Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:
Wie gaan er nou weer knikkers mee-nemen naar een voetbalwedstrijd? Beetje raar hé.. Overigens vond ik het toch wel een leuke wedstrijd . toch echt oneerlijk voetballen .. Psv kreeg hierdoor wel veel kansen! , Jan kromkamp met een '' Rode kaart '' van het veld gestuurd door een eerder gevalletje van de Fenerbahçe spits Deniz Baris .. Dus ik vind de meningen van de PSV'ers zoals:RobertSA,Jantje3 een beetje rasistisch (Misschien een beetje verkeerd opgevat ) je kan ook gewoon zeggen dat hun onaardig deden maar niet door te zeggen":Schup die turken neer ja schup die turken neer!!

Niet miepen je zag toch hoe irritant die gasten waren. En Kromkamp had geen rood, heilig boontje. :D

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Oh dat was het 1 van de '' Turkse Club '' , Maar ik bedoel het is maar een voetbal wedstrijd het gaat niet om je leven ofzo... En als je echt z'n voetbalsupporter bent ga je bij ''Jong psv , Jeugd psv , enz kijken ... Dus ik snap niet wat je nou rasistische opmerkingen probeert/maakt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja maar wat wil je. Wouters had Ronald Koeman opgebeld om hem wat tactische adviezen te laten geven en tips voor de opstelling. Bel dan Guus Hiddink op als je er niet uitkomt, Jan. Of desnoods mij. :duh:

Geplaatst:

Ik heb eerlijk gezegd niet naar PSV gekeken, en het was eigenlijk al te verwachten dat ze kansloos zouden verliezen in Turkije. Met een nieuwe coach en met een stadion vol hele fanatieke Fenerbahce supporters is het bijna onmogelijk om te winnen. Ik heb wel Liverpool zien spelen, echt ongelovelijk hoe ze Besiktas wegspeelde, met als hoogtepunt de eerste goal van Babel en de laatste goal van Crouch. Ook meteen de grootste overwinning ooit in de Champions League geloof ik :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Erg jammer van AZ , had het wel leuk gevonden voor ze als ze wonnen :)

maar met 0-1 voorstaan en daarna met 2-1 verliesen , dan ben je wel knap bezig ;)

Geplaatst:

Volgens mij waren ze in de slotfase heel veel persoonlijke fouten aan het maken (ik heb het niet gezien vandaar).

• 2 weken later...
Geplaatst:

AZ begint vanavond in de wedstrijd tegen Everton met Moussa Demélé in de basis. De Belgische aanvaller kampte met lies- en buikklachten, maar is fit genoeg om vanaf het eerste fluitsignaal mee te doen.

Ook voor middenvelder Ruud Volmer is weer een plaats in de basis ingeruimd. AZ zal moeten winnen om door te gaan in de UEFA Cup.

Opstelling AZ: Waterman; Steinsson, Jaliens, Mendes da Silva, Opdam; De Zeeuw, Vormer, Cziommer, Pocognoli; Dembélé, Pellè.

• 1 maand later...
Geplaatst:
nee nee nee <_< ,

Bayern MUnchen gaat de Pokal winnen ik weet dat zeker :D

Wedden van niet Ze zijn egslecht man:D

Maarjah hoop blijven houden hea later spreek je :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Weer gunstig nieuws voor psv alleen ken ik de spelers niet, maarja ze zijn verzwakt :puh:

Helsingborgs IF defensief verzwakt tegen PSV

PSV treft woensdag in het UEFA Cup-toernooi niet het sterkst mogelijke elftal van Helsingborgs IF. De Zweden kampen met name in defensief opzicht met personele problemen.

De jongste tegenvaller voor Helsingborg is de blessure van Oskar Rönningberg. De 21-jarige centrale verdediger maakte op 13 januari zijn debuut voor de Zweedse nationale ploeg, maar liep een week later in zijn tweede interland een knieblessure op. Daardoor mist hij beide confrontaties met PSV.

Eerder was ook al duidelijk dat Erik Wahlstedt niet op tijd fit zou zijn voor de wedstrijden tegen PSV. De rechtsback kampt al een tijdje met een voetblessure. Linksback Adama Tamboura ontbreekt woensdag in Eindhoven vanwege een schorsing.

