV supporters. Ik heb al een smsje gehad van een Turk dat ik op moet passen voor Fener supporters in de stad..In m'n eigen stad! Dacht het niet he. Ben benieuwd vanavond, is wel een beladen wedstrijd.

Geplaatst:

Psv speelde gelijk. Fenerbache had wel wat grote kansen.

Ik ben blij dat het bij 0-0 is gebleven. ^_^

Geplaatst:

Het was een leuke wedstrijd veel kansen alleen ook veel overtredingen van het Turkse team , Zelfs 1 rode kaart is er gekomen ! , Ik zou liever niet '' Jan Kromkamp '' willen zijn want die heeft met een blessure door de Turkse spits een vies trucje uit gehaald!

Geplaatst:
Vanavond PSV-Fenerbahçe (hoe doe je eigenlijk zo'n krulletje onder de 'c', dat heb ik nu gekopieerd).

offtopic: Je drukt op alt en tegelijk op die knop van <,

Ontopic: Fenerbahçe was wel goed maar die Turken(niet rasistisch bedoeld) wel heel smerig kijk maar bij die Deniz Baris bij Jan Kromkamp. Sjonge jonge maar het is altijd bij die Turkse clubs. SMEERLAPPEN!!! :duh:

Maar die rode kaart sloeg ook nergens op Jan Kromkamp zei na de wedstrijd zelfs dat hij een goedmakertje wilde maken voor wat er gebeurde bij die Deniz Baris.(<--smeerlap :puh:)

Geplaatst:

Schup die turken neer ja schup die turken neer!!

Irritante gasten. Heel de tijd uitdagen, was wel mooi dat een tiental gasten van Oost met aanstekers, knikkers en batterijen gingen gooien. :tu:

Geplaatst:

Irritante gasten. Heel de tijd uitdagen, was wel mooi dat een tiental gasten van Oost met aanstekers, knikkers en batterijen gingen gooien. :tu:

Knikkers en Batterijen? Hoe kom je erbij ....

Geplaatst:
Psv speelde gelijk. Fenerbache had wel wat grote kansen.

Ik ben blij dat het bij 0-0 is gebleven. ^_^

Ik niet, PSV heeft niks aan een gelijkspel. Ze hadden moeten scoren tegen 10 man. Nu moet het in de uitwedstrijd gedaan worden en dat zie ik niet gebeuren. Verder veel smerige overtredingen en Addo liep te spugen als een lama.

Geplaatst:

Wie gaan er nou weer knikkers mee-nemen naar een voetbalwedstrijd? Beetje raar hé.. Overigens vond ik het toch wel een leuke wedstrijd . toch echt oneerlijk voetballen .. Psv kreeg hierdoor wel veel kansen! , Jan kromkamp met een '' Rode kaart '' van het veld gestuurd door een eerder gevalletje van de Fenerbahçe spits Deniz Baris .. Dus ik vind de meningen van de PSV'ers zoals:RobertSA,Jantje3 een beetje rasistisch (Misschien een beetje verkeerd opgevat ) je kan ook gewoon zeggen dat hun onaardig deden maar niet door te zeggen":Schup die turken neer ja schup die turken neer!!

Geplaatst:

Knikkers en Batterijen? Hoe kom je erbij ....

Ja, ik vroeg me ook al af waarom je die überhaupt meeneemt, maar om te gooien dus. Ik had wel een aansteker bij maar die werd afgepakt tijdens het fouilleren.

Uitslag is klote natuurlijk nou moeten we uit winnen wat ik niet gauw zie gebeuren. Ze hadden na die (onterechte) rode kaart door moeten drukken.

Geplaatst:

Real Madrid 1 - 1 Olympiakos Na 45 minuten :dans:

Wij leuke wedstrijd tot nu toe :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...