TomHagen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Huub Stevens zullen ze nog missen denk ik, als je de coach van Schalke (weet zijn naam niet exact) nu ziet mja niet echt een charismatisch figuur Stevens komt naar PSV Als je ziet wat hij met HSV heeft gedaan, is dat toch op z'n minst wonderbaarlijk te noemen. Ben benieuwd naar de wedstrijd van PSV tegen Fiorentina. Hopelijk verloopt deze uitwedstrijd net zo vlot als die tegen Tottenham. Misschien is het wel goed dat ze tegen NEC geen makkelijke overwinning boekte. Nou zijn ze weer scherp. Al hoewel een overwinning wel vertrouwen zou scheppen. Maar ja, ze moeten gewoon voor de aanval kiezen. De verdedeging is op Europees niveau niet goed genoeg om geen kansen weg te geven, vrees ik.
TomHagen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Huub Stevens zullen ze nog missen denk ik, als je de coach van Schalke (weet zijn naam niet exact) nu ziet mja niet echt een charismatisch figuur Stevens komt naar PSV Als je ziet wat hij met HSV heeft gedaan, is dat toch op z'n minst wonderbaarlijk te noemen. Ben benieuwd naar de wedstrijd van PSV tegen Fiorentina. Hopelijk verloopt deze uitwedstrijd net zo vlot als die tegen Tottenham. Misschien is het wel goed dat ze tegen NEC geen makkelijke overwinning boekte. Nou zijn ze weer scherp. Al hoewel een overwinning wel vertrouwen zou scheppen. Maar ja, ze moeten gewoon voor de aanval kiezen. De verdedeging is op Europees niveau niet goed genoeg om geen kansen weg te geven, vrees ik.
East Coast Crip Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Huub Stevens zullen ze nog missen denk ik, als je de coach van Schalke (weet zijn naam niet exact) nu ziet mja niet echt een charismatisch figuur Stevens komt naar PSV Als je ziet wat hij met HSV heeft gedaan, is dat toch op z'n minst wonderbaarlijk te noemen. Ben benieuwd naar de wedstrijd van PSV tegen Fiorentina. Hopelijk verloopt deze uitwedstrijd net zo vlot als die tegen Tottenham. Misschien is het wel goed dat ze tegen NEC geen makkelijke overwinning boekte. Nou zijn ze weer scherp. Al hoewel een overwinning wel vertrouwen zou scheppen. Maar ja, ze moeten gewoon voor de aanval kiezen. De verdedeging is op Europees niveau niet goed genoeg om geen kansen weg te geven, vrees ik. hopelijk als ze titel winnen toch Sef Vergoossen nog flink belonen voor bewezen diensten voor PSV, Stevens heeft idd bewezen mooie dingen te kunnen doen met een ploeg bv Hamburg SV.. Match tegen Tottenham uit was perfect tactisch opgesteld door vergoossen....hopelijk lukt het in Italië dan ook...zodat Gomes bij eventuele penalties nog eens de show kan stelen nog geen moment spijt gehad van clubcard psv te kopen als Belg
bierboer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Volgende week thuis ben ik er in elk geval bij. Nu is het vooral tv kijken en nagels bijten. COME ON PSV, COME ON PSV!!
oostzaan Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik ben ajacied, maar als er een nederlandse club europees voetbal speelt ben ik altijd voor ze ---------------------------- fio-psp 0-0
East Coast Crip Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ik ben ajacied, maar als er een nederlandse club europees voetbal speelt ben ik altijd voor ze ---------------------------- fio-psp 0-0 doe ik ook met Belgische ploegen of voor andere Nederlandse ploegen ook al ben ik psv supporter....meer ploegen Europees kan tenslotte betekenen minder voorrondes voor CL of Uefa cup spelen....en dan helpen zelfs rivalen in de competitie mekaar toch onrechtstreeks voetbal een rare maar toch o zo mooie sport
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 ik ben ajacied, maar als er een nederlandse club europees voetbal speelt ben ik altijd voor ze ---------------------------- fio-psp 0-0 doe ik ook met Belgische ploegen of voor andere Nederlandse ploegen ook al ben ik psv supporter....meer ploegen Europees kan tenslotte betekenen minder voorrondes voor CL of Uefa cup spelen....en dan helpen zelfs rivalen in de competitie mekaar toch onrechtstreeks voetbal een rare maar toch o zo mooie sport Idd, had je giste nog liverpool-arsenal gezien? Mooie wedstrijd Maar ik was eerst voor arsenal, maar ik was wel blij dat babel scoorde. Altijd leuk oud ajacieden die scoren.
East Coast Crip Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Idd, had je giste nog liverpool-arsenal gezien? Mooie wedstrijd Maar ik was eerst voor arsenal, maar ik was wel blij dat babel scoorde. Altijd leuk oud ajacieden die scoren. knappe match idd, ik vond meerdere spelers fantastische dingen laten zien....de rush van Walcott over het plein waar een goal van komt voor Arsenal...De mooie kopbalgoal van Hypia die onbereikbaar is voor speler aan paal en de keeper....Babel heb ik enkel in CL bezig gezien en hij valt altijd subliem in....niet voor niks dat ajax zegt na 1ste training van voorbereiding laten we geen spelers meer vertrekken...verwijzend naar het gemis toen van Babel, Sneijder en hoe noemt de derde ook alweer
oostzaan Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Die van walcott was idd mooi, maar ik moet wel zeggen dat ze hem gemakkelijk lieten gaan.
East Coast Crip Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Die van walcott was idd mooi, maar ik moet wel zeggen dat ze hem gemakkelijk lieten gaan. idd 3de gepasseerde speler kon net voor baklijn niet meer tackelen 1ste gepasseerde stond in middencirkel en 2de gepasseerde iets verder...daar had hij neergelegd moeten worden...ff handje schudden en gele kaart incasseren...maar zo slim waren ze niet achja we hebben toch een mooiere match erdoor gekregen... weet iemand toevallig op welk kanaal Psv-Fiorentina uitgezonden gaat worden?
bierboer Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik ga zo naar Eindhoven voor PSV Fiorentina. Lekker zuipen en dan los gaan!!! 2000 italianen in Eindhoven!
East Coast Crip Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik ga zo naar Eindhoven voor PSV Fiorentina. Lekker zuipen en dan los gaan!!!2000 italianen in Eindhoven! Spijtig dat ze verloren hebben...collectieve offday...en als je vrije trap van Mutu ziet is het geen schande van dit Fiorentina te verliezen...dat ze dit weekend maar voor de titel gaan
bierboer Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Was idd erg kut gister heel frustrerend en de nasmaak is zo zuur, dat kan je echt niet bevatten. Ik hoop dat we zondag thuis tegen Twente die bittere nasmaak weg kunnen spoelen!
East Coast Crip Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Was idd erg kut gister heel frustrerend en de nasmaak is zo zuur, dat kan je echt niet bevatten.Ik hoop dat we zondag thuis tegen Twente die bittere nasmaak weg kunnen spoelen! doorspoelen met alcohol is aanrader ....achja als je Mutu ziet spelen dan snap je dat een farfan of koevermans echt fenomenaal moeten spelen...was niet...dus terecht verloren...beter met klasseverschil dan zoals Getafe in laatste minuut genaaid worden :s
oostzaan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hoeveel was het uiteindelijk nog geworden met bayern-ADVOCAAT?
Recommended Posts