Daniel Andersson zal gewoontegetrouw het doel verdedigen tegen PSV, maar de routinier is niet okselfris. De 35-jarige keeper heeft last van een rugblessure, maar is wel in staat te spelen.

Tegenover de defensieve kwetsbaarheid staat de aanvallende kracht van Helsingborgs IF. De doeltreffende aanvallers Henrik Larsson en Razak Omotoyossi scoorden dit seizoen beiden zes keer in het hoofdtoernooi om de UEFA Cup.

Larsson verlengde onlangs zijn contract met de club uit zijn geboortestad en Omotoyossi keerde op tijd terug van het toernooi om de Afrika Cup. Met Benin speelde hij geen rol van betekenis en zat de Afrikaanse krachtmeting er na de groepsfase al op.

De vermoedelijke opstelling van Helsingborgs IF:

Doel: Daniel Andersson

Defensie: Andreas Landgren, Andreas Jakobsson, Joel Ekstrand, Christoffer Andersson

Middenveld: René Makondele, Marcus Lantz, Olafur Skulason, Martin Kolar

Aanval: Henrik Larsson, Razak Omotoyossi

Bron:VI.nl

Bewerkt: door Jantje III
Geplaatst:

PSV moet het gaan doen. Ook zonder de zieke Vergoossen. Ze willen zo min mogelijk tegendoelpunten. Nou, ik ben er klaar voor. Wil ze wel eens willen zien spelen zonder tegendoelpunt. Andere verdediging? Ik hoop het. Want Salcido kan echt niet comniseren met zijn mede-spelers zoals: Marcellis en Simons die vaak dicht bij hem in de buurt staan. Laat Alcides rechtsachter spelen en Zonneveld linksback. Kromkamp mag van mij rechtshalf. Farfán hoeft niet eens te komen trainen. Ik hoop dat Vergoossen één keer dit moet proberen.

--------------------Gomes--------------------

-Alcides---Marcellis---Salcido--Zonneveld-

--------------------Simons--------------------

-Kromkamp---------------------Dzsudzsák-

--------------------Afellay--------------------

---------Koevermans---Lazovic-------------

:dans: Veel succes PSV, morgen :dans:

Geplaatst:

ik heb ook iets .ik woon in arendonk en timy simmons woont in mijn straat en koné ook dus het is niet echter van pas dat ge om psv moet praten maar ook om bv. ac milan en mansester city.

Geplaatst: (bewerkt)
--------------------Gomes--------------------

-Alcides---Marcellis---Salcido--Zonneveld-

--------------------Simons--------------------

-Kromkamp---------------------Dzsudzsák-

--------------------Afellay--------------------

---------Koevermans---Lazovic-------------

Waarschijnlijk zal PSV in dezelfde opstelling als tegen SC Heereveen(1-1). De voorhoede zal waarschijnlijk zij: Lazovic en Farfán, ondersteund door Dzudzsák en Afellay. Ik weet niet of Mike Zonneveld spelen zal aangezien hij geblesserd was. Ik denk dat ik de wedstijd wel kijken ga aangezien PSV de enigste Nederlandse club is die verder bekert. maar ze moeten er wel rekening mee houden dat Helsingborg Heereveen uit de toernooi gekegeld is. Zondag werd er nog 1-1 gelijk gespeelt tegen Heereveen. Vooral voor henrik Larsson (voorheen gespeelt bij Feyenoord en Barça) moet PSV uitkijken. Ook is een voordeel voor Helsingborg dat de Zweedse competitie stil ligt. PSV had ook Tottenham Hotspur, Spartak Moskou of Fiorentina kunnen treffen.

Als je het mij vraagt moet PSV deze dyubbele strijd zien te winnen. Ze moeten de aanvallers Omotoyossi en Larsson zien uit te schakelen. Als dat geklaart is heb je de ploeg voor het grootste gedeelte al uitgeschakeld. In Heere veen viel Helsingborg me erg tegen. Zonder voortreffelijk te voetballen leidde het al tot 5× scoren. Het zat toen we lachetrin niet goed waardoor de Heereveners uitgeschakeld werden.

Ook is het zo dat Sef Vergoosen ziek is en waarschijnlijk ook deze wedstrijd missen zal. Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."

De stadion zla niet vol zijn. De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen. Dit kom vooral denk ik door de absurd hoge prijzen die PSV vraagt.

Bewerkt: door GTA-fan2
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...