Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:
--------------------Gomes--------------------

-Alcides---Marcellis---Salcido--Zonneveld-

--------------------Simons--------------------

-Kromkamp---------------------Dzsudzsák-

--------------------Afellay--------------------

---------Koevermans---Lazovic-------------

Waarschijnlijk zal PSV in dezelfde opstelling als tegen SC Heereveen(1-1). De voorhoede zal waarschijnlijk zij: Lazovic en Farfán, ondersteund door Dzudzsák en Afellay. Ik weet niet of Mike Zonneveld spelen zal aangezien hij geblesserd was. Ik denk dat ik de wedstijd wel kijken ga aangezien PSV de enigste Nederlandse club is die verder bekert. maar ze moeten er wel rekening mee houden dat Helsingborg Heereveen uit de toernooi gekegeld is. Zondag werd er nog 1-1 gelijk gespeelt tegen Heereveen. Vooral voor henrik Larsson (voorheen gespeelt bij Feyenoord en Barça) moet PSV uitkijken. Ook is een voordeel voor Helsingborg dat de Zweedse competitie stil ligt. PSV had ook Tottenham Hotspur, Spartak Moskou of Fiorentina kunnen treffen.

Als je het mij vraagt moet PSV deze dyubbele strijd zien te winnen. Ze moeten de aanvallers Omotoyossi en Larsson zien uit te schakelen. Als dat geklaart is heb je de ploeg voor het grootste gedeelte al uitgeschakeld. In Heere veen viel Helsingborg me erg tegen. Zonder voortreffelijk te voetballen leidde het al tot 5× scoren. Het zat toen we lachetrin niet goed waardoor de Heereveners uitgeschakeld werden.

Ook is het zo dat Sef Vergoosen ziek is en waarschijnlijk ook deze wedstrijd missen zal. Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."

De stadion zla niet vol zijn. De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen. Dit kom vooral denk ik door de absurd hoge prijzen die PSV vraagt.

En toch had ik het best goed gedaan met me opstelling. Alleen Bakkal speelde inplaats van Koevermans. Ja en wat kan ik nog meer zeggen als je met 2-0 wint. En geweldig voetbal ziet.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ja en wat kan ik nog meer zeggen als je met 2-0 wint. En geweldig voetbal ziet.
Geweldig voetbal...? Dat heb ik niet gezien hoor, wat mij betreft is het meer de noemer resultaatvoetbal waard. Daar is niks mis mee, want daar presteert PSV al jaren mee, maar 't is geen geweldig voetbal. Gewoon gecontroleerd en geduldig spelen, dat deden ze. Echte kansen leverde 't ook niet echt op: Een penalty en een fout van de keeper waren nodig om te scoren. Maar goed, da's nou eenmaal PSV en het werkt...totdat ze een ploeg tegenkomen die nog veel effectiever is.
Geplaatst:
Ja en wat kan ik nog meer zeggen als je met 2-0 wint. En geweldig voetbal ziet.
Geweldig voetbal...? Dat heb ik niet gezien hoor, wat mij betreft is het meer de noemer resultaatvoetbal waard. Daar is niks mis mee, want daar presteert PSV al jaren mee, maar 't is geen geweldig voetbal. Gewoon gecontroleerd en geduldig spelen, dat deden ze. Echte kansen leverde 't ook niet echt op: Een penalty en een fout van de keeper waren nodig om te scoren. Maar goed, da's nou eenmaal PSV en het werkt...totdat ze een ploeg tegenkomen die nog veel effectiever is.

Een beetje overdreven. In de eerste helft hadden ze kansen om 4-0 te staan met rust. Het was inderdaad geen geweldig voetbal, maar als PSV 2-0 voorstaat is het belangrijker om de nul te houden dan de derde te maken. En daar spelen ze dan voor. Maar in de eerste helft probeerden ze wel veel actiever de gaten te vinden. Jammer dat er veel fout ging in de eindpaas.

Vanavond Tottenham, ik hoop dat ze verliezen in en tegen Slavia Praag, want daar zal PSV het moeilijk tegen krijgen

:-(

Geplaatst: (bewerkt)

Uitslagen Champions League achtste rondes 19/02\08

AS Roma 2-1 Real Madrid

FC Schalke 1-0 FC Porto

Liverpool 2-0 Internazionale

Plympiakos Pireaus 0-0 Chelsea

programma Champions League achtste rondes 20/02\08

Arsenal - AC Milan

Celtic - Barcelona

Fenerbahçe - Sevilla

Olympique Lyon - Manchester United

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

wie weet er hoeveel de wedstrijd met liverpool-inter milan was ik heb maar tot de 15 min. gekeken en nu weet ik niet hoeveel dat het was ?

Geplaatst:
wie weet er hoeveel de wedstrijd met liverpool-inter milan was ik heb maar tot de 15 min. gekeken en nu weet ik niet hoeveel dat het was ?

In mijn laatste post kon je zien dat het een 2-0 eindstand was.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik had niet verwacht dit ooit van m'n leven toe te moeten geven, maar ik vond PSV gisteravond sterk spelen tegen Tottenham Hotspur. De verdediging stond goed, de keuze voor Koevermans in plaats van Lazovic was goed en zelfs Afellay kreeg me op 't puntje van m'n stoel. Dat wil wat zeggen hoor, want normaal gesproken staat alles wat die smurf doet me zwaar tegen.

Maar m'n complimenten voor PSV; ik hoop dat ze 't ver gaan schoppen in de UEFA Cup. En dat 't uiteraard maar veel kracht mag hebben gekost met het oog op komend voetbalweekend in de Eredivisie :)

Geplaatst:
Ik had niet verwacht dit ooit van m'n leven toe te moeten geven, maar ik vond PSV gisteravond sterk spelen tegen Tottenham Hotspur. De verdediging stond goed, de keuze voor Koevermans in plaats van Lazovic was goed en zelfs Afellay kreeg me op 't puntje van m'n stoel. Dat wil wat zeggen hoor, want normaal gesproken staat alles wat die smurf doet me zwaar tegen.

Maar m'n complimenten voor PSV; ik hoop dat ze 't ver gaan schoppen in de UEFA Cup. En dat 't uiteraard maar veel kracht mag hebben gekost met het oog op komend voetbalweekend in de Eredivisie :)

Smurf? :7

Maar ik vond het wel opvallend dat PSV aanvallend speelde, terwijl ze vooral vorig jaar in de Europese uitwedstrijden alleen maar de nul probeerden te houden. Nu namen ze meer risico wat zich resulteerde in wat kansen van Tottenham voor rust (na de 0-1) Maar in de tweede helft hadden ze de 0-2 nog wel kunnen maken als ze wat beter uitspeelden. Het was eigenlijk gedaan met ze, maar omdat ze niet doordrukten rook Tottenham dat er nog een gelijkspel in zat. Op het einde was het nog even spannend, maar gelukkig was Tottenham ook niet bij machtte om meer te creëren :Y

Dit is in ieder geval een uitstekend perspectief voor de thuiswedstrijd. Alhoewel er gezegt werd dat Tottenham uit vaak beter speelt...

Geplaatst:

Hoppatjee :dans:

PSV is door naar de volgende ronde. Na de goeie wedstrijd vorige week in London met een 0-1 winst als resultaat, ging het gister een stuk moeizamer tegen Tottenham. In de eerste helft speelde PSV twijfelachtih, en zonder overtuiging. Tottenham speelde wat beter, maar maakte het PSV niet echt moeilijk. In de tweede helft gingen beide ploegen er wat meer voor, en kwamen er voor beide ploegen wat kansen. Vooral voor Tottenham, maar de grootste voor Koevermans, die op 2 meter helemaal vrij kon inschieten, maar waarschijnlijk schrok van de kans uit de hoge bal van Cullina. in de 80ste minuut ongeveer scoorde Tottenham uiteindelijk toch, door een mooie volley van Berbatov uit een voorzet. In de verlenging werd het niveau weer wat opgeschroefd, en vooral PSV speelde met wat meer pit. Maar eigenlijk leken de ploegen al met hun hoofd bij de penalty's te zijn, want eigenlijk werd er nauwelijks meer druk gezet.

Gomes schoof zichzelf wederom in een heldenrol, door vlak voor tijd een goed schot over te tikken, en in de penalty-serie PSV de overwinning te bezorgen. Nadat Lazovic de tweede penalty had gemist, zag het er somber uit, maar wat de beslissende strafschop had kunnen zijn, werd een redding van Gomes, waardoor het nog niet over was. Uiteindelijk schoot Tottenham naast, zodat PSV doorgaat.

De spanning was voor mij bijna ondragelijk, maar een goede wedstrijd was het niet (wat maar weer het grote verschil tussen UEFA en Champions Leauge voetbal aangeeft).

• 3 weken later...
Geplaatst:

Aankomende leuke wedstrijd in championsleage: Schalke 04 tegen barcelone. :D Ik gun het schalke omdat het toch een nederlands tintje aanzit,maar dat tintje zit ook aan barcelona :D Word genieten! :Y

Geplaatst:

Schalke Nederlands tintje????????????????????????????????????????????

Het is vanavond trouwens toch ook AS Roma-Manchester United? Vind ik persoonlijk een mooiere wedstrijd.

Geplaatst:
Schalke Nederlands tintje????????????????????????????????????????????

Het is vanavond trouwens toch ook AS Roma-Manchester United? Vind ik persoonlijk een mooiere wedstrijd.

Tja, ze kunnen helaas niet allebij uitzenden, maar Schalke - Barcelona (Die nu begint, de spelers lopen nu het veld oplopen :puh:) word waarschijnlijk ook mooi. Roma doet het stukken beter dan vorig jaar, dus ik had persoonlijk ook liever As Roma - Man Utd gekeken. Mij maakt het niet zoveel uit wie er vanavond wint, terwijl ik het wel leuk zou vinden als man utd een keer tegen barcelona moeten gaan spelen ;).

Geplaatst:

Schalke heeft nu geen nederlands tintje meer idd, maar vroeger wel bv. huub stevens en ik volgde hem vroeger altijd en sindsdien volg ik schalke een beetje. Maar nu zitten er geen nederlanders meer idd. Schalke 04-Barcelona 0-1 krkic

------------------

2de helft begint nu :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Schalke heeft nu geen nederlands tintje meer idd, maar vroeger wel bv. huub stevens en ik volgde hem vroeger altijd en sindsdien volg ik schalke een beetje. Maar nu zitten er geen nederlanders meer idd. Schalke 04-Barcelona 0-1 krkic

------------------

Huub Stevens zullen ze nog missen denk ik, als je de coach van Schalke (weet zijn naam niet exact) nu ziet mja niet echt een charismatisch figuur

heb Schalke ook tijdje lang gevolgd met Belgen Mpenza en ons Kampfschwein Marc Wilmots :D echt een type Gatusso niks techiek maar verdomd hard werken

spijtig ook dat Schalke thuis verliest door foutje van doelman Manuel Neuer vorige match Hero door voor kwalificatie te zorgen nu Zero door zen blunder je kan het niet anders verwoorden...

Bewerkt: door East Coast Crip
Geplaatst:

------------------

Huub Stevens zullen ze nog missen denk ik, als je de coach van Schalke (weet zijn naam niet exact) nu ziet mja niet echt een charismatisch figuur

heb Schalke ook tijdje lang gevolgd met Belgen Mpenza en ons Kampfschwein Marc Wilmots :D echt een type Gatusso niks techiek maar verdomd hard werken

spijtig ook dat Schalke thuis verliest door foutje van doelman Manuel Neuer vorige match Hero door voor kwalificatie te zorgen nu Zero door zen blunder je kan het niet anders verwoorden...

Ja, mij maakt het opzich niet zo uit ik volg barcelona namelijk ook ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